Tématem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti společnosti XY, s.r.o. Hlavním cílem je zhodnocení současného stavu společnosti XY, s.r.o. a jejího postavení vůči zvoleným konkurenčním společnostem.
Teoretická část obsahuje základní poznatky získané z odborné literatury charakteristické pro konkurenceschopnost a konkurenci. Praktická část je zaměřena na charakteristiku spo-lečnosti XY, s.r.o., představení nabízených služeb, výběru konkurentů a analýze konkuren-ceschopnosti společnosti XY, s.r.o. na základě SWOT analýzy a PEST analýzy. Poslední část je věnována závěrečným doporučením pro společnost XY, s.r.o.
Anotace v angličtině
Theme of this bachelor thesis is to analyse the competitiveness the XY company, s.r.o. The main objective is to assess the current state of XY s.r.o. and its position against chosen from competing companies. The theoretical part contains the basic knowledge gained from literature characteristic of competitiveness and competition. The practical part is focused on the characteristics of the Company XY, s.r.o., performance of the services offered, choice of competitors and analysis of the competitiveness of XY s.r.o. based on the SWOT analysis and PEST analysis. The last part is devoted to the final recommendation for the company XY, s.r.o.
Klíčová slova
konkurenceschopnost, konkurence, SWOT analýza, PEST analýza, vedení účetnictví
Klíčová slova v angličtině
competitiveness, competition, SWOT analysis, PEST analysis, accounting
Rozsah průvodní práce
67 s. (72 619 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti společnosti XY, s.r.o. Hlavním cílem je zhodnocení současného stavu společnosti XY, s.r.o. a jejího postavení vůči zvoleným konkurenčním společnostem.
Teoretická část obsahuje základní poznatky získané z odborné literatury charakteristické pro konkurenceschopnost a konkurenci. Praktická část je zaměřena na charakteristiku spo-lečnosti XY, s.r.o., představení nabízených služeb, výběru konkurentů a analýze konkuren-ceschopnosti společnosti XY, s.r.o. na základě SWOT analýzy a PEST analýzy. Poslední část je věnována závěrečným doporučením pro společnost XY, s.r.o.
Anotace v angličtině
Theme of this bachelor thesis is to analyse the competitiveness the XY company, s.r.o. The main objective is to assess the current state of XY s.r.o. and its position against chosen from competing companies. The theoretical part contains the basic knowledge gained from literature characteristic of competitiveness and competition. The practical part is focused on the characteristics of the Company XY, s.r.o., performance of the services offered, choice of competitors and analysis of the competitiveness of XY s.r.o. based on the SWOT analysis and PEST analysis. The last part is devoted to the final recommendation for the company XY, s.r.o.
Klíčová slova
konkurenceschopnost, konkurence, SWOT analýza, PEST analýza, vedení účetnictví
Klíčová slova v angličtině
competitiveness, competition, SWOT analysis, PEST analysis, accounting
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum a zpracování pramenů se zaměřením na konkurenceschopnost podniku.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční postavení společnosti na trhu.
Na základě provedených analýz formulujte návrhy a doporučení pro společnost XY, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární průzkum a zpracování pramenů se zaměřením na konkurenceschopnost podniku.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční postavení společnosti na trhu.
Na základě provedených analýz formulujte návrhy a doporučení pro společnost XY, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, 2013, 648 s. ISBN 978-0-273-76718-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. 1. vyd. Praha: Management Press, 2012, 231 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
ZÁBOJ, Marek. Obchodní operace. 1. vyd. Ostrava: Key Publishing, 2007, 148 s. ISBN 978-80-87071-40-3.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, 2013, 648 s. ISBN 978-0-273-76718-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. 1. vyd. Praha: Management Press, 2012, 231 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
ZÁBOJ, Marek. Obchodní operace. 1. vyd. Ostrava: Key Publishing, 2007, 148 s. ISBN 978-80-87071-40-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: 52 bodů
Na jaké konkrétně odvětví by se měla společnost zaměřit (viz. doporučení), existuje nějaké odvětví kde by mohla mít díky svým zkušenostem konkurenční výhodu? - zodpovězeno zcela
Oponent práce: 49 bodů
Které z navržených doporučení považujete za stěžejní? Svůj názor zdůvodněte. - zodpovězeno zcela
V doporučeních navrhujete získání certifikátu ISO. Existují nějaké překážky, které do součastnosti firmě bránily k získání tohoto certifikátu? - zodpovězeno zcela