Tématem bakalářské práce je Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o. Cílem práce je popsání a analýza dosavadní stavu marketingového komunikačního mixu, dále pak návrhy ke zlepšení tohoto mixu. Teoretická část je rozdělena na krátký úvod do marketingu, úvod do marketingového mixu a v poslední části se zabývá jednotlivými částmi komunikačního mixu a jejich popisu. V úvodu praktické části je představena analyzovaná společnost Technodat, CAE - systémy, s.r.o. V další části je poté provedena analýza marketingového a komunikačního mixu společnosti za pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Na závěr s přihlédnutím k SWOT analýze a na základě výsledků dotazování a celkové pochopení situace firmy jsou sestaveny návrhy ke zlepšení komunikačního mixu a posílení marketingu společnosti.
Anotace v angličtině
The theme of my thesis is the analysis of marketing communication activities of the com-pany Technodat, CAE - Systems, s.r.o. The aim is to describe and analyze the current state of all marketing activities, as well as to come up with suggestions for improvement. The theoretical part is divided into a short introduction to marketing, an introduction of what marketing mix stands for and its last part, which focuses on explaining individual communication mix aspects. The practical part of this thesis introduces the company Technodat, CAE - Systems, s.r.o. and its activities. Furthermore it analyzes the marketing and commu-nication mix by means of a SWOT analysis and an opinion survey. Taking the SWOT analysis and survey results into account, and based on an overall understanding of the company's situation, the conclusion of this thesis compiles suggestions to improve the overall communication mix and increase the company's marketing efficiency.
Marketing, Marketing mix, Communication mix, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
72 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je Analýza marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o. Cílem práce je popsání a analýza dosavadní stavu marketingového komunikačního mixu, dále pak návrhy ke zlepšení tohoto mixu. Teoretická část je rozdělena na krátký úvod do marketingu, úvod do marketingového mixu a v poslední části se zabývá jednotlivými částmi komunikačního mixu a jejich popisu. V úvodu praktické části je představena analyzovaná společnost Technodat, CAE - systémy, s.r.o. V další části je poté provedena analýza marketingového a komunikačního mixu společnosti za pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření. Na závěr s přihlédnutím k SWOT analýze a na základě výsledků dotazování a celkové pochopení situace firmy jsou sestaveny návrhy ke zlepšení komunikačního mixu a posílení marketingu společnosti.
Anotace v angličtině
The theme of my thesis is the analysis of marketing communication activities of the com-pany Technodat, CAE - Systems, s.r.o. The aim is to describe and analyze the current state of all marketing activities, as well as to come up with suggestions for improvement. The theoretical part is divided into a short introduction to marketing, an introduction of what marketing mix stands for and its last part, which focuses on explaining individual communication mix aspects. The practical part of this thesis introduces the company Technodat, CAE - Systems, s.r.o. and its activities. Furthermore it analyzes the marketing and commu-nication mix by means of a SWOT analysis and an opinion survey. Taking the SWOT analysis and survey results into account, and based on an overall understanding of the company's situation, the conclusion of this thesis compiles suggestions to improve the overall communication mix and increase the company's marketing efficiency.
Marketing, Marketing mix, Communication mix, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingového komunikačního mixu.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.
Navrhněte doporučení ke zlepšení marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti marketingového komunikačního mixu.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.
Navrhněte doporučení ke zlepšení marketingového komunikačního mixu firmy Technodat, CAE - systémy, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools and techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, c2013, 527 s. ISBN 978-0-19-965509-0.
HADRABA, Jaroslav. Marketing: produktový mix - tvorba inovací produktů. 1.vyd. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004, 215 s. ISBN 80-86473-89-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Seznam doporučené literatury
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools and techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, c2013, 527 s. ISBN 978-0-19-965509-0.
HADRABA, Jaroslav. Marketing: produktový mix - tvorba inovací produktů. 1.vyd. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004, 215 s. ISBN 80-86473-89-9.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Křížek, 22b
Jak autor vnímá postavení společnosti Technodat, CAE - systémy, s.r.o. a její konkurence z pohledu marketingu? ZODPOVĚZENO ZCELA
Kdyby byl autor rozhodující osobou marketingu ve společnosti Technodat, CAE - systémy, s.r.o. jaké by dal svým doporučením priority? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: Ing. Durďáková, 22b
Jak na Vaše návrhy reaguje vedení společnosti? ZODPOVĚZENO ZCELA
Který ze svých návrhů považujete za nejpravděpodobněji realizovatelný? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Švarcová: Můžete vyčíslit, jaké by byly firemní náklady vašich návrhů? ZODPOVĚZENO ZCELA