V mé Bakalářské práci jsem se zaměřil na analýzu marketingového mixu služeb v podniku GARD&N s.r.o..Podnik se zaobírá projektováním a realizací zahrad.
Hlavním cílem této práce je důkladně analyzovat, a poté zhodnotit současný marketingový mix. Navrhnout zdokonalení slabých stránek marketingového mixu ve společnosti, které povede ke zvýšení marketingových aktivit společnosti, zejména propagačních a provozních. Včetně ekonomických dopadů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing mix of services of GARD&N Ltd. The firm deals with projecting and realizations of gardens.
The main aim of this thesis is to make a trough analysis and after all to evaluate an existing marketing mix. Make proposals or prospective recommendations of weaknesses of the firm. These improvements will increase marketing activities, mainly propagation and operations including economic impacts.
Klíčová slova
SWOT, produkt, cena, distribuce, propagace, materiální prostředí, lidé procesy
V mé Bakalářské práci jsem se zaměřil na analýzu marketingového mixu služeb v podniku GARD&N s.r.o..Podnik se zaobírá projektováním a realizací zahrad.
Hlavním cílem této práce je důkladně analyzovat, a poté zhodnotit současný marketingový mix. Navrhnout zdokonalení slabých stránek marketingového mixu ve společnosti, které povede ke zvýšení marketingových aktivit společnosti, zejména propagačních a provozních. Včetně ekonomických dopadů.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing mix of services of GARD&N Ltd. The firm deals with projecting and realizations of gardens.
The main aim of this thesis is to make a trough analysis and after all to evaluate an existing marketing mix. Make proposals or prospective recommendations of weaknesses of the firm. These improvements will increase marketing activities, mainly propagation and operations including economic impacts.
Klíčová slova
SWOT, produkt, cena, distribuce, propagace, materiální prostředí, lidé procesy
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k problematice marketingu služeb.
Analyzujte současný stav marketingového mixu v podniku.
Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňujících efektivnost podniku.
Na základě výsledků předchozí analýzy proveďte návrh zdokonalení marketingového mixu služeb, včetně ekonomických dopadů.
Zásady pro vypracování
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k problematice marketingu služeb.
Analyzujte současný stav marketingového mixu v podniku.
Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňujících efektivnost podniku.
Na základě výsledků předchozí analýzy proveďte návrh zdokonalení marketingového mixu služeb, včetně ekonomických dopadů.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[3] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 509 s. ISBN 80-7226252-1.
[4] Mc Carthy, E. J., PERREAULT, W. D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256 s.
[6] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Management. 1. vyd. Praha: Grada publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[3] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 509 s. ISBN 80-7226252-1.
[4] Mc Carthy, E. J., PERREAULT, W. D. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256 s.
[6] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Který z uvedených závěrů bude nejlépe ralizován a který bude mít s realizací problémy?
Jak chápete pojem MKT mix a marketing služeb?