Tato diplomová práce se zabývá problematikou Public Relations (PR) s cílem naplánování PR aktivit pro mezinárodní konferenci EuroXPro2006, konající se v České republice. V teoretické části rozebírá PR jako propagační nástroj, popisuje jejich možnosti použití a poukazuje na jejich silné i slabé stránky. Analytická část se zaměřuje na selekci konkrétních PR aktivit vhodných pro pořádanou konferenci a dále pak popisuje její předpokládaný průběh. Závěrečná projektová část se pak těmto aktivitám věnuje podrobně - přes jejich přesné rozplánování až k realizaci, k níž došlo v březnu 2006. Poslední kapitola porovnává plán s realitou a podává kritická doporučení pro pořádání další podobné konference s důrazem na PR oblast.
Anotace v angličtině
This Master Thesis deals with Public Relations issue with the aim of precise planning of PR activities within international conference EuroXPro2006 that is being held in the Czech Republic. It focuses on PR as a promotion tool in the theoretical part, where it explains possibilities of application and describes strengths and weaknesses. The analysis brings an overview on concrete PR activities selection suitable for mentioned conference, and also describes its supposed flow. Furthermore, final project part deals with these activities in further details - from their planning to realization that was executed during March 2006. Last chapter compares plan with reality and brings relevant recommendations for the next similar conference with the accent to PR area.
Klíčová slova
PR, konference, EuroXPro2006, projekt, média
Klíčová slova v angličtině
PR, conference, EuroXPro2006, project, media
Rozsah průvodní práce
85 s., 10 s. obr. příloh
Jazyk
AN
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou Public Relations (PR) s cílem naplánování PR aktivit pro mezinárodní konferenci EuroXPro2006, konající se v České republice. V teoretické části rozebírá PR jako propagační nástroj, popisuje jejich možnosti použití a poukazuje na jejich silné i slabé stránky. Analytická část se zaměřuje na selekci konkrétních PR aktivit vhodných pro pořádanou konferenci a dále pak popisuje její předpokládaný průběh. Závěrečná projektová část se pak těmto aktivitám věnuje podrobně - přes jejich přesné rozplánování až k realizaci, k níž došlo v březnu 2006. Poslední kapitola porovnává plán s realitou a podává kritická doporučení pro pořádání další podobné konference s důrazem na PR oblast.
Anotace v angličtině
This Master Thesis deals with Public Relations issue with the aim of precise planning of PR activities within international conference EuroXPro2006 that is being held in the Czech Republic. It focuses on PR as a promotion tool in the theoretical part, where it explains possibilities of application and describes strengths and weaknesses. The analysis brings an overview on concrete PR activities selection suitable for mentioned conference, and also describes its supposed flow. Furthermore, final project part deals with these activities in further details - from their planning to realization that was executed during March 2006. Last chapter compares plan with reality and brings relevant recommendations for the next similar conference with the accent to PR area.
Klíčová slova
PR, konference, EuroXPro2006, projekt, média
Klíčová slova v angličtině
PR, conference, EuroXPro2006, project, media
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vyhodnoťte monografické a elektronické zdroje k tématu Public Relations se zaměřením na PR aktivity související s pořádáním konferencí.
II. Praktická část
Proveďte analýzu PR aktivit vhodných pro konference a na základě jejich výsledků navrhněte ideální kombinaci PR aktivit pro konferenci EuroXPro2006.
Popište předpokládaný průběh konference EuroXPro2006 s akcentem na PR aktivity.
Navrhněte konkrétní projekt PR aktivit a vyčíslete náklady s nimi související.
Proveďte vyhodnocení konference po jejím skončení a kriticky vytvořte doporučení do budoucna.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vyhodnoťte monografické a elektronické zdroje k tématu Public Relations se zaměřením na PR aktivity související s pořádáním konferencí.
II. Praktická část
Proveďte analýzu PR aktivit vhodných pro konference a na základě jejich výsledků navrhněte ideální kombinaci PR aktivit pro konferenci EuroXPro2006.
Popište předpokládaný průběh konference EuroXPro2006 s akcentem na PR aktivity.
Navrhněte konkrétní projekt PR aktivit a vyčíslete náklady s nimi související.
Proveďte vyhodnocení konference po jejím skončení a kriticky vytvořte doporučení do budoucna.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] Pospíšil, P. Efektivní public relations a media relations. Praha: CPress, 2002.ISBN 8072268236
[2] Burton, C. Drake, A. Hitting the headlines in Europe: a country-by-country guide to effective media relations. London: Kogan Page, 2004. ISBN 0749442263
[3] Foret, M. Komunikace s veřejností. Brno: MU, 1994. ISBN 8021010347
[4] Seitel, F. P. Practice of Public Relations. New Jersey: Prentice Hall, 2000. ISBN 0130276790
[5] Green, A. Creativity in PR. London: Kogan Page, 2001. ISBN 0749429380
Seznam doporučené literatury
[1] Pospíšil, P. Efektivní public relations a media relations. Praha: CPress, 2002.ISBN 8072268236
[2] Burton, C. Drake, A. Hitting the headlines in Europe: a country-by-country guide to effective media relations. London: Kogan Page, 2004. ISBN 0749442263
[3] Foret, M. Komunikace s veřejností. Brno: MU, 1994. ISBN 8021010347
[4] Seitel, F. P. Practice of Public Relations. New Jersey: Prentice Hall, 2000. ISBN 0130276790
[5] Green, A. Creativity in PR. London: Kogan Page, 2001. ISBN 0749429380