Tématem bakalářské práce je "Analýza konkurenceschopnosti společnosti VITAR, s.r.o." Tato práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky o problematice konkurence a popsány metody analýzy konkurence-schopnosti. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkurenceschopnosti nápojů Capri Sonne společnosti VITAR, s.r.o. pomocí marketingového mixu, benchmarkingu, PESTLE analýzy, SWOT analýzy a na ni navazujících matic IFE a EFE. Na základě těchto analýz byla navržena opatření k posílení konkurenceschopnosti nápojů Capri-Sonne.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is "The Analysis of Competitiveness of the VITAR, s.r.o. Company". This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part, theoretical knowledge of competition issues has been summarized and methods of the analysis of competitiveness have been described. Practical part is focused on the analy-sis of competitiveness of Capri-Sonne drinks produced by VITAR, s.r.o. company by means of marketing mix, benchmarking, PESTLE analysis, SWOT analysis and subsequent IFE and EFE matrices. On the basis of these analyses, arrangements for strengthening the competitiveness of Capri-Sonne drinks have been suggested.
Tématem bakalářské práce je "Analýza konkurenceschopnosti společnosti VITAR, s.r.o." Tato práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky o problematice konkurence a popsány metody analýzy konkurence-schopnosti. Praktická část se zaměřuje na analýzu konkurenceschopnosti nápojů Capri Sonne společnosti VITAR, s.r.o. pomocí marketingového mixu, benchmarkingu, PESTLE analýzy, SWOT analýzy a na ni navazujících matic IFE a EFE. Na základě těchto analýz byla navržena opatření k posílení konkurenceschopnosti nápojů Capri-Sonne.
Anotace v angličtině
The topic of the bachelor thesis is "The Analysis of Competitiveness of the VITAR, s.r.o. Company". This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the first part, theoretical knowledge of competition issues has been summarized and methods of the analysis of competitiveness have been described. Practical part is focused on the analy-sis of competitiveness of Capri-Sonne drinks produced by VITAR, s.r.o. company by means of marketing mix, benchmarking, PESTLE analysis, SWOT analysis and subsequent IFE and EFE matrices. On the basis of these analyses, arrangements for strengthening the competitiveness of Capri-Sonne drinks have been suggested.
Proveďte literární rešerši a zpracování zdrojů se zaměřením na konkurenceschopnost podniku.
II. Praktická část
Analyzujte současné konkurenční postavení společnosti na trhu.
Vyhodnoťte analýzu konkurenceschopnosti společnosti VITAR, s.r.o.
Na základě provedených analýz vypracujte návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši a zpracování zdrojů se zaměřením na konkurenceschopnost podniku.
II. Praktická část
Analyzujte současné konkurenční postavení společnosti na trhu.
Vyhodnoťte analýzu konkurenceschopnosti společnosti VITAR, s.r.o.
Na základě provedených analýz vypracujte návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Marketing. 2nd ed. Oxford: Oxford University Press, 2011, 756 s. ISBN 978-0-19-957961-7.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
NENADÁL, Jaroslav, David VYKYDAL a Petra HALFAROVÁ. Benchmarking: mýty a skutečnost: model efektivního učení se a zlepšování. Praha: Management Press, 2011, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6.
PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994, 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Marketing. 2nd ed. Oxford: Oxford University Press, 2011, 756 s. ISBN 978-0-19-957961-7.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
NENADÁL, Jaroslav, David VYKYDAL a Petra HALFAROVÁ. Benchmarking: mýty a skutečnost: model efektivního učení se a zlepšování. Praha: Management Press, 2011, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6.
PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994, 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 50 bodů: V rámci merchandisingu jaké navrhujete umístění? Poblíž jakých značek? - zodpovězeno zcela Co by mělo být obsahem sdělení televizní reklamy tak, aby to zaujalo diváky? - zodpovězeno zcela
Oponent 43 bodů: Umožňuje licence společnosti Vitar zavést nový výrobek, zmrzlinu, přímo pouze na základě vnitřního rozhodnutí firmy, nebo je třeba řešit rozpor s licencí, která to neumožňuje. - zodpovězeno zcela
doc. Lipták: Přípomínky k správnosti zobrazení organizační struktury podniku.