Bakalářská práce se zabývá tématem podpory prodeje. Cílem je analyzovat podporu
prodeje výrobků firmy MANUS Prostějov spol., s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická fakta vztahující se k danému tématu. V praktické části je na úvod popsána společnost a její základní ukazatele. Dále jsou provedeny k analýze firmy nástroje SWOT a PEST analýzy. Částí práce je také dotazníkové šetření a jeho následné vyhodnocení. Na závěr práce obsahuje závěrečná doporučení pro firmu, která vyplývají z provedených
analýz a šetření.
Anotace v angličtině
My bachelor deals with the topic of " Sales promotion". The aim is to analyse the support of trade of the products of the company MANUS Prostějov spol., s.r.o. In the first part there are theoretical facts related to the given topic. In the practical part, in the introduction there is the description of the company and its indexes. Further on there is the analysis of the company made by the SWOT and PEST analysis. Included to this bachelor there is a questionnaire and its following evaluation. To conclude my bachelor there are final
recommendations for the company, which uprise from the carried out analysis and
investigations.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Propagace, Podpora prodeje, SWOT analýza, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, Propagation, Sales promotion, SWOT analysis, PEST analysis
Rozsah průvodní práce
70 s. (95 722 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tématem podpory prodeje. Cílem je analyzovat podporu
prodeje výrobků firmy MANUS Prostějov spol., s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická fakta vztahující se k danému tématu. V praktické části je na úvod popsána společnost a její základní ukazatele. Dále jsou provedeny k analýze firmy nástroje SWOT a PEST analýzy. Částí práce je také dotazníkové šetření a jeho následné vyhodnocení. Na závěr práce obsahuje závěrečná doporučení pro firmu, která vyplývají z provedených
analýz a šetření.
Anotace v angličtině
My bachelor deals with the topic of " Sales promotion". The aim is to analyse the support of trade of the products of the company MANUS Prostějov spol., s.r.o. In the first part there are theoretical facts related to the given topic. In the practical part, in the introduction there is the description of the company and its indexes. Further on there is the analysis of the company made by the SWOT and PEST analysis. Included to this bachelor there is a questionnaire and its following evaluation. To conclude my bachelor there are final
recommendations for the company, which uprise from the carried out analysis and
investigations.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, Propagace, Podpora prodeje, SWOT analýza, PEST analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, Propagation, Sales promotion, SWOT analysis, PEST analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti podpory prodeje se zaměřením na skupinu osob se sníženou schopností pohybu a orientace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu podpory prodeje vybraných produktů pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení podpory prodeje ve vybrané oblasti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti podpory prodeje se zaměřením na skupinu osob se sníženou schopností pohybu a orientace.
II. Praktická část
Proveďte analýzu podpory prodeje vybraných produktů pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace.
Na základě provedené analýzy navrhněte doporučení pro zlepšení podpory prodeje ve vybrané oblasti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack. 5th ed. Harlow, Essex, England: Pearson Education, c2012, 463 s. ISBN 978-0-273-75328-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 8072610104.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 254 s., [4] s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-7261-178-2.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Integrated advertising, promotion, and marketing communications: Kennethe, E. Clow, Donald Baack. 5th ed. Harlow, Essex, England: Pearson Education, c2012, 463 s. ISBN 978-0-273-75328-5.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 8072610104.
STEJSKALOVÁ, Dita, Iveta HORÁKOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 254 s., [4] s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-7261-178-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: 51 bodů
Oponent práce: 42 bodů
Jaký je procentuální poměr zákazníků firmy mezi individuálními zákazníky (osoby se sníženou schopností pohybu a orientace) a organizacemi či firmami? - zodpovězeno zcela
Kdo byli respondenti dotazníkového šetření? Jaký podíl tvořili občané se sníženou schopností pohybu a jaký podíl tvořili zástupci organizací či firem? - zodpovězeno zcela
Ing. Horáková: Účastnila se společnost nějakých veřejných zakázek? Jak byla úspěšná? Kam by mohly dále vyvážet? - zodpovězeno zcela