Ve své diplomové práci se zabývám sestavením marketingového plánu firmy Alexan-dra Valentová - ZIF pro rok 2006 a 2007. V teoretické části čerpám informace z odborných literárních pramenů. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou firmy (SWOT, Por-ter, PEST, zákazníci), která je důležitá pro následující návrh marketingového plánu (cíle, strategie, 4P). Práce je zakončena rizikovou a nákladovou analýzou.
Anotace v angličtině
Masters thesis is engaged in the drawing the marketing plan of Alexandra Valentová - ZIF company for the 2006 and 2007. The information of the theoretical part are gathered from the competent source-books. In the practical part, I deal with the detailed company analysis (SWOT, Porter, PERT, customers) that is very important for the following marke-ting plan propsal (objectives, strategy, 4P). The thesis is concluded with the hazard ope-ration and cost study.
Klíčová slova
marketing, marketingový plán, marketingový mix, segmentace, konkurenceschopnost, procesy, efektivnost, systém
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing plan, marketing mix, segmentation, competitiveness, process, efficiency, system
Rozsah průvodní práce
91 s., 5 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci se zabývám sestavením marketingového plánu firmy Alexan-dra Valentová - ZIF pro rok 2006 a 2007. V teoretické části čerpám informace z odborných literárních pramenů. V praktické části se zabývám podrobnou analýzou firmy (SWOT, Por-ter, PEST, zákazníci), která je důležitá pro následující návrh marketingového plánu (cíle, strategie, 4P). Práce je zakončena rizikovou a nákladovou analýzou.
Anotace v angličtině
Masters thesis is engaged in the drawing the marketing plan of Alexandra Valentová - ZIF company for the 2006 and 2007. The information of the theoretical part are gathered from the competent source-books. In the practical part, I deal with the detailed company analysis (SWOT, Porter, PERT, customers) that is very important for the following marke-ting plan propsal (objectives, strategy, 4P). The thesis is concluded with the hazard ope-ration and cost study.
Klíčová slova
marketing, marketingový plán, marketingový mix, segmentace, konkurenceschopnost, procesy, efektivnost, systém
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing plan, marketing mix, segmentation, competitiveness, process, efficiency, system
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému plánování.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovým analýzám.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně marketingového plánování ve firmě Alexandra Valentová - ZIF.
Vypracujte projekt marketingového plánování firmy Alexandra Valentová - ZIF pro rok 2006 a 2007.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému plánování.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingovým analýzám.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně marketingového plánování ve firmě Alexandra Valentová - ZIF.
Vypracujte projekt marketingového plánování firmy Alexandra Valentová - ZIF pro rok 2006 a 2007.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ČECHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6
[3] PLESKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 224 s. ISBN 80-247-0052-2
[4] PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. Přel. V. Irgl. Praha: Victoria Publishing, 626 s. ISBN 80-85605-12-0
[5] SYNEK, M a kol. Nauka o podniku. 3. vyd. Praha: VŠE, 1996. 383 s. ISBN 80 7079-892-0
[6] TOMEK,J. a kol. Marketingová strategie podniku. 1. vyd. Praha: Management press, 1992. 179 s. ISBN 80-85603-03-9
[7] Interní dokumenty firmy Alexandra Valentová - ZIF
Seznam doporučené literatury
[1] ČECHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Radix, 2002. 270 s. ISBN 80-86031-35-7
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6
[3] PLESKAČ, J., SOUKUP, L. Marketing ve stavebnictví. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 224 s. ISBN 80-247-0052-2
[4] PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. Přel. V. Irgl. Praha: Victoria Publishing, 626 s. ISBN 80-85605-12-0
[5] SYNEK, M a kol. Nauka o podniku. 3. vyd. Praha: VŠE, 1996. 383 s. ISBN 80 7079-892-0
[6] TOMEK,J. a kol. Marketingová strategie podniku. 1. vyd. Praha: Management press, 1992. 179 s. ISBN 80-85603-03-9
[7] Interní dokumenty firmy Alexandra Valentová - ZIF
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
dr. Švarcová: Jak vypadá problematika dopravních problémů ve firmě vzhledem ke zvyšování konkurenceschopnosti. Je toto součástí řešení projektu?
prof. Polách - Jak nákladné jsou navrhované opatření a jaké přínosy budou mít? Jak byste diverzifikoval rizika?