Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG, která se na základě bilanční sumy řadí k nejmenším bankám na českém trhu.
Teoretická část práce pojednává o marketingu, marketingovém mixu a zejména o marketingové komunikaci, a to s důrazem na jejich podstatu v oblasti finančních institucí jakožto specifické oblasti služeb.
V praktické části je představena samotná banka Waldviertler Sparkasse Bank AG. Dále je zde uvedena analýza marketingové komunikace banky, respektive výsledky dotazníkového šetření o vnímání marketingové komunikace Waldviertler Sparkasse Bank AG. V závěru praktické části jsou navrženy možné kroky ke zlepšení marketingové komunikace banky.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis at hand deals with the analysis of marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG, which is on the basis of its total assets one of the smallest banks in the Czech market.
The theoretical part focuses on marketing, marketing mix, and mainly marketing communication emphasizing their nature within financial institutions as a specific area of services.
The practical part introduces the bank itself. This part contains the analysis of marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG, or the results of the survey focusing on the perception of the marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG. The conclusion of the practical part suggests possible steps to be taken in order to improve the bank's marketing communication.
Klíčová slova
banka, bankovnictví, komunikace, komunikační mix, marketing, marketingová komunikace, Waldviertler Sparkasse Bank AG
Klíčová slova v angličtině
bank, banking, communication, communication mix, marketing, marketing communication, Waldviertler Sparkasse Bank AG
Rozsah průvodní práce
82 s. (134 818 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG, která se na základě bilanční sumy řadí k nejmenším bankám na českém trhu.
Teoretická část práce pojednává o marketingu, marketingovém mixu a zejména o marketingové komunikaci, a to s důrazem na jejich podstatu v oblasti finančních institucí jakožto specifické oblasti služeb.
V praktické části je představena samotná banka Waldviertler Sparkasse Bank AG. Dále je zde uvedena analýza marketingové komunikace banky, respektive výsledky dotazníkového šetření o vnímání marketingové komunikace Waldviertler Sparkasse Bank AG. V závěru praktické části jsou navrženy možné kroky ke zlepšení marketingové komunikace banky.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis at hand deals with the analysis of marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG, which is on the basis of its total assets one of the smallest banks in the Czech market.
The theoretical part focuses on marketing, marketing mix, and mainly marketing communication emphasizing their nature within financial institutions as a specific area of services.
The practical part introduces the bank itself. This part contains the analysis of marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG, or the results of the survey focusing on the perception of the marketing communication in Waldviertler Sparkasse Bank AG. The conclusion of the practical part suggests possible steps to be taken in order to improve the bank's marketing communication.
Klíčová slova
banka, bankovnictví, komunikace, komunikační mix, marketing, marketingová komunikace, Waldviertler Sparkasse Bank AG
Klíčová slova v angličtině
bank, banking, communication, communication mix, marketing, marketing communication, Waldviertler Sparkasse Bank AG
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
{Zpracujte literární poznatky o marketingové komunikaci, zejména se zaměřením na finanční instituce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace v bance Waldviertler Sparkasse Bank AG.
Vyhodnoťte analýzu a stanovte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
{Zpracujte literární poznatky o marketingové komunikaci, zejména se zaměřením na finanční instituce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu marketingové komunikace v bance Waldviertler Sparkasse Bank AG.
Vyhodnoťte analýzu a stanovte doporučení pro zlepšení marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EHRLICH, Evelyn a Duke FANELLI. The financial services marketing handbook: tactics and techniques that produce results. 2. vyd. Hoboken, N.J.: Bloomberg Press, c2012, xi, 196 s. Bloomberg financial series. ISBN 11-180-6571-9.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s., [16] s. obr. příl. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
EHRLICH, Evelyn a Duke FANELLI. The financial services marketing handbook: tactics and techniques that produce results. 2. vyd. Hoboken, N.J.: Bloomberg Press, c2012, xi, 196 s. Bloomberg financial series. ISBN 11-180-6571-9.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s., [16] s. obr. příl. Expert. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D. - 53b. Otázky: Jaká je vize banky do budoucna? Nakolik je zodpovědný pracovník v bance schopen prosadit Vaše navrhované řešení? Zodpovězeno zcela.
Oponent BP: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D. - 48b. Otázky: 1. Může student objasnit smysl příležitostí v rámci provedené SWOT analýzy finanční instituce? Zodpovězeno zcela. 2. Měla již student možnost projednat svá doporučení s managementem banky Waldviertler Sparkasse Bank AG, jaké byly případné reakce? Zodpovězeno zcela.
Další otázky a připomínky:
Ing. Eliška Pastuszková, Ph.D. - Říkal jste, že jste získal odpovědi od 82 respondentů a je to omezený okruh. Proč. Jak to bude v bance po zavedení vašich návrhů. Zodpovězeno zcela.