Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix firmy GUMOTEX MATRACE, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována literární rešerše, vztahující se k problematice marketingového komunikačního mixu a jeho jednotlivým nástrojům. Praktická část obsahuje popis společnosti a analýzu současného stavu využití komunikačního mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a na ni navazujících IE, SPACE a QSPM matice jsou navržena doporučení pro zkvalitnění marketingové komunikace ve společnosti.
Anotace v angličtině
The main objective of the bachelor thesis is to analyze the communication mix of the company GUMOTEX MATRACE, s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part there is compiled a literature review which is related to the issue of marketing communication mix and its individual parts. The practical part contents a company description and analysis of the current use of the communication mix. Based on the SWOT analysis and related IE, SPACE and QSPM matrix, there are suggested recommendations for improving the marketing communication in the company.
marketing, communication mix, marketing communication, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
74 s. (102 132 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat komunikační mix firmy GUMOTEX MATRACE, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována literární rešerše, vztahující se k problematice marketingového komunikačního mixu a jeho jednotlivým nástrojům. Praktická část obsahuje popis společnosti a analýzu současného stavu využití komunikačního mixu. Na základě provedené SWOT analýzy a na ni navazujících IE, SPACE a QSPM matice jsou navržena doporučení pro zkvalitnění marketingové komunikace ve společnosti.
Anotace v angličtině
The main objective of the bachelor thesis is to analyze the communication mix of the company GUMOTEX MATRACE, s.r.o. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part there is compiled a literature review which is related to the issue of marketing communication mix and its individual parts. The practical part contents a company description and analysis of the current use of the communication mix. Based on the SWOT analysis and related IE, SPACE and QSPM matrix, there are suggested recommendations for improving the marketing communication in the company.
marketing, communication mix, marketing communication, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte rešerši vztahující se k tématu marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití komunikačního mixu ve firmě.
Navrhněte doporučení na zdokonalení využití prvků komunikačního mixu ve firmě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte rešerši vztahující se k tématu marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití komunikačního mixu ve firmě.
Navrhněte doporučení na zdokonalení využití prvků komunikačního mixu ve firmě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
DAHLEN, Micael, Fredrik LANGE a Terry SMITH. Marketing communications: a brand narrative approach. Hoboken, N. J.: Wiley, c2010, 606 s. ISBN 978-047-0319-925.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
DAHLEN, Micael, Fredrik LANGE a Terry SMITH. Marketing communications: a brand narrative approach. Hoboken, N. J.: Wiley, c2010, 606 s. ISBN 978-047-0319-925.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3. 0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: 44b
Otázky vedoucího:
Domníváte se, že firma bude nadále využívat služeb externí marketingové agentury?-zodpovězeno zcela
Oponent práce: 39b
Otázky oponenta:
Navrhovala byste využití ambientních médií v plánovaném komunikačním mixu?-zdpovězeno zcela
Další otázky:
doc. Kozák: Co je to ambientní médium?-zodpovězeno zcela
dr. Dobeš: Drobné výhrady k externím faktorům ve SWOT analýze. Na základě čeho jste přiřazovala váhy jednotlivým faktorům?-zodpovězeno částečně