V této diplomové práci s názvem Zavedení výuky modulu servisních služeb v ERP systému Microsoft Navision pro potřeby FaME, UTB ve Zlíně se zabývám související teorií jako je podnikový informační systém, procesní řízení a teorií servisních služeb.
V praktické části potom rozebírám jednotlivé možnosti modulu Servis v daném ERP systému. Závěr praktické části obsahuje komplexní cvičení na daný modul, harmonogram výuky a detaily projektu na zavedení modulu Servis do výuky studentů 4. ročníku magisterského studijního programu Fakulty managementu a ekonomiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Anotace v angličtině
This diploma thesis, titled as Implementation of teaching service management area in ERP system Microsoft Navision for use of FaME, UTB in Zlín, deals with relating theory
as enterprise resource planning system, process management and theory of service management. In the practical part I am analysing particular opportunities of Service module in given ERP system. The result of practical part contains complex practices for given module, lessons harmonogram and details of project of implementation Service modul which are designed for use of teaching the students of 4th year of master degree
at Faculty of Management and Economy at Thomas Bata University in Zlín.
Klíčová slova
ERP systém, procesní řízení, hodnotový řetězec, servis, Microsoft
Navision, servisní objednávka, servisní smlouva
Klíčová slova v angličtině
ERP system, process management, value chain, service, Microsoft Navision, service order, service contract.
Rozsah průvodní práce
93 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V této diplomové práci s názvem Zavedení výuky modulu servisních služeb v ERP systému Microsoft Navision pro potřeby FaME, UTB ve Zlíně se zabývám související teorií jako je podnikový informační systém, procesní řízení a teorií servisních služeb.
V praktické části potom rozebírám jednotlivé možnosti modulu Servis v daném ERP systému. Závěr praktické části obsahuje komplexní cvičení na daný modul, harmonogram výuky a detaily projektu na zavedení modulu Servis do výuky studentů 4. ročníku magisterského studijního programu Fakulty managementu a ekonomiky na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.
Anotace v angličtině
This diploma thesis, titled as Implementation of teaching service management area in ERP system Microsoft Navision for use of FaME, UTB in Zlín, deals with relating theory
as enterprise resource planning system, process management and theory of service management. In the practical part I am analysing particular opportunities of Service module in given ERP system. The result of practical part contains complex practices for given module, lessons harmonogram and details of project of implementation Service modul which are designed for use of teaching the students of 4th year of master degree
at Faculty of Management and Economy at Thomas Bata University in Zlín.
Klíčová slova
ERP systém, procesní řízení, hodnotový řetězec, servis, Microsoft
Navision, servisní objednávka, servisní smlouva
Klíčová slova v angličtině
ERP system, process management, value chain, service, Microsoft Navision, service order, service contract.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte přehled pojmů a vztahů týkajících se oblasti servisních služeb.
Charakterizujte ERP systém Microsoft Navision.
II. Praktická část
Analyzujte možnosti využití modulu Servis v ERP systému Microsoft Navision pro potřeby výuky na FaME Zlín.
Zpracujte praktické cvičení pro daný modul ERP systému Microsoft Navision využitelné ve výuce na FaME Zlín.
Zhodnoťte přínosy vytvořeného cvičení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte přehled pojmů a vztahů týkajících se oblasti servisních služeb.
Charakterizujte ERP systém Microsoft Navision.
II. Praktická část
Analyzujte možnosti využití modulu Servis v ERP systému Microsoft Navision pro potřeby výuky na FaME Zlín.
Zpracujte praktické cvičení pro daný modul ERP systému Microsoft Navision využitelné ve výuce na FaME Zlín.
Zhodnoťte přínosy vytvořeného cvičení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BASL, J. Podnikové informační systémy. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0214-2
[2] DOHNAL, J. Řízení podniku a řízení IS/IT v informační společnosti. Praha: VŠE, 1999. ISBN 80-7079-023-7.
[3] MOLNÁR, Z. Moderní metody řízení informačních systémů. Praha: Grada, 1992. ISBN 80-85623-07-2.
[4] TVRDÍKOVÁ, M. Zavádění a inovace informačních systémů ve firmách. Praha: Grada, 2001. ISBN. 80-7169-703-6
Seznam doporučené literatury
[1] BASL, J. Podnikové informační systémy. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0214-2
[2] DOHNAL, J. Řízení podniku a řízení IS/IT v informační společnosti. Praha: VŠE, 1999. ISBN 80-7079-023-7.
[3] MOLNÁR, Z. Moderní metody řízení informačních systémů. Praha: Grada, 1992. ISBN 80-85623-07-2.
[4] TVRDÍKOVÁ, M. Zavádění a inovace informačních systémů ve firmách. Praha: Grada, 2001. ISBN. 80-7169-703-6