Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat teoretické poznatky z oblasti motivace, péče o zaměstnance, spokojenosti zaměstnanců a následně formovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je zpracovat analýzu zaměřenou na zjištění současného stavu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY. V rámci této části bakalářské práce je využito zejména kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the analysis of employee satisfaction in company XY. The aim of a theoretical part is to elaborate theoretical knowledge in the area of motivation, cares for employee, employee satisfaction and to specify theoretical ground for practical part. The goal of a practical part is set to creating an analysis of present state of employee satisfaction in company XY. In this part of the thesis is mainly used in quantitative research. The Bachelor thesis also includes suggestions and recommendations leading to improvement present satisfaction among employee.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, motivace, péče o zaměstnance, odměňování zaměstnanců, zaměstnanecké výhody, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
Employee Satisfaction, Motivation, Cares for Employee, Remuneration Employee, Employee Benefits, Quantitative Research
Rozsah průvodní práce
82 s. (113 818 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY. Cílem teoretické části bakalářské práce je zpracovat teoretické poznatky z oblasti motivace, péče o zaměstnance, spokojenosti zaměstnanců a následně formovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce je zpracovat analýzu zaměřenou na zjištění současného stavu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY. V rámci této části bakalářské práce je využito zejména kvantitativního výzkumu. Součástí bakalářské práce jsou také návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení současného stavu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the analysis of employee satisfaction in company XY. The aim of a theoretical part is to elaborate theoretical knowledge in the area of motivation, cares for employee, employee satisfaction and to specify theoretical ground for practical part. The goal of a practical part is set to creating an analysis of present state of employee satisfaction in company XY. In this part of the thesis is mainly used in quantitative research. The Bachelor thesis also includes suggestions and recommendations leading to improvement present satisfaction among employee.
Klíčová slova
spokojenost zaměstnanců, motivace, péče o zaměstnance, odměňování zaměstnanců, zaměstnanecké výhody, kvantitativní výzkum
Klíčová slova v angličtině
Employee Satisfaction, Motivation, Cares for Employee, Remuneration Employee, Employee Benefits, Quantitative Research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k oblasti motivace, péče o zaměstnance, spokojenosti zaměstnanců a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu aktuálního stavu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY.
Na základě výsledků analýzy aktuální spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY navrhněte doporučení pro její zlepšení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k oblasti motivace, péče o zaměstnance, spokojenosti zaměstnanců a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Proveďte analýzu aktuálního stavu spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY.
Na základě výsledků analýzy aktuální spokojenosti zaměstnanců ve společnosti XY navrhněte doporučení pro její zlepšení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: Nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
BĚLOHLÁVEK, František. Jak vést a řídit lidi. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 100 s. ISBN 80-7226-308-0.
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a Jerome E. MCCARTHY. Basic marketing: a global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, 790, s. ISBN 978-007-127747-1.
FOOT, Margaret a Caroline HOOK. Personalistika. 1. vyd. Brno: CP Books, 2005, 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007, 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: Nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
BĚLOHLÁVEK, František. Jak vést a řídit lidi. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, 100 s. ISBN 80-7226-308-0.
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a Jerome E. MCCARTHY. Basic marketing: a global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, 790, s. ISBN 978-007-127747-1.
FOOT, Margaret a Caroline HOOK. Personalistika. 1. vyd. Brno: CP Books, 2005, 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: Základy moderní personalistiky. 4. vyd. Praha: Management Press, 2007, 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP 50b.:
Jaké z navržených doporučení považujete za nejvíce efektivní (můžete svoji odpověď zdůvodnit)? Zodpovězeno zcela. Jak by přesně probíhali meetingy zaměstnanců a vedení? Zodpovězeno zcela.
Oponent BP 56b.:
Jak jste dosáhla tak vysoké návratnosti dotazníků? Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky: Jaké jsou funkce lidí regionálního managementu? Zodpovězeno zcela. Jak jsou odměňováni obchodní zástupci? Zodpovězeno zcela. Využila firma Vaše doporučení zavedení "sick days"? Zodpovězeno zcela.