Cílem této diplomové práce bylo vytvořit nový marketingový produkt cestovního ruchu pro Magistrát města Zlína. Teoretická část se obecně zabývá marketingem cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu současného cestovního ruchu ve Zlíně. Na základě těchto poznatků byl navrhnut marketingový produkt s názvem "Po stopách T. Bati", aby lidem připomenul jeho jedinečnou osobnost a slavnou éru Zlína. Byly také určeny cílové skupiny návštěvníků, cena za produkt, způsoby distribuce a propagace.
Anotace v angličtině
The goal of this Master thesis is to create a new product of tourism for the Municipal Authority of Zlin. The theoretical part discusses generally marketing of tourist traffic. The practical part includes the analysis of current tourism in Zlín. On the basis of these findings was projected marketing product called "On the sleeks of T. Bata" to remind people his unique personality and famous era of Zlin. It were also specified target groups of visitors, the price of the product, ways of placement and promotion.
Klíčová slova
Cestovní ruch, cílové skupiny, marketingový mix, produkt, Zlín, Tomáš Baťa.
Klíčová slova v angličtině
Tourism, target groups, marketing mix, product, Zlin, Tomas Bata.
Rozsah průvodní práce
76 s., 7 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit nový marketingový produkt cestovního ruchu pro Magistrát města Zlína. Teoretická část se obecně zabývá marketingem cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu současného cestovního ruchu ve Zlíně. Na základě těchto poznatků byl navrhnut marketingový produkt s názvem "Po stopách T. Bati", aby lidem připomenul jeho jedinečnou osobnost a slavnou éru Zlína. Byly také určeny cílové skupiny návštěvníků, cena za produkt, způsoby distribuce a propagace.
Anotace v angličtině
The goal of this Master thesis is to create a new product of tourism for the Municipal Authority of Zlin. The theoretical part discusses generally marketing of tourist traffic. The practical part includes the analysis of current tourism in Zlín. On the basis of these findings was projected marketing product called "On the sleeks of T. Bata" to remind people his unique personality and famous era of Zlin. It were also specified target groups of visitors, the price of the product, ways of placement and promotion.
Klíčová slova
Cestovní ruch, cílové skupiny, marketingový mix, produkt, Zlín, Tomáš Baťa.
Klíčová slova v angličtině
Tourism, target groups, marketing mix, product, Zlin, Tomas Bata.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literární prameny vztahující se k tématu DP.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci cestovního ruchu ve městě Zlíně. Seznamte se s turistickými produkty, které město nabízí.
Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a možnosti rozvoje cestovního ruchu ve Zlíně.
Navrhněte nový marketingový produkt cestovního ruchu pro potřeby města Zlína, který by rozšířil stávající nabídku produktů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literární prameny vztahující se k tématu DP.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci cestovního ruchu ve městě Zlíně. Seznamte se s turistickými produkty, které město nabízí.
Zhodnoťte výsledky analýzy, vyvoďte závěry a možnosti rozvoje cestovního ruchu ve Zlíně.
Navrhněte nový marketingový produkt cestovního ruchu pro potřeby města Zlína, který by rozšířil stávající nabídku produktů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DROBNÁ, D., MORÁVKOVÁ, E. Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost. Praha: Fortuna, 2004. ISBN 80-7168-901-7.
[2] FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-X.
[3] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-90-2.
[4] HLADKÁ, J. Technika cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 1997. ISBN 80-7169-476-2.
[5] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.
Seznam doporučené literatury
[1] DROBNÁ, D., MORÁVKOVÁ, E. Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost. Praha: Fortuna, 2004. ISBN 80-7168-901-7.
[2] FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0207-X.
[3] MORRISON, A. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Praha: Victoria Publishing, 1995. ISBN 80-85605-90-2.
[4] HLADKÁ, J. Technika cestovního ruchu. Praha: Grada Publishing, 1997. ISBN 80-7169-476-2.
[5] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.