Předmětem bakalářské práce je analýza současného stavu firemní filantropie
ve společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. a vytvoření návrhu budoucího konceptu firemní filantropie.
Teoretická část je zaměřena na vymezení důležitých poznatků o společenské odpovědnosti firem a firemní filantropii. Součástí praktické části je představení Navláčil stavební firmy, s.r.o. a průzkum názorů vedoucích pracovníků na firemní filantropii v této společnosti. Průzkum byl uskutečněn formou dotazníkového šetření. Výsledkem bakalářské práce je vyhodnocení výzkumného šetření a návrh dárcovské strategie v této firmě.
Anotace v angličtině
The subject of the Bachelor thesis is the analysis of the current state of Corporate Philanthropy in the company Navláčil stavební firma, s.r.o., and the creation of the future concept of Corporate Philanthropy.
The theoretical part is focused on relevant knowledge about Corporate Social Responsibility and Corporate Philanthropy. In the practical part, there is
an introductionof Navláčil stavební firma, s.r.o. and a survey of the views
of senior executives on Corporate Philanthropy in this company. The survey was carried out in the form of a questionnaire survey. The result of the Bachelor thesis is the evaluation of the research investigation and design of the donor strategy in this company.
Předmětem bakalářské práce je analýza současného stavu firemní filantropie
ve společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. a vytvoření návrhu budoucího konceptu firemní filantropie.
Teoretická část je zaměřena na vymezení důležitých poznatků o společenské odpovědnosti firem a firemní filantropii. Součástí praktické části je představení Navláčil stavební firmy, s.r.o. a průzkum názorů vedoucích pracovníků na firemní filantropii v této společnosti. Průzkum byl uskutečněn formou dotazníkového šetření. Výsledkem bakalářské práce je vyhodnocení výzkumného šetření a návrh dárcovské strategie v této firmě.
Anotace v angličtině
The subject of the Bachelor thesis is the analysis of the current state of Corporate Philanthropy in the company Navláčil stavební firma, s.r.o., and the creation of the future concept of Corporate Philanthropy.
The theoretical part is focused on relevant knowledge about Corporate Social Responsibility and Corporate Philanthropy. In the practical part, there is
an introductionof Navláčil stavební firma, s.r.o. and a survey of the views
of senior executives on Corporate Philanthropy in this company. The survey was carried out in the form of a questionnaire survey. The result of the Bachelor thesis is the evaluation of the research investigation and design of the donor strategy in this company.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se firemní filantropie.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firemní filantropie u společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Navrhněte strukturu firemní filantropie u společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. a následně zhodnoťte.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se firemní filantropie.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav firemní filantropie u společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o.
Navrhněte strukturu firemní filantropie u společnosti Navláčil stavební firma, s.r.o. a následně zhodnoťte.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARTOŠOVÁ, Zuzana. Průvodce firemní filantropií. Praha: Fórum dárců, 2006, 38 s. ISBN 80-902965-5-6.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. Hoboken.: John Wiley and Sons, c2005, 307 s. ISBN 0-471-47611-0.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada, 2012, 201 s. ISBN 978-80-247-3983-0.
PETŘÍKOVÁ, Růžena et al. Společenská odpovědnost organizací. Ostrava: DTO CZ, 2008, 184 s. ISBN 978-80-02-02099-8.
VISSER, Wayne. The A to Z of corporate social responsibility: a complete reference guide to concepts, codes and organisations. Chichester, England: John Wiley and Sons, c2007, 535 s. ISBN 978-0-470-72395-1.
Seznam doporučené literatury
BARTOŠOVÁ, Zuzana. Průvodce firemní filantropií. Praha: Fórum dárců, 2006, 38 s. ISBN 80-902965-5-6.
KOTLER, Philip a Nancy LEE. Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. Hoboken.: John Wiley and Sons, c2005, 307 s. ISBN 0-471-47611-0.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. Praha: Grada, 2012, 201 s. ISBN 978-80-247-3983-0.
PETŘÍKOVÁ, Růžena et al. Společenská odpovědnost organizací. Ostrava: DTO CZ, 2008, 184 s. ISBN 978-80-02-02099-8.
VISSER, Wayne. The A to Z of corporate social responsibility: a complete reference guide to concepts, codes and organisations. Chichester, England: John Wiley and Sons, c2007, 535 s. ISBN 978-0-470-72395-1.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 40 bodů:
Uvádíte, že firma se zaměruje výhradně na soukromý sektor. Zjsitila jste, proč firma nespolupracuje s veřejnou správou? Mají nějaké negativní zkušenosti, které by odporovaly jejich zájmu o odpovědné podnikání? - zodpovězeno zcela
Oponent 49 bodů:
Jakým způsobem chcete hodnotit na poradách úspěšnost či dárcovství obecně? Nespadá to spíše pod altruistická model? (Co nám přineslo dárcovství do dané oblasti?) - zodpovězeno zcela V rámci navrhované částky vedoucí pracovníci uváděli sumy, z nichž byla průměrná částka 250 000 Kč, firma by tedy měla v rámci návrhů mít výdaje včetně mezd na pracovníka okolo 700 000 Kč. - zodpovězeno zcela Doporučujete odepisování daůr ze základu daně nebo nikoliv - dle zákona 586/1992 Sb.? - zodpovězeno zcela