Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových a propagačních aktivit města Prostě-jova. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový management, prvky marketingo-vého mixu i marketingové komunikace, které jsou přizpůsobeny podmínkám města a ve-řejné správy. Dále teoretická část popisuje proces tvorby marketingové strategie a vysvětlu-je pojem městského marketingu. Praktická část analyzuje současnou situací marketingových aktivit města, ve které bylo využito několik metod sběru dat, např. rozhovory, konzultace či Focus Group aj. Hlavním cílem práce je získat analýzou potřebné podklady pro tvorbu ná-vrhu marketingové strategie obsahující katalog vybraných projektů, které mají vést k naplnění marketingových cílů a podpoře rozvoje města.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the analysis of marketing and promotion activities of the city of Prostějov. Theoretical part is focused on the marketing management, marketing mix and marketing communication with orientation on the city and public administration. Theory describes marketing strategy process and explains the term of the city marketing. Practical part analyses the situation of marketing and promotion activities in the city of Prostějov which was used several research methods such as interviews, consultations or Focus Group, etc. The main objective of this thesis is collect data for the marketing strategy with the catalogue of projects which should accomplish marketing goals and goals of the City Development as well.
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, marketingová strategie, strategie rozvoje města, marketingová koncepce, městský marketing, komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing Mix, Marketing Strategy, City Development Strategy, Marketing Conception, City Marketing, Communication.
Rozsah průvodní práce
117 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingových a propagačních aktivit města Prostě-jova. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový management, prvky marketingo-vého mixu i marketingové komunikace, které jsou přizpůsobeny podmínkám města a ve-řejné správy. Dále teoretická část popisuje proces tvorby marketingové strategie a vysvětlu-je pojem městského marketingu. Praktická část analyzuje současnou situací marketingových aktivit města, ve které bylo využito několik metod sběru dat, např. rozhovory, konzultace či Focus Group aj. Hlavním cílem práce je získat analýzou potřebné podklady pro tvorbu ná-vrhu marketingové strategie obsahující katalog vybraných projektů, které mají vést k naplnění marketingových cílů a podpoře rozvoje města.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the analysis of marketing and promotion activities of the city of Prostějov. Theoretical part is focused on the marketing management, marketing mix and marketing communication with orientation on the city and public administration. Theory describes marketing strategy process and explains the term of the city marketing. Practical part analyses the situation of marketing and promotion activities in the city of Prostějov which was used several research methods such as interviews, consultations or Focus Group, etc. The main objective of this thesis is collect data for the marketing strategy with the catalogue of projects which should accomplish marketing goals and goals of the City Development as well.
Klíčová slova
Marketing, marketingový mix, marketingová strategie, strategie rozvoje města, marketingová koncepce, městský marketing, komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Marketing Mix, Marketing Strategy, City Development Strategy, Marketing Conception, City Marketing, Communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Představte teoretické poznatky z oblasti marketingu se zaměřením na propagaci a marketingovou strategii měst.
Podejte hodnocení rozvoje a přístupu marketingových strategií u vybraných měst v ČR jako příkladů dobré a špatné praxe.
II. Praktická část
Analyzujte propagaci a marketingové aktivity města Prostějova.
Zpracujte návrh marketingové strategie včetně katalogu projektů pro zlepšení marketingových aktivit města Prostějova.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Představte teoretické poznatky z oblasti marketingu se zaměřením na propagaci a marketingovou strategii měst.
Podejte hodnocení rozvoje a přístupu marketingových strategií u vybraných měst v ČR jako příkladů dobré a špatné praxe.
II. Praktická část
Analyzujte propagaci a marketingové aktivity města Prostějova.
Zpracujte návrh marketingové strategie včetně katalogu projektů pro zlepšení marketingových aktivit města Prostějova.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Marketing in the Public Sector: A Roadmap for Improved Performance. 1. vyd. New Jersey: Wharton School Publishing, 2006, 352 s. ISBN 0-13-706086-6.
MACHALOVÁ, Jitka. Prostorově orientované systémy pro podporu manažerského rozhodování. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2007, 141 s. ISBN 978-80-7179-463-9.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
RICHARDS, Greg a Robert PALMER. Eventful Cities: Cultural Management and Urban Revitalisation. 1. vyd. Oxford: Routledge, 2010, 516 s. ISBN 978-07-5066-987-0.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Marketing in the Public Sector: A Roadmap for Improved Performance. 1. vyd. New Jersey: Wharton School Publishing, 2006, 352 s. ISBN 0-13-706086-6.
MACHALOVÁ, Jitka. Prostorově orientované systémy pro podporu manažerského rozhodování. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2007, 141 s. ISBN 978-80-7179-463-9.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
RICHARDS, Greg a Robert PALMER. Eventful Cities: Cultural Management and Urban Revitalisation. 1. vyd. Oxford: Routledge, 2010, 516 s. ISBN 978-07-5066-987-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: 52 bodů Otázka: Rozberte podíl a význam soukromých subjektů při jejich realizaci. Hodnocení: otázka zodpovězena
Oponent DP: 51 bodů Otázka: V rámci návrhovej časti predkladáte projekt SUMMER ART, ktorý ma ambíciu prilákať turistov krajín V4. Akým spôsobom by bola riešená publicita projektu, aby došlo k naplneniu stanoveného cieľu? Hodnocení: otázka zodpovězena
Zkoušející: JUDr. Jiří Zicha, Ph.D. Otázka: Je cílem radnice nějaký Vámi předložený návrh využít? Hodnocení: otázka zodpovězena