Předmětem bakalářské práce je analýza návštěvnosti kina Nadsklepí v Kroměříži, která byla provedena pomocí dotazníkového šetření. Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a praktické. Teoretická část řeší problematiku neziskového sektoru, neziskových organizací, kultury v České republice, kinematografie a marketingu neziskových organizací. V praktické části je nejdříve představeno kino a dále následuje část zaměřená na rekonstrukci, zdroje financování, vybrané ukazatele a návštěvnost kina. Zjištěné informace jsou shrnuty ve SWOT analýze. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta doporučení, která by mohla vést ke zvýšení návštěvnosti této organizace.
Anotace v angličtině
The object of this bachelor thesis is the Analysis of attendance of the Nadsklepí cinema in Kroměříž which was conducted by a questionnaire survey. This thesis consists of two parts - the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the issue of non - profit sector, non - profit organization, culture in the Czech Republic, cinematography and the marketing of non - profit organizations. The practical part includes introduction of the cinema itself and followed by a part focused on its reconstruction, funding sources, selected indicators and on the cinema attendance. Discovered information is summarized in the SWOT analysis. In the conclusion of this bachelor thesis are proposed recommendations which could lead to increasing attendance of this organization.
non - profit organization, allowance organization, cinematography, marketing of services, SWOT analysis, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
68 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce je analýza návštěvnosti kina Nadsklepí v Kroměříži, která byla provedena pomocí dotazníkového šetření. Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a praktické. Teoretická část řeší problematiku neziskového sektoru, neziskových organizací, kultury v České republice, kinematografie a marketingu neziskových organizací. V praktické části je nejdříve představeno kino a dále následuje část zaměřená na rekonstrukci, zdroje financování, vybrané ukazatele a návštěvnost kina. Zjištěné informace jsou shrnuty ve SWOT analýze. V závěru bakalářské práce jsou navrhnuta doporučení, která by mohla vést ke zvýšení návštěvnosti této organizace.
Anotace v angličtině
The object of this bachelor thesis is the Analysis of attendance of the Nadsklepí cinema in Kroměříž which was conducted by a questionnaire survey. This thesis consists of two parts - the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the issue of non - profit sector, non - profit organization, culture in the Czech Republic, cinematography and the marketing of non - profit organizations. The practical part includes introduction of the cinema itself and followed by a part focused on its reconstruction, funding sources, selected indicators and on the cinema attendance. Discovered information is summarized in the SWOT analysis. In the conclusion of this bachelor thesis are proposed recommendations which could lead to increasing attendance of this organization.
non - profit organization, allowance organization, cinematography, marketing of services, SWOT analysis, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti příspěvkové organizace, české kinematografie a kultury.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu návštěvnosti příspěvkové organizace kina Nadsklepí v Kroměříži.
Na základě provedené analýzy zhodnoťte postoj návštěvníků.
Navrhněte doporučení ke zvýšení návštěvnosti této organizace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z oblasti příspěvkové organizace, české kinematografie a kultury.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu návštěvnosti příspěvkové organizace kina Nadsklepí v Kroměříži.
Na základě provedené analýzy zhodnoťte postoj návštěvníků.
Navrhněte doporučení ke zvýšení návštěvnosti této organizace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Kultura jako faktor volného času: nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 116 s. ISBN 978-80-87500-11-8.
CETLOVÁ, Helena. Marketing služeb. 3., aktualiz. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2002, 213 s. ISBN 80-7265-049-1.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
SOLOMON, Michael R. Consumer behaviour: a European perspective. 4th ed. Harlow: Prentice Hall/Financial Times, 2010, xxvii, 700 s. ISBN 978-0-273-71726-3.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 5., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7435-230-0.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Kultura jako faktor volného času: nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 116 s. ISBN 978-80-87500-11-8.
CETLOVÁ, Helena. Marketing služeb. 3., aktualiz. vyd. Praha: Bankovní institut vysoká škola, 2002, 213 s. ISBN 80-7265-049-1.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, iv, 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
SOLOMON, Michael R. Consumer behaviour: a European perspective. 4th ed. Harlow: Prentice Hall/Financial Times, 2010, xxvii, 700 s. ISBN 978-0-273-71726-3.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Vyd. 5., upr. Hradec Králové: Gaudeamus, 2012, 173 s. ISBN 978-80-7435-230-0.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP 44b.:
Jaký konkrétní návrh řešení máte pro zvýšení návštěvnosti kina Nadsklepí v období letních prázdnin? Zodpovězeno zcela. Uveďte, jaký dopad na náklady kina by mělo zavedení Vámi navrhovaného řešení zavedení 10% studentských slev? Bylo by to pro kino výhodné? Zdůvodněte. Zodpovězeno zcela,
Oponent BP 50b.:
Na základě čeho byly definovány cílové skupiny kina Nadsklepí? Jaké kritéria byla pro definování cílových skupin použita? Zodpovězeno zcela.