Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy XY s. r. o. v oblasti přímého prodeje titanového nádobí. Práce obsahuje teoretické zpracování základních pojmů týkajících se konkurence, popisu základních analýz a přímého prodeje.
Druhá, praktická část, zahrnuje základní údaje o firmě, charakteristiku jejich produktů a analýzu konkurenceschopnosti, s využitím nástrojů SWOT analýzy, PEST analýzy a vyhodnocení dotazníku. Po vyhodnocení analýz byla navrhnuta možná opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The focusof my thesisis ananalysis of the company´sXYLtd. competitivenessin direct sales oftitanium cookware. It includesa theoretical elaboration of basic conceptsrelated tocompetition, the descriptionof the basic analysisand also direct sales.
The second, practical, partincludesbasicinformation about the company, the characteristics of their productsand a competitiveness analysis, using the tools ofSWOTanalysis, PESTanalysis anda questionnaire evaluation.After carrying out an evaluation of the analysis, possible measures to increase competitiveness were proposed.
Klíčová slova
konkurence, konkurenceschopnost, SWOT analýza, PEST analýza, přímý prodej
Klíčová slova v angličtině
competition, competitiveness, SWOT analysis,PESTanalysis, direct sale
Rozsah průvodní práce
69 s. (76 867 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy XY s. r. o. v oblasti přímého prodeje titanového nádobí. Práce obsahuje teoretické zpracování základních pojmů týkajících se konkurence, popisu základních analýz a přímého prodeje.
Druhá, praktická část, zahrnuje základní údaje o firmě, charakteristiku jejich produktů a analýzu konkurenceschopnosti, s využitím nástrojů SWOT analýzy, PEST analýzy a vyhodnocení dotazníku. Po vyhodnocení analýz byla navrhnuta možná opatření ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The focusof my thesisis ananalysis of the company´sXYLtd. competitivenessin direct sales oftitanium cookware. It includesa theoretical elaboration of basic conceptsrelated tocompetition, the descriptionof the basic analysisand also direct sales.
The second, practical, partincludesbasicinformation about the company, the characteristics of their productsand a competitiveness analysis, using the tools ofSWOTanalysis, PESTanalysis anda questionnaire evaluation.After carrying out an evaluation of the analysis, possible measures to increase competitiveness were proposed.
Klíčová slova
konkurence, konkurenceschopnost, SWOT analýza, PEST analýza, přímý prodej
Klíčová slova v angličtině
competition, competitiveness, SWOT analysis,PESTanalysis, direct sale
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se konkurenceschopnosti podniků pomocí dostupných zdrojů.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti společnosti XY s. r. o. zabývající se přímým prodejem titanového nádobí.
Navrhněte kroky pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se konkurenceschopnosti podniků pomocí dostupných zdrojů.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti společnosti XY s. r. o. zabývající se přímým prodejem titanového nádobí.
Navrhněte kroky pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ALSBURY, Alison a Ros JAY. Marketing, to nejlepší z praxe. Praha: Computer Press, 2002, 280 s. ISBN 8072266179.
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, c2013. ISBN 978-0-273-76718-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [14. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. Praha: Management Press, 2012, 231 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
Seznam doporučené literatury
ALSBURY, Alison a Ros JAY. Marketing, to nejlepší z praxe. Praha: Computer Press, 2002, 280 s. ISBN 8072266179.
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, c2013. ISBN 978-0-273-76718-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. [14. vyd.]. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
MAGRETTA, Joan. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. Praha: Management Press, 2012, 231 s. ISBN 978-80-7261-251-2.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 47 bodů:
Proč jste nepoužila Porterovu analýzu pěti sil? - zodpovězeno zcela Jsou některá vaše doporučení ke zvýšení konkurenceschopnosti pro firmu přínosná? Jaká je podle vás budoucnost přímého prodeje a proč? - zodpovězeno zcela
Oponent 50 bodů:
Myslíte si, že prezentační akce jsou ze své podstaty rizikovější pro koncového spotřebitele, než jiné formy prodeje? - zodpovězeno zcela Jaké je Vaše doporučení oblasti další expanze společnosti XY. - zodpovězeno zcela