Tato práce se zabývá situací na trhu zdravé výživy a biopotravin. Zaměřila jsem se na lokální trh ve Zlíně zahrnující nejen specializované prodejny zdravé výživy, ale také velké obchodní potravinové řetězce, které tento sortiment rovněž v určité míře nabízejí. Prodej tzv. ze dvora u menších ekoproducentů jsem zmapovala jen okrajově pro zajímavost a pro doplnění celkového přehledu prodeje bioproduktů. Vycházela jsem ze současné situace v prodejně U zeleného stromu a srovnávala s ostatními konkurenty.
Anotace v angličtině
This work deals with situation on the market of healthy diet products and biofood. I focused on the local market in Zlín including not only specialized healthy food shops, but also big food chain stores which also offer this assortement to a certain degree. Concerning the ‘‘yard sale‘‘ of minor ecoproducers I made a survey just marginally, as a matter of interest and to supplement the overall summary of bioproduct sale. I worked on today’s situation of the shop ''U zeleného stromu‘‘ and compared it to other competitors in Zlín and its neighbourhood.
Tato práce se zabývá situací na trhu zdravé výživy a biopotravin. Zaměřila jsem se na lokální trh ve Zlíně zahrnující nejen specializované prodejny zdravé výživy, ale také velké obchodní potravinové řetězce, které tento sortiment rovněž v určité míře nabízejí. Prodej tzv. ze dvora u menších ekoproducentů jsem zmapovala jen okrajově pro zajímavost a pro doplnění celkového přehledu prodeje bioproduktů. Vycházela jsem ze současné situace v prodejně U zeleného stromu a srovnávala s ostatními konkurenty.
Anotace v angličtině
This work deals with situation on the market of healthy diet products and biofood. I focused on the local market in Zlín including not only specialized healthy food shops, but also big food chain stores which also offer this assortement to a certain degree. Concerning the ‘‘yard sale‘‘ of minor ecoproducers I made a survey just marginally, as a matter of interest and to supplement the overall summary of bioproduct sale. I worked on today’s situation of the shop ''U zeleného stromu‘‘ and compared it to other competitors in Zlín and its neighbourhood.
Prostudujte dostupné informační zdroje charakterizující analýzu konkurence se zaměřením na maloobchodní jednotky.
Proveďte průzkum trhu a dotazníkové šetření.
Vyhodnoťe výsledky průzkumu s využitím výsledků sběru primárních a sekundárních informací.
V závěru navrhněte doporučení pro efektivní komunikaci se zákazníkem.
Zásady pro vypracování
Prostudujte dostupné informační zdroje charakterizující analýzu konkurence se zaměřením na maloobchodní jednotky.
Proveďte průzkum trhu a dotazníkové šetření.
Vyhodnoťe výsledky průzkumu s využitím výsledků sběru primárních a sekundárních informací.
V závěru navrhněte doporučení pro efektivní komunikaci se zákazníkem.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Managament. 1. vyd. Praha, Grada Publishing s. r.o. 1998. Počet stran 712. ISBN 80-7169-600-5.
[2] Ing. SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín, Univerzita Tomáše Bati 2003. Počet stran 170. ISBN 80-7318-140-1.
[3] Ing. SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín, Univerzita Tomáše Bati 2004. Počet starn 118. ISBN 80-7318-177-0.
[4] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha, Grada Publishing s. r. o. 1996. Počet stran 248. ISBN 80-7169-276-X.
[5] Ing. LUKAVSKÁ, M. Marketing maloobchodu. Zlín, Obchodní akademie Tomáše Bati 1999. Počet stran 67.
[6] www.pro-bio.cz
[7] www.eklasa.cz
[8] www.countrylife.cz
[9] www.regenerace.cz
[10] www.bispotrebitel.cz
[11] www.mesicbiopotravin.cz
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Managament. 1. vyd. Praha, Grada Publishing s. r.o. 1998. Počet stran 712. ISBN 80-7169-600-5.
[2] Ing. SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín, Univerzita Tomáše Bati 2003. Počet stran 170. ISBN 80-7318-140-1.
[3] Ing. SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín, Univerzita Tomáše Bati 2004. Počet starn 118. ISBN 80-7318-177-0.
[4] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha, Grada Publishing s. r. o. 1996. Počet stran 248. ISBN 80-7169-276-X.
[5] Ing. LUKAVSKÁ, M. Marketing maloobchodu. Zlín, Obchodní akademie Tomáše Bati 1999. Počet stran 67.
[6] www.pro-bio.cz
[7] www.eklasa.cz
[8] www.countrylife.cz
[9] www.regenerace.cz
[10] www.bispotrebitel.cz
[11] www.mesicbiopotravin.cz
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, plány
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Blíže specifikujte pojem Bioklub. K čemu má sloužit?
Jak jste prováděla osobní dotazování a kde?