Bakalářská práce byla vytvořena jako edukační materiál, a tak je i celkově koncipována. Jejím cílem je analyzovat a upřesnit problematiku mechanického zabezpečení oken, dveří, výloh a jiných stavebních otvorů prostřednictvím mříží, jako prvku mechanického zábranného systému. Práce charakterizuje vlastnosti jednotlivých druhů mříží, jejich klady, zápory, nasazení, instalace a celkové využití v oblasti ochrany majetku a osob.
Anotace v angličtině
This baccalaureate work was created as an educational material and on the way of this is also globally conceived. Its aim is to analyze and specify mechanical problems of windows, doors, shop-windows safeguard and other opening filler safeguard through bars, like element mechanical disincentive system. This work characterizes characteristics of single kinds of bars, their pros and cons, setting, installation and general usage in the field of protection of property and persons.
Klíčová slova
mechanické zábranné systémy, zabezpečení, mříže
Klíčová slova v angličtině
Mechanical barrier systems, security, bar
Rozsah průvodní práce
83 s., 5 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce byla vytvořena jako edukační materiál, a tak je i celkově koncipována. Jejím cílem je analyzovat a upřesnit problematiku mechanického zabezpečení oken, dveří, výloh a jiných stavebních otvorů prostřednictvím mříží, jako prvku mechanického zábranného systému. Práce charakterizuje vlastnosti jednotlivých druhů mříží, jejich klady, zápory, nasazení, instalace a celkové využití v oblasti ochrany majetku a osob.
Anotace v angličtině
This baccalaureate work was created as an educational material and on the way of this is also globally conceived. Its aim is to analyze and specify mechanical problems of windows, doors, shop-windows safeguard and other opening filler safeguard through bars, like element mechanical disincentive system. This work characterizes characteristics of single kinds of bars, their pros and cons, setting, installation and general usage in the field of protection of property and persons.
Klíčová slova
mechanické zábranné systémy, zabezpečení, mříže
Klíčová slova v angličtině
Mechanical barrier systems, security, bar
Zásady pro vypracování
1) Seznámení se s problematikou pro prvky, zařízení a technol. využívané v mechanických zábranných systémech - mříže
2) Zavedená analýza technických a pedagogických požadavků, kladených na multimedialní edukační materiály
3) Jednoznačnou a přehlednou formou zpracovaný edukační materiál a problematika rozdělení prvků, zařízení a technologie využívané v mechanických zábranných systémech - mříže
4) Zpracování v prostředí MS Office-Word, realizace edukačního materiálu k mřížím, který obsahuje prvky e-learingu.
5) Provedení analýzy problematiky mříží a zavedení nových trendů.
Zásady pro vypracování
1) Seznámení se s problematikou pro prvky, zařízení a technol. využívané v mechanických zábranných systémech - mříže
2) Zavedená analýza technických a pedagogických požadavků, kladených na multimedialní edukační materiály
3) Jednoznačnou a přehlednou formou zpracovaný edukační materiál a problematika rozdělení prvků, zařízení a technologie využívané v mechanických zábranných systémech - mříže
4) Zpracování v prostředí MS Office-Word, realizace edukačního materiálu k mřížím, který obsahuje prvky e-learingu.
5) Provedení analýzy problematiky mříží a zavedení nových trendů.
Seznam doporučené literatury
Technologie komerční bezpečnosti I - JUDr. Vladimír Laucký
Technologie komerční bezpečnosti II - JUDr. Vladimír Laucký
Evropský výcvikový modul pro základní ostrahu - JUDr. Josef Černý
Ozdobné kovové ploty a mříže - Zub Gleb
Seznam doporučené literatury
Technologie komerční bezpečnosti I - JUDr. Vladimír Laucký
Technologie komerční bezpečnosti II - JUDr. Vladimír Laucký
Evropský výcvikový modul pro základní ostrahu - JUDr. Josef Černý
Ozdobné kovové ploty a mříže - Zub Gleb
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student prezentoval svoji bakalářskou práci a s vojí prezentací splnil obsah zadání. Student zodpověděl všechny otázky ze strany vedoucího bakalářské práce i oponenta. Po diskusi student zodpověděl všechny otázky kladené ze strany státní komise v plném rozsahu.