Cílem této bakalářské práce je komparace nástroj? marketingové komunikace vybrané firmy, která se zabývá prodejem a distribucí kancelářských potřeb v České republice. Teoretická část se zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. V praktické části je prezentována marketingová komunikace ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, marketingová komunikace vybrané firmy a jejich komparace. Na základě komparace jsou navrhnuty návrhy ke zlepšení současné situace u vybrané firmy.
Anotace v angličtině
The subject of this Bachelor thesis is comparison of the marketing communication tools used by chosen company, which sells and distributes office supplies in Czech Republic. The thesis is divided info two main parts. The theoretical part deals with the theories of marketing, marketing communication and its tools. In the practical part is presented marketing communication used in Baťa a.s. Company until 1945 and marketing communication of chosen company and the comparation. Based on the comparation, some suggestions are made, which should improve current situation.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, reklama, osobní prodej, podpora prodeje, vztahy s veřejností, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, marketing communication tools, adver-tisign, personal sales, sales promotion, public relations, direct marketing
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je komparace nástroj? marketingové komunikace vybrané firmy, která se zabývá prodejem a distribucí kancelářských potřeb v České republice. Teoretická část se zabývá teorií marketingu, marketingové komunikace a jejími nástroji. V praktické části je prezentována marketingová komunikace ve firmě Baťa a.s. do roku 1945, marketingová komunikace vybrané firmy a jejich komparace. Na základě komparace jsou navrhnuty návrhy ke zlepšení současné situace u vybrané firmy.
Anotace v angličtině
The subject of this Bachelor thesis is comparison of the marketing communication tools used by chosen company, which sells and distributes office supplies in Czech Republic. The thesis is divided info two main parts. The theoretical part deals with the theories of marketing, marketing communication and its tools. In the practical part is presented marketing communication used in Baťa a.s. Company until 1945 and marketing communication of chosen company and the comparation. Based on the comparation, some suggestions are made, which should improve current situation.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, reklama, osobní prodej, podpora prodeje, vztahy s veřejností, přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, marketing communication tools, adver-tisign, personal sales, sales promotion, public relations, direct marketing
Zásady pro vypracování
vod
I. Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti nástrojů marketingové komunikace.
Charakterizujte jednotlivé nástroje marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace využívaných společností XYZ s.r.o. a proveďte komparaci s firmou Baťa a.s. do roku 1945.
Na základě provedené analýzy a komparace navrhněte opatření pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
vod
I. Teoretická část
Vymezte teoretické klíčové koncepty v oblasti nástrojů marketingové komunikace.
Charakterizujte jednotlivé nástroje marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace využívaných společností XYZ s.r.o. a proveďte komparaci s firmou Baťa a.s. do roku 1945.
Na základě provedené analýzy a komparace navrhněte opatření pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Essentials of marketing communications. 1st pub. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2011, 412 s. ISBN 978-0-273-73844-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004, 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Essentials of marketing communications. 1st pub. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2011, 412 s. ISBN 978-0-273-73844-2.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004, 91 s. ISBN 80-7318-230-0.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: 50 bodů
V jaké oblasti marketingu využívaného ve firmě Baťa a.s. do roku 1945 spatřujete přínos či inspiraci pro současné podnikatelské prostředí ? - zodpovězeno zcela
Oponent práce: 46 bodů
Jaký prvek z marketingové komunikace využívaný firmou Baťa a.s. do roku 1945 považujete za nejvíce inspirativní pro současné podnikatele? - zodpovězeno zcela
Co byste doporučil zlepšit v marketingové strategii Vámi vybrané společnosti XYZ s.r.o.? - zodpovězeno zcela
Doc. Strouhal:
Doc. Kubík:
Ing. Horáková: Navrhl jste konkrétní slogan pro společnost? - zodpovězeno částečně