Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko. Cílem je navrhnutí řešení zlepšení současného stavu marketingových aktivit. Práce se nejdříve zaměřuje na teoretické poznatky, ze kterých poté čerpá v praktické části. Konkrétně marketing, strategický marketing, regionální marketing. V praktické části je nejprve charakterizován mikroregion Litovelsko a poté je shrnut současný stav marketingových aktivit mikroregionu. Závěrem jsou navrhnuta doporučení ke zlepšení aktuálního stavu těchto marketingových aktivit.
Anotace v angličtině
The content of this thesis is analysis of marketing activities in the mikroregion Litovelsko. The main aim is suggest solution to improve the current state of marketing activities. First, the bachelor's thesis focuses on theoretical knowledge, from which then has been drawn practical part. Specifically there are marketing, strategic marketing, regional marketing. In the practical part is characterized mikroregion Litovelsko and then summarizes current state of marketing activities of the mikroregion. At the end there are recommendations designed to improve current state of marketing activities.
Obsahem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit v mikroregionu Litovelsko. Cílem je navrhnutí řešení zlepšení současného stavu marketingových aktivit. Práce se nejdříve zaměřuje na teoretické poznatky, ze kterých poté čerpá v praktické části. Konkrétně marketing, strategický marketing, regionální marketing. V praktické části je nejprve charakterizován mikroregion Litovelsko a poté je shrnut současný stav marketingových aktivit mikroregionu. Závěrem jsou navrhnuta doporučení ke zlepšení aktuálního stavu těchto marketingových aktivit.
Anotace v angličtině
The content of this thesis is analysis of marketing activities in the mikroregion Litovelsko. The main aim is suggest solution to improve the current state of marketing activities. First, the bachelor's thesis focuses on theoretical knowledge, from which then has been drawn practical part. Specifically there are marketing, strategic marketing, regional marketing. In the practical part is characterized mikroregion Litovelsko and then summarizes current state of marketing activities of the mikroregion. At the end there are recommendations designed to improve current state of marketing activities.
Na základě průzkumu literárních pramenů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingových aktivit a problematiky regionálního marketingu.
II. Praktická část
Charakterizujte mikroregion Litovelsko.
Proveďte analýzu současného stavu marketingových aktivit v mikroregionu.
Navrhněte doporučení pro zlepšení stávajícího stavu marketingových aktivit za účelem rozvoje mikroregionu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě průzkumu literárních pramenů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingových aktivit a problematiky regionálního marketingu.
II. Praktická část
Charakterizujte mikroregion Litovelsko.
Proveďte analýzu současného stavu marketingových aktivit v mikroregionu.
Navrhněte doporučení pro zlepšení stávajícího stavu marketingových aktivit za účelem rozvoje mikroregionu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽEK, Jiří a David UHLÍŘ. Teorie regionálního rozvoje: nástin, kritika, implikace. Vyd. 2., přeprac. a rozš. Praha: Karolinum, 2011, 342 s. ISBN 978-80-246-1974-3.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 8024704471.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
PIKE, Andy, Andrés RODRÍGUEZ-POSE a John TOMANEY. Local and regional development. 1st pub. Abingdon: Routledge, 2006, 310 s. ISBN 0-415-35717-9.
WOKOUN, René. Regionální rozvoj: (východiska regionálního rozvoje, regionální politika, teorie, strategie a programování). Vyd. 1. Praha: Linde, 2008, 475 s. ISBN 978-80-7201-699-0.
Seznam doporučené literatury
BLAŽEK, Jiří a David UHLÍŘ. Teorie regionálního rozvoje: nástin, kritika, implikace. Vyd. 2., přeprac. a rozš. Praha: Karolinum, 2011, 342 s. ISBN 978-80-246-1974-3.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 8024704471.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
PIKE, Andy, Andrés RODRÍGUEZ-POSE a John TOMANEY. Local and regional development. 1st pub. Abingdon: Routledge, 2006, 310 s. ISBN 0-415-35717-9.
WOKOUN, René. Regionální rozvoj: (východiska regionálního rozvoje, regionální politika, teorie, strategie a programování). Vyd. 1. Praha: Linde, 2008, 475 s. ISBN 978-80-7201-699-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP 48 b.:
Shrňte výstižně současné nedostatky mikroregionu. Zodpovězeno zcela. Jak hodláte zlepšit návštěvnost mikroregionu? Zodpovězeno zcela.
Oponent BP 45b.:
Proč jste se rozhodla pro maarketingový výzkum formou marketingového šetření a jak byl dotazník šířen? Zodpovězeno zcela. Jedním s doporučení ve Vaší bakalářské práci je využívání sociálních síti. Jakou roli v dnešní době hrají sociální sítě v regionálním marketingu? Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky: Jaká je cílová skupina Vašeho průzkumu? Zodpovězeno zcela. Kdo má na starosti rozvoj destinačního managementu? Zodpovězeno částečně. Chce mikroregion zlepšovat komunikaci na stránce jednorázových akcí, anebo chce rozvíjet historické památky? Zodpovězeno zcela.