Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace podniku. Pro tyto účely byla zvolena firma Happy Mode zabývající se prodejem oblečení a doplňků pro ženy.
Teoretická část pojednává o podstatě marketingu, důležitosti marketingové komunikace a nových trendech v této oblasti.
V praktické části je provedena analýza současného stavu komunikačního mixu dané firmy doplněna výsledky z dotazníkového šetření. Následuje srovnání firmy s konkurencí pomocí benchmarkingu, který je poté využit pro SWOT analýzu.
V závěru jsou identifikovány možné oblasti zlepšení vycházející z praktické části a navr-žena konkrétní doporučení pro zefektivnění marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of the company. For these purposes the company chosen is Happy Mode engaged in the sale of clothing and accessories for women.
The theoretical part deals with the essence of marketing, the importance of marketing communications and new trends in this area.
In the practical part is an analysis of the current state of communication mix of the com-pany accompanied by the results of a survey. The following is a comparison of the com-pany with competition through benchmarking, which is then used for the SWOT analysis.
In conclusion are identified parts for potential improvement based on the practical part and proposed specific recommendations for improving the effectiveness of marketing commu-nications.
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace podniku. Pro tyto účely byla zvolena firma Happy Mode zabývající se prodejem oblečení a doplňků pro ženy.
Teoretická část pojednává o podstatě marketingu, důležitosti marketingové komunikace a nových trendech v této oblasti.
V praktické části je provedena analýza současného stavu komunikačního mixu dané firmy doplněna výsledky z dotazníkového šetření. Následuje srovnání firmy s konkurencí pomocí benchmarkingu, který je poté využit pro SWOT analýzu.
V závěru jsou identifikovány možné oblasti zlepšení vycházející z praktické části a navr-žena konkrétní doporučení pro zefektivnění marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is an analysis of marketing communication of the company. For these purposes the company chosen is Happy Mode engaged in the sale of clothing and accessories for women.
The theoretical part deals with the essence of marketing, the importance of marketing communications and new trends in this area.
In the practical part is an analysis of the current state of communication mix of the com-pany accompanied by the results of a survey. The following is a comparison of the com-pany with competition through benchmarking, which is then used for the SWOT analysis.
In conclusion are identified parts for potential improvement based on the practical part and proposed specific recommendations for improving the effectiveness of marketing commu-nications.
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte vybraný podnik, jeho výrobní sortiment.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace u zvolené společnosti.
Zpracujte návrh směřující k zefektivnění marketingové komunikace ve firmě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů a zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte vybraný podnik, jeho výrobní sortiment.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace u zvolené společnosti.
Zpracujte návrh směřující k zefektivnění marketingové komunikace ve firmě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip, Dipak C. JAIN a Suvit MAESINCEE. Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007, 171 s. ISBN 978-80-7261-161-4.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, c2006, 733 s. ISBN 0-13-145757-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip, Dipak C. JAIN a Suvit MAESINCEE. Marketing v pohybu: nový přístup k zisku, růstu a obnově. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007, 171 s. ISBN 978-80-7261-161-4.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, c2006, 733 s. ISBN 0-13-145757-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP 49 b.:
Nehrozí, že by zvýšená prezentovanost firmy na webových stránkách vedla k tvorbě E -shopu? Zodpovězeno zcela.
Oponent BP 43 b.:
Můžete objasnit smysl příležitostí v rámci provedené SWOT analýzy - zejména pak získání nových zákazníků a penetraci na nové trhy? Zodpovězeno zcela. Reagovala společnost na Vaše doporučení? Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky: Na str. 33 máte kráky popis organizační struktury, popište ji blíže. Zodpovězeno zcela. V jaké formě doporučujete, aby firma dělala direct marketing? Zodpovězeno zcela. Jste si jistá, že je přínosné, aby prodavačky měli firemní formální oblečení? Zodpovězeno zcela. Jakou váhu dávají majitelé výběru prodavaček? Zodpovězeno zcela.