Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Augustiniánský dům v Luhačovicích. Cílem je najít a vytvořit takové možnosti, které budou pro hotel užitečné a povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem služeb, cestovním ruchem, hotelnictvím a konkurenceschopností. Praktická část se zaměřuje na popis hotelu, analýzu marketingového mixu, PEST a SWOT analýzu a srovnání hotelu s konkurencí. Provedené analýzy jsou výchozím bodem pro následná doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the increasing competitiveness of the Augustinian house in Luhačovice. The aim is to find and create opportunities that will be useful for the hotel and will lead to the increase of competitiveness. The theoretical part deals with the marketing mix of services, tourism, hotel and competitiveness. The practical part focuses on the description, analysis of the marketing mix, PEST and SWOT analysis and comparison of the hotel with the competitors. The analyses are the starting point for the following recommendations leading to the increase of competitiveness.
marketing mix, competitiveness, hotel, customer, service
Rozsah průvodní práce
95 s. (141 644 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Augustiniánský dům v Luhačovicích. Cílem je najít a vytvořit takové možnosti, které budou pro hotel užitečné a povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem služeb, cestovním ruchem, hotelnictvím a konkurenceschopností. Praktická část se zaměřuje na popis hotelu, analýzu marketingového mixu, PEST a SWOT analýzu a srovnání hotelu s konkurencí. Provedené analýzy jsou výchozím bodem pro následná doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the increasing competitiveness of the Augustinian house in Luhačovice. The aim is to find and create opportunities that will be useful for the hotel and will lead to the increase of competitiveness. The theoretical part deals with the marketing mix of services, tourism, hotel and competitiveness. The practical part focuses on the description, analysis of the marketing mix, PEST and SWOT analysis and comparison of the hotel with the competitors. The analyses are the starting point for the following recommendations leading to the increase of competitiveness.
marketing mix, competitiveness, hotel, customer, service
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou rešerši literárních zdrojů vztahující se k marketingovému mixu v oblasti služeb, cestovního ruchu a jeho specifikům v hotelnictví.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívaných nástrojů marketingového mixu a podnikatelského prostředí hotelu.
Vypracujte doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu využitím nástrojů marketingového mixu.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou rešerši literárních zdrojů vztahující se k marketingovému mixu v oblasti služeb, cestovního ruchu a jeho specifikům v hotelnictví.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívaných nástrojů marketingového mixu a podnikatelského prostředí hotelu.
Vypracujte doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu využitím nástrojů marketingového mixu.
Doporučení podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a E. MCCARTHY. Basic marketing: a global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 158 s. ISBN 80-869-2905-1.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a E. MCCARTHY. Basic marketing: a global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006, 158 s. ISBN 80-869-2905-1.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: 58b
Otázky vedoucího:
Jaké jsou nejvýznamnější slabé stránky Luhačovic jako lázeňského města?-zodpovězeno zcela
Oponent práce: 59b
Otázky oponenta:
Napadlo by vás nějak prohloubit spolupráci s hotelovými partnery, viz. 10.6.1?-zodpovězeno zcela
Další otázky:
dr. Dobeš: Na str. 81 uvádíte citace, odkud jsou převzaty? Funguje již spolupráce se zvolenou agenturou? Jak byste si tuto spolupráci představovala? - zodpovězeno částečně
dr. Dobeš: Doporučujete hotelu natočit video v rámci propagace. Jaké by video mělo mít následné využití? - zodpovězeno zcela
dr. Novák: Jaké zákony platí pro hotelnictví a cestovní ruch? - zodpovězeno částečně
dr. Novák: Připomínka: Obchodní zákoník již neexistuje.