Bakalářská práce se stěžejně zabývá interkulturních kompetencí studentů Univerzity Tomáše Bati a je zaměřena na popis jejich konkrétních modelů. Dochází zde ke komparaci interkulturních kompetencí u studentů, kteří studují obor Anglický jazyk pro manažerskou praxi.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with intercultural competence of students of Tomas Bata University and is focused on the description of their specific models. There is a comparison of intercultural competencies among students who study English for business administration.
Klíčová slova
interkulturní kompetence, interkulturní výchova
Klíčová slova v angličtině
intercultural competence, intercultural education
Rozsah průvodní práce
77 s. (79 545 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Bakalářská práce se stěžejně zabývá interkulturních kompetencí studentů Univerzity Tomáše Bati a je zaměřena na popis jejich konkrétních modelů. Dochází zde ke komparaci interkulturních kompetencí u studentů, kteří studují obor Anglický jazyk pro manažerskou praxi.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with intercultural competence of students of Tomas Bata University and is focused on the description of their specific models. There is a comparison of intercultural competencies among students who study English for business administration.
Klíčová slova
interkulturní kompetence, interkulturní výchova
Klíčová slova v angličtině
intercultural competence, intercultural education
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury
Vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti interkulturního vzdělávání a interkulturních kompetencí studentů
Příprava metodiky emperické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému
Realizace kvantitavního výzkumu za využití dotazníkového šetření
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
Zpracování rešerše a studium odborné literatury
Vymezení terminologie a teoretických východisek z oblasti interkulturního vzdělávání a interkulturních kompetencí studentů
Příprava metodiky emperické části, zpracování projektu výzkumu a stanovení výzkumného problému
Realizace kvantitavního výzkumu za využití dotazníkového šetření
Zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich interpretace
Prezentace výsledků výzkumu, jejich shrnutí a doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
Banks, James A. Multiculture Education: Transformative Knowledge and Action. New York: Teachers College Press, 1996. ISBN 0807735329.
Belz, Horst a Marco Siegrist. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha: Portal, 2001. ISBN 80-7178-479-6.
Byram, Michael. Teaching and Assessing Intercultural Communicative Competence. Clevedon: Multilingual Matters, 1997. ISBN 1-85359-377-X.
Janebová, Eva. Interkulturní komunikace ve škole. Praha: Fortuna, 2010. ISBN 978-80-7373-063-5.
Morgensternová, Monika and Lenka Šulová. Interkulturní psychologie: Rozvoj interkulturní senzitivity. Praha: Karolinum, 2007. ISBN 978-80-246-1361-1.
Pope, Raechele L., Reynolds Amy, L. and John A. Mueller. Multicultural Competence in Student Affairs. San Francisco: Jossey-Bass, 2004. ISBN 0-7879-6207-4.
Seznam doporučené literatury
Banks, James A. Multiculture Education: Transformative Knowledge and Action. New York: Teachers College Press, 1996. ISBN 0807735329.
Belz, Horst a Marco Siegrist. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení. Praha: Portal, 2001. ISBN 80-7178-479-6.
Byram, Michael. Teaching and Assessing Intercultural Communicative Competence. Clevedon: Multilingual Matters, 1997. ISBN 1-85359-377-X.
Janebová, Eva. Interkulturní komunikace ve škole. Praha: Fortuna, 2010. ISBN 978-80-7373-063-5.
Morgensternová, Monika and Lenka Šulová. Interkulturní psychologie: Rozvoj interkulturní senzitivity. Praha: Karolinum, 2007. ISBN 978-80-246-1361-1.
Pope, Raechele L., Reynolds Amy, L. and John A. Mueller. Multicultural Competence in Student Affairs. San Francisco: Jossey-Bass, 2004. ISBN 0-7879-6207-4.
Přílohy volně vložené
cd
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented his bachelor thesis.
Komise hlasovala pro F v poměru hlasů: 6:0
Komise studentovi doporučuje vypracovat novou BP pod vedením jiného vedoucího.
Práce je podezřelá z plagiátorství. Podrobný komentář je přílohou protokolu SZZ.