Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie v oblasti Jeseníků. Hlavním cílem je poukázat na to, zdali je oblast Jeseníků schopna správně využívat marketingové nástroje. V teoretické části je popsána problematika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, SWOT analýzy a situační analýzy. V praktické části je sepsána krátká historie oblasti Jeseníků. Vypsána jsou sdružení, která v oblasti pomáhají zvyšovat návštěvnost cestovního ruchu. Dále jsou zde aplikovány analýzy: SWOT a situační. Nechybí vyhodnocení obou analýz a doporučení pro další rozvoj.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analyzes analysis of the marketing strategy of tourism in area Jeseníky. The main objective is to show whether the area Jeseníky able to properly use marketing tools. The theoretical part describes the problems of tourism, tourism marketing, SWOT analysis and situational analysis. The practical part described a short history of the area Jeseníky. In this thesis are listed associations which help increase the number of visitors in the area. There are also applied SWOT analysis and situation analysis. There is an evaluation of both analysis and recommendations for further development.
Klíčová slova
cestovní ruch, marketingová strategie, oblast Jeseníků, SWOT analýza, situační analýza
Klíčová slova v angličtině
tourism, marketing strategy, area Jeseníky, SWOT analysis, situation analysis
Rozsah průvodní práce
59 s. (68 666 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie v oblasti Jeseníků. Hlavním cílem je poukázat na to, zdali je oblast Jeseníků schopna správně využívat marketingové nástroje. V teoretické části je popsána problematika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu, SWOT analýzy a situační analýzy. V praktické části je sepsána krátká historie oblasti Jeseníků. Vypsána jsou sdružení, která v oblasti pomáhají zvyšovat návštěvnost cestovního ruchu. Dále jsou zde aplikovány analýzy: SWOT a situační. Nechybí vyhodnocení obou analýz a doporučení pro další rozvoj.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with analyzes analysis of the marketing strategy of tourism in area Jeseníky. The main objective is to show whether the area Jeseníky able to properly use marketing tools. The theoretical part describes the problems of tourism, tourism marketing, SWOT analysis and situational analysis. The practical part described a short history of the area Jeseníky. In this thesis are listed associations which help increase the number of visitors in the area. There are also applied SWOT analysis and situation analysis. There is an evaluation of both analysis and recommendations for further development.
Klíčová slova
cestovní ruch, marketingová strategie, oblast Jeseníků, SWOT analýza, situační analýza
Klíčová slova v angličtině
tourism, marketing strategy, area Jeseníky, SWOT analysis, situation analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingu cestovního ruchu.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingu cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
Vypracujte doporučení pro možný rozvoj cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k problematice marketingu cestovního ruchu.
Praktická část
Analyzujte současný stav marketingu cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
Vypracujte doporučení pro možný rozvoj cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9th ed. Hoboken, N. J.: John Wiley, c2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9th ed. Hoboken, N. J.: John Wiley, c2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010, 240 s. ISBN 978-80-86723-95-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: (10b) doc. Kubík: bez otázek.
Oponent BP: (8b) Ing. Durďáková: Má Jesenicko stanovenou rozvojovou strategii zaměřenou na cestovní ruch? Nezodpovězeno.
Vyjádření komise: Při zpracování bakalářské práce studentka zcela nedodržela formální úpravu, v práci jsou patrné překlepy a gramatické chyby. V praktické části byly zjištěny nedostatky v analytické části a v doporučení, které nejsou dostačující pro účely bakalářské práce.