Bakalářská práce řeší problematiku internetového marketingu a zjištění tohoto marketingu u konkrétního e-shopu. Po vymezení problematiky v teoretické části se zaměřuje v praktické části na rozbor internetového obchodu pinec.cz a to využitím analýz (STP, SWOT, Por-terova) a formou dotazníků, které byly rozneseny po menších oddílech stolního tenisu v regionu Hodonín a dále rozebrány. Na základě analýz a vyhodnocení dotazníků je vytvořen návrh a vhodná opatření na zlepšení slabých stránek tohoto internetového obchodu.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor thesis is internet marketing and its identification in relation to a particular e-shop. The thesis has two parts: theoretical and practical. The former part de-fines the subject and topic. The latter deals with the analysis of the internet shop pinec.cz through STP, SWOT and Porter analyses as well as through questionnaires which were handed out in small local table tennis clubs in the Hodonín region. To reduce weak points of the internet shop mentioned above, suitable measures and a draft based on the analyses and questionnaire evaluation were created.
Klíčová slova
Internet, reklama, marketing, e-shop, analýza
Klíčová slova v angličtině
the Internet, advertising, marketing, e-shop, analysis
Rozsah průvodní práce
48
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce řeší problematiku internetového marketingu a zjištění tohoto marketingu u konkrétního e-shopu. Po vymezení problematiky v teoretické části se zaměřuje v praktické části na rozbor internetového obchodu pinec.cz a to využitím analýz (STP, SWOT, Por-terova) a formou dotazníků, které byly rozneseny po menších oddílech stolního tenisu v regionu Hodonín a dále rozebrány. Na základě analýz a vyhodnocení dotazníků je vytvořen návrh a vhodná opatření na zlepšení slabých stránek tohoto internetového obchodu.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor thesis is internet marketing and its identification in relation to a particular e-shop. The thesis has two parts: theoretical and practical. The former part de-fines the subject and topic. The latter deals with the analysis of the internet shop pinec.cz through STP, SWOT and Porter analyses as well as through questionnaires which were handed out in small local table tennis clubs in the Hodonín region. To reduce weak points of the internet shop mentioned above, suitable measures and a draft based on the analyses and questionnaire evaluation were created.
Klíčová slova
Internet, reklama, marketing, e-shop, analýza
Klíčová slova v angličtině
the Internet, advertising, marketing, e-shop, analysis
Zásady pro vypracování
Teoretické pojednání k problematice internetového marketingu.
Návrh vhodné metodiky k naplnění cíle bakalářské práce.
Návrh opatření pro zlepšení stavu podniku v problematických oblastech. Zhodnocení naplnění cíle a přínosu práce.
Seznam doporučené literatury
[1] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Milton KOTLER. 8 strategií růstu: jak ovládnout trh. Brno: BizBooks, 2013. 208 s. ISBN 978-80-265-0076-6. \vsp{1,5mm}
[3] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7. \vsp{1,5mm}
[2] KOTLER, Philip a Milton KOTLER. 8 strategií růstu: jak ovládnout trh. Brno: BizBooks, 2013. 208 s. ISBN 978-80-265-0076-6. \vsp{1,5mm}
[3] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce k obhajobě bakalářské práce:
Která z navrhovaných opatření uvedených v kapitole 7 mají podle Vašeho názoru největší
naději na rychlé uplatnění v podniku a která naopak ne? Vysvětlete.
Otázky oponenta k obhajobě bakalářské práce:
Které prvky e-shopu (z pohledu jeho struktury a jednotlivých částí) jsou, dle Vašeho názoru nejdůležitější z pohledu návštěvnosti e-shopu a následně prodeje?
Student představil svou bakalářskou práci a odpověděl na otázky dostatečně.