Význam stálých a přínosných zákazníků pro úspěch firem neustále roste. Proto je důležité věnovat stále více pozornosti budování kvalitních vztahů s těmito zákazníky.
Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem výpočetní techniky a zaváděním komplexních informačních systémů do činnosti společnosti.
Hlavním úkolem praktické části bylo zanalyzování situace ve společnosti Ortika a.s. a nalezení možností pro využití CRM.
Výsledkem práce je projekt implementace softwaru CRM ve společnosti Ortika .
Anotace v angličtině
The significance of permanent and beneficial customers for company’s success is steadily growing. This is why it is important to pay more and closer attention to building quality relationship with these customers.
Present progress and extensity of soluting of CRM is in big scale qualified by expansion of information technologies and implementing of complex of information systems into activity of company.
The basic aim of practical part of work was to carry out an analysis of the situation in company Ortika a.s. and find possibilities of use CRM .
The result of work is project of implementation CRM software in Ortika .
Klíčová slova
CRM systém, zákazníci, swot analýza, projekt, management
Klíčová slova v angličtině
CRM system , customers, swot analysis, project, management
Rozsah průvodní práce
81s.
Jazyk
CZ
Anotace
Význam stálých a přínosných zákazníků pro úspěch firem neustále roste. Proto je důležité věnovat stále více pozornosti budování kvalitních vztahů s těmito zákazníky.
Současný vývoj a rozsah řešení CRM je ve velké míře podmíněn rozvojem výpočetní techniky a zaváděním komplexních informačních systémů do činnosti společnosti.
Hlavním úkolem praktické části bylo zanalyzování situace ve společnosti Ortika a.s. a nalezení možností pro využití CRM.
Výsledkem práce je projekt implementace softwaru CRM ve společnosti Ortika .
Anotace v angličtině
The significance of permanent and beneficial customers for company’s success is steadily growing. This is why it is important to pay more and closer attention to building quality relationship with these customers.
Present progress and extensity of soluting of CRM is in big scale qualified by expansion of information technologies and implementing of complex of information systems into activity of company.
The basic aim of practical part of work was to carry out an analysis of the situation in company Ortika a.s. and find possibilities of use CRM .
The result of work is project of implementation CRM software in Ortika .
Klíčová slova
CRM systém, zákazníci, swot analýza, projekt, management
Klíčová slova v angličtině
CRM system , customers, swot analysis, project, management
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte tituly a proveďte analýzu monografické a seriálové literatury zabývající se problematikou aktivního přístupu k zákazníkům (CRM).
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci podniku s ohledem na možnosti využití CRM.
Vypracujte projekt implementace prvků CRM v podniku Ortika, a.s.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte tituly a proveďte analýzu monografické a seriálové literatury zabývající se problematikou aktivního přístupu k zákazníkům (CRM).
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci podniku s ohledem na možnosti využití CRM.
Vypracujte projekt implementace prvků CRM v podniku Ortika, a.s.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BURNETT, K.: Klíčový zákazníci a péče o ně, Brno, Computer Press, 2002, ISBN 80-7226-655-1.
DOHNAL, J.: Řízení vztahu se zákazníky, Praha, Grada Publishing, 2002, ISBN 80-7261-007-4.
WESSLING, H.: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM, Praha, Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0569-9.
BUREŠ, I., ŘEHULKA, P.: 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, Praha, Management Press, 2001, ISBN 80-7261-056-2.
KOTLER, P.: Marketing a management: 10. rozšířené vydání; Praha, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
BURNETT, K.: Klíčový zákazníci a péče o ně, Brno, Computer Press, 2002, ISBN 80-7226-655-1.
DOHNAL, J.: Řízení vztahu se zákazníky, Praha, Grada Publishing, 2002, ISBN 80-7261-007-4.
WESSLING, H.: Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM, Praha, Grada Publishing, 2003, ISBN 80-247-0569-9.
BUREŠ, I., ŘEHULKA, P.: 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, Praha, Management Press, 2001, ISBN 80-7261-056-2.
KOTLER, P.: Marketing a management: 10. rozšířené vydání; Praha, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0016-6.