Diplomová práce je zpracována na téma ''Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o.‘‘ Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zlepšit současnou úroveň marketingové komunikace cestovní kanceláře, které povede k přesvědčení a k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingové komunikace s důrazem na oblast cestovního ruchu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu makroprostředí a mikroprostředí cestovní kanceláře pomocí analýzy PEST a Porterova modelu 5-ti konkurenčních sil. V této části je také provedena analýza současných marketingových nástrojů cestovní kanceláře e jejich kritické zhodnocení. V projektové části je vytvořen nový projekt komunikační strategie pro tuto cestovní kancelář, který je doplněn o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma work is ''Project of communication strategy for travel agency LERO-TOUR Ltd.‘‘ The main reason of its working is the need of improve the present marketing communications. This improvement makes to satisfy and to win customers. In teoretic part I described knowledge about problematic of marketing communications in travel movement area. Analytic part include analysis of outside and inside environment through PEST analysis and Porter´s model of five competitive force. In this part I desribed marketing communication in travel agency and I critically evaluated them. In project part I created new communication strategy for this travel agency. In the end, I analysed the risks and costs of the project.
travel movement, travel agency, marketing in travel agency, marketing communication, communication strategy
Rozsah průvodní práce
110 s., 7 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zpracována na téma ''Projekt komunikační strategie cestovní kanceláře LERO-TOUR s.r.o.‘‘ Hlavním důvodem jejího zpracování je potřeba zlepšit současnou úroveň marketingové komunikace cestovní kanceláře, které povede k přesvědčení a k získání nových zákazníků. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se oblasti marketingové komunikace s důrazem na oblast cestovního ruchu. Analytická část diplomové práce obsahuje analýzu makroprostředí a mikroprostředí cestovní kanceláře pomocí analýzy PEST a Porterova modelu 5-ti konkurenčních sil. V této části je také provedena analýza současných marketingových nástrojů cestovní kanceláře e jejich kritické zhodnocení. V projektové části je vytvořen nový projekt komunikační strategie pro tuto cestovní kancelář, který je doplněn o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
Anotace v angličtině
The theme of this diploma work is ''Project of communication strategy for travel agency LERO-TOUR Ltd.‘‘ The main reason of its working is the need of improve the present marketing communications. This improvement makes to satisfy and to win customers. In teoretic part I described knowledge about problematic of marketing communications in travel movement area. Analytic part include analysis of outside and inside environment through PEST analysis and Porter´s model of five competitive force. In this part I desribed marketing communication in travel agency and I critically evaluated them. In project part I created new communication strategy for this travel agency. In the end, I analysed the risks and costs of the project.
travel movement, travel agency, marketing in travel agency, marketing communication, communication strategy
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace s důrazem na oblast cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v cestovní kanceláři LERO-TOUR s.r.o.
Navrhněte projekt komunikační strategie
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace s důrazem na oblast cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace v cestovní kanceláři LERO-TOUR s.r.o.
Navrhněte projekt komunikační strategie
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] GLOGAR, A. Metodický manuál pro vypracování bakalářské a diplomové práce.Zlín:UTB ve Zlíně, 2001. ISBN 80-7318-040-5.
[3] VAŠKO, M. Cestovní ruch a regionální rozvoj. 1. vyd. Praha: Oeconomica,2002. 95 s. ISBN 80-245-0445-6.
[4] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1.vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati,2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[5] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama.Praha: VOX, 1999.ISBN 80-86324-00-1
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] GLOGAR, A. Metodický manuál pro vypracování bakalářské a diplomové práce.Zlín:UTB ve Zlíně, 2001. ISBN 80-7318-040-5.
[3] VAŠKO, M. Cestovní ruch a regionální rozvoj. 1. vyd. Praha: Oeconomica,2002. 95 s. ISBN 80-245-0445-6.
[4] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. 1.vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati,2004. 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
[5] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama.Praha: VOX, 1999.ISBN 80-86324-00-1