Společnosti mají dva druhy odpovědnosti - obchodní odpovědnost (znamená udržet obchodný úspěch ) a sociální odpovědnost ( jejich úloha ve společnosti a komunitě).
To znamená, že společnosti kromě vytváření zisku jsou zapojené do aktivit jako: ochrana životního prostředí, péče o zaměstnance, etika v podnikání a zapojění do lokální komunity v které působí.
Anotace v angličtině
Companies have two kinds of responsibility - commercial responsibilities (that is, running their business successfully) and social responsibilities (that is, their role in society and the community).
This means activities beyond profit making that many companies are now involved in: protecting the environment, looking after their employees, being ethical in their trading and being involved in the local community around which it operates.
corporate social responsibility, long term sustainable development, business ethics, philantropy, triple botton line, education society, responsible consumer
Rozsah průvodní práce
113
Jazyk
AN
Anotace
Společnosti mají dva druhy odpovědnosti - obchodní odpovědnost (znamená udržet obchodný úspěch ) a sociální odpovědnost ( jejich úloha ve společnosti a komunitě).
To znamená, že společnosti kromě vytváření zisku jsou zapojené do aktivit jako: ochrana životního prostředí, péče o zaměstnance, etika v podnikání a zapojění do lokální komunity v které působí.
Anotace v angličtině
Companies have two kinds of responsibility - commercial responsibilities (that is, running their business successfully) and social responsibilities (that is, their role in society and the community).
This means activities beyond profit making that many companies are now involved in: protecting the environment, looking after their employees, being ethical in their trading and being involved in the local community around which it operates.
corporate social responsibility, long term sustainable development, business ethics, philantropy, triple botton line, education society, responsible consumer
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši k tématu Společenská odpovědnost firem (SOF) a stanovte teoretická východiska pro analytickou část.
II. Praktická část
Analyzujte praktickou aplikaci základních pilířů SOF v podmínkách České republiky.V rámci analýzy zohledněte kategorizaci podniků podle vámi zvolených kritérií.
Proveďte průzkum praktické aplikace dílčích aspektů jednotlivých pilířů SOF.
Zhodnoťte míru uplatňovaní SOF v jednotlivých podnicích.
Vypracujte ideový projekt uplatňování SOF v podmínkách České republiky.
Formulujte doporučení aplikace dílčích aspektů SOF.
Vyhodnoťte přínosy a rizika jednotlivých opatření a celého projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši k tématu Společenská odpovědnost firem (SOF) a stanovte teoretická východiska pro analytickou část.
II. Praktická část
Analyzujte praktickou aplikaci základních pilířů SOF v podmínkách České republiky.V rámci analýzy zohledněte kategorizaci podniků podle vámi zvolených kritérií.
Proveďte průzkum praktické aplikace dílčích aspektů jednotlivých pilířů SOF.
Zhodnoťte míru uplatňovaní SOF v jednotlivých podnicích.
Vypracujte ideový projekt uplatňování SOF v podmínkách České republiky.
Formulujte doporučení aplikace dílčích aspektů SOF.
Vyhodnoťte přínosy a rizika jednotlivých opatření a celého projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BAŤA, T. Úvahy a projevy. 1.vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2002. 217s. ISBN 80-7318-103-7
[2] DRUCKER, P.F. To najdůležitější z Druckera v jednem svazku. 1.vyd. Praha: Management Press, 2002. 300s. ISBN 80-7261-066-X
[3] DRUCKER, P.F. Výzvy managementu pro 21. století. 1.vyd. Praha: Mansgement Press, 2001. 187s. ISBN 80-7261-021-X
[4] GIBSON, R. Nový obraz budúcnosti. 1.vyd. Praha: Management Press, 1998. 261s. ISBN 80-85943-80-8
[5] KOTTER, J.P. Vedení procesu změny. 1.vyd. Praha: Management Press, 2000.190s. ISBN 80-7261-015-5
Seznam doporučené literatury
[1] BAŤA, T. Úvahy a projevy. 1.vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2002. 217s. ISBN 80-7318-103-7
[2] DRUCKER, P.F. To najdůležitější z Druckera v jednem svazku. 1.vyd. Praha: Management Press, 2002. 300s. ISBN 80-7261-066-X
[3] DRUCKER, P.F. Výzvy managementu pro 21. století. 1.vyd. Praha: Mansgement Press, 2001. 187s. ISBN 80-7261-021-X
[4] GIBSON, R. Nový obraz budúcnosti. 1.vyd. Praha: Management Press, 1998. 261s. ISBN 80-85943-80-8
[5] KOTTER, J.P. Vedení procesu změny. 1.vyd. Praha: Management Press, 2000.190s. ISBN 80-7261-015-5