Bakalářská práce se zabývá zhodnocením současného stavu vzdělávání ve společnosti RWE Zákaznické služby, s.r.o. koučování, soft skills, hard skills. Dále pak rozpracováním návrhu a metod na zlepšení systému vzdělávání.
Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, podnikového vzdělávání, charakteristiku RWE Zákaznické služby, s.r.o. a jejímu vzdělávacímu systému.
Praktická část bakalářské práce je zpracována kvalitativním šetřením s využitím případových studií u pracovníků zákaznických center a callcentra
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on current state of education in the company RWE Zákaznické služby, s.r.o., coaching, soft skills and hard skills. Further it develops a concept and methods for improvements in education system.
Theoretical part of the bachelor thesis is focused on definition of basic terms, company education, characteristics of RWE Zákaznické služby, s.r.o. and its educational system.
Practical part of the bachelor thesis is created by qualitative examination with the usage of case studies of employees in customer centres and call centre.
Education, RWE Zákaznické služby, employees, adult education, employee education, listener, call centre, customer centre.
Rozsah průvodní práce
51 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením současného stavu vzdělávání ve společnosti RWE Zákaznické služby, s.r.o. koučování, soft skills, hard skills. Dále pak rozpracováním návrhu a metod na zlepšení systému vzdělávání.
Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, podnikového vzdělávání, charakteristiku RWE Zákaznické služby, s.r.o. a jejímu vzdělávacímu systému.
Praktická část bakalářské práce je zpracována kvalitativním šetřením s využitím případových studií u pracovníků zákaznických center a callcentra
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on current state of education in the company RWE Zákaznické služby, s.r.o., coaching, soft skills and hard skills. Further it develops a concept and methods for improvements in education system.
Theoretical part of the bachelor thesis is focused on definition of basic terms, company education, characteristics of RWE Zákaznické služby, s.r.o. and its educational system.
Practical part of the bachelor thesis is created by qualitative examination with the usage of case studies of employees in customer centres and call centre.
Education, RWE Zákaznické služby, employees, adult education, employee education, listener, call centre, customer centre.
Zásady pro vypracování
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynů obsažených v materiálu IMS "Metodika psaní odborného textu a výzkum v sociálních
vědách" (IMS 2009). Případně podle dalších materiálů, z nichž některé jsou obsaženy v literatuře připojené k tomuto studijnímu textu. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu. Průběžné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím bakalářské práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena na:
- zhodnocení současného stavu vzdělávání u společnosti RWE koučování, soft skills, hard skills;
- rozpracování návrhů a metod pro zlepšení systému vzdělávání;
- možnosti sociální pedagogiky při nápravě tohoto stavu.
Součástí práce bude empirické šetření zaměřené na zjištění stavu respondentů s cíleným vzděláváním a bez vzdělávání.
Zásady pro vypracování
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynů obsažených v materiálu IMS "Metodika psaní odborného textu a výzkum v sociálních
vědách" (IMS 2009). Případně podle dalších materiálů, z nichž některé jsou obsaženy v literatuře připojené k tomuto studijnímu textu. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu. Průběžné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím bakalářské práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena na:
- zhodnocení současného stavu vzdělávání u společnosti RWE koučování, soft skills, hard skills;
- rozpracování návrhů a metod pro zlepšení systému vzdělávání;
- možnosti sociální pedagogiky při nápravě tohoto stavu.
Součástí práce bude empirické šetření zaměřené na zjištění stavu respondentů s cíleným vzděláváním a bez vzdělávání.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, M. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, 2002.
Bláha, J., Mateiciuc, A., Kaňáková, Z. Personalistika pro malé a střední firmy. Brno: CP Books, 2005.
Bělohlávek, F. Jak řídit a vést lidi. Brno: CP Books, 2005.
Hroník, F. Hodnocení pracovníků. Praha: Grada Publishing, 2007.
Hroník, F. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Praha: Grada Publishing, 2007.
Mužík, J. Profesní vzdělávání dospělých. Praha: Codex Bohemia, 1999.
Tureckiová, M. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Praha: Grada Publishing, 2004.
Vodák, J., Kucharčíková, A. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. Praha: Grada Publishing, 2007.
Whitmore, J. Koučování. Praha: Management Press, 2005.
Seznam doporučené literatury
Armstrong, M. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, 2002.
Bláha, J., Mateiciuc, A., Kaňáková, Z. Personalistika pro malé a střední firmy. Brno: CP Books, 2005.
Bělohlávek, F. Jak řídit a vést lidi. Brno: CP Books, 2005.
Hroník, F. Hodnocení pracovníků. Praha: Grada Publishing, 2007.
Hroník, F. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Praha: Grada Publishing, 2007.
Mužík, J. Profesní vzdělávání dospělých. Praha: Codex Bohemia, 1999.
Tureckiová, M. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Praha: Grada Publishing, 2004.
Vodák, J., Kucharčíková, A. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. Praha: Grada Publishing, 2007.
Whitmore, J. Koučování. Praha: Management Press, 2005.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Vystoupení studenta
2. Otázky vedoucího a oponenta bakalářské práce (viz posudky)
- odpověděl vyčerpávajícím způsobem
3. Mgr. Ilona Kočvarová, Ph.D.: Jaký jste použila typ rozhovoru? Jaké návrhy na zlepšení jste získala?
- odpověděl vyčerpávajícím způsobem