Práce se zabývá kompetentností krizových manažerů, jde o soubor vlastností, kterými by měli být vybaveni, aby lépe zvládali svou práci. V části teoretické jsou uvedena teoretická východiska kompetentnosti krizových manažerů. V části praktické jsou uvedeny případové studie zahraničních organizací, na kterých je zhodnocen příklad kompetentnosti krizového managementu těchto organizací. Dále jsou uvedeny interview s pracovníky krizového říze-ní. Práce se zabývá také vlastnostmi, kterými by krizový manažer měl být vybaven a pro případ že vybaven není, jaké jsou možnosti zvýšení jeho kompetentnosti.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the competence of crisis managers, it is a set of properties which should be provided to better manage their work. In the theoretical part the theoretical bac-kground of competency crisis managers. In the practical part presents case studies of inter-national organizations to which competence is evaluated example of crisis management of these organizations. The following are interviews with employees crisis management. The work also deals with the properties, which would crisis manager should be equipped with a case that is not equipped with the possibilities of increasing its competence.
Klíčová slova
krize, krizový management, krizový manažer, manažerské kompetence, případové studie
Klíčová slova v angličtině
crisis, crisis management, crisis manager, managerial competences, case studies
Rozsah průvodní práce
77 s. (13 600 slov)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá kompetentností krizových manažerů, jde o soubor vlastností, kterými by měli být vybaveni, aby lépe zvládali svou práci. V části teoretické jsou uvedena teoretická východiska kompetentnosti krizových manažerů. V části praktické jsou uvedeny případové studie zahraničních organizací, na kterých je zhodnocen příklad kompetentnosti krizového managementu těchto organizací. Dále jsou uvedeny interview s pracovníky krizového říze-ní. Práce se zabývá také vlastnostmi, kterými by krizový manažer měl být vybaven a pro případ že vybaven není, jaké jsou možnosti zvýšení jeho kompetentnosti.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the competence of crisis managers, it is a set of properties which should be provided to better manage their work. In the theoretical part the theoretical bac-kground of competency crisis managers. In the practical part presents case studies of inter-national organizations to which competence is evaluated example of crisis management of these organizations. The following are interviews with employees crisis management. The work also deals with the properties, which would crisis manager should be equipped with a case that is not equipped with the possibilities of increasing its competence.
Klíčová slova
krize, krizový management, krizový manažer, manažerské kompetence, případové studie
Klíčová slova v angličtině
crisis, crisis management, crisis manager, managerial competences, case studies
Zásady pro vypracování
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretické východiska týkající se problematiky krizového managementu s důrazem na kompetentnost krizových manažerů
Charakterizujte požadavky na kompetentnost krizových manažerů ve vybraných organizacích v České republice
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretické východiska týkající se problematiky krizového managementu s důrazem na kompetentnost krizových manažerů
Charakterizujte požadavky na kompetentnost krizových manažerů ve vybraných organizacích v České republice
[1] KUBEŠ, Marián. Manažerské kompetence: způsobilosti výjimečných manažerů. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0698-9. \vsp{1,5mm}
[2] PORVAZNÍK, Jan. Celostní management: pilíře kompetence v řízení. 2. vyd. Bratislava: Sprint, 2003. ISBN 80-89085-05-9. \vsp{1,5mm}
[3] VEBER, Jaromír. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. 2., aktualiz. vyd. Praha: Management Press, 2009. ISBN 978-80-7261-200-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KUBEŠ, Marián. Manažerské kompetence: způsobilosti výjimečných manažerů. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0698-9. \vsp{1,5mm}
[2] PORVAZNÍK, Jan. Celostní management: pilíře kompetence v řízení. 2. vyd. Bratislava: Sprint, 2003. ISBN 80-89085-05-9. \vsp{1,5mm}
[3] VEBER, Jaromír. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. 2., aktualiz. vyd. Praha: Management Press, 2009. ISBN 978-80-7261-200-0. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Prof. Šefčík přečetl hodnocení vedoucího a oponenta BP a předložil jejich otázky, doc. Mazal, Ing. Hart položili doplňující otázky, které byly zodpovězené.