Bakalářská práce je zpracována na téma Krizová komunikace ve vybrané organizaci. Zabývá se problematikou průběhu a úrovně komunikačního procesu při řešení krizové situace, kdy vznikne pracovní úraz. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy komunikace, vlastní systém komunikace, její jednotlivé funkce a druhy komunikace. Teoretická část se dále zabývá krizovou komunikací a jejími cíli, principy, pravidly a prostředky. Praktická část je zaměřena na průzkum a analýzu krizové komunikace ve společnosti při vzniku pracovního úrazu. Jedná se o komunikaci mezi zaměstnancem, zaměstnavatelem a příslušnými úřady. Na závěr jsou v praktické části uvedena doporučení a návrhy, které by měly vést ke zlepšení komunikace v organizaci.
Anotace v angličtině
This work is aimed on a Crisis communication in selected organization. It deals with the process and the level of the communication process when dealing with a crisis situation during a work accident. In the theoretical section, the concepts of the communication, system of the communication, its various functions and types are explained. The theoretical part also deals with a crisis communications and its objectives, principles, rules, and instruments. A practical part is focused on a research and analysis of crisis communication in the company when an work accident occurs. It is a communication between an employee, an employer and relevant authorities. At the end of the practical section recommendations and suggestions that should improve the communication within the organization are provided.
Klíčová slova
komunikace, komunikační proces, krizová komunikace, legislativní rámec, pracovní úraz
Klíčová slova v angličtině
communication, communication process, crisis communication. legislative framework, work injury
Rozsah průvodní práce
63 s. (82 503 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zpracována na téma Krizová komunikace ve vybrané organizaci. Zabývá se problematikou průběhu a úrovně komunikačního procesu při řešení krizové situace, kdy vznikne pracovní úraz. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy komunikace, vlastní systém komunikace, její jednotlivé funkce a druhy komunikace. Teoretická část se dále zabývá krizovou komunikací a jejími cíli, principy, pravidly a prostředky. Praktická část je zaměřena na průzkum a analýzu krizové komunikace ve společnosti při vzniku pracovního úrazu. Jedná se o komunikaci mezi zaměstnancem, zaměstnavatelem a příslušnými úřady. Na závěr jsou v praktické části uvedena doporučení a návrhy, které by měly vést ke zlepšení komunikace v organizaci.
Anotace v angličtině
This work is aimed on a Crisis communication in selected organization. It deals with the process and the level of the communication process when dealing with a crisis situation during a work accident. In the theoretical section, the concepts of the communication, system of the communication, its various functions and types are explained. The theoretical part also deals with a crisis communications and its objectives, principles, rules, and instruments. A practical part is focused on a research and analysis of crisis communication in the company when an work accident occurs. It is a communication between an employee, an employer and relevant authorities. At the end of the practical section recommendations and suggestions that should improve the communication within the organization are provided.
Klíčová slova
komunikace, komunikační proces, krizová komunikace, legislativní rámec, pracovní úraz
Klíčová slova v angličtině
communication, communication process, crisis communication. legislative framework, work injury
Zásady pro vypracování
Na základě dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretické východisko týkající se problematiky krizové komunikace
Analyzujte současný stav krizové komunikace ve společnosti Aircraft Industries, a.s.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zdokonalení krizové komunikace ve společnosti Aircraft Industries, a.s.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretické východisko týkající se problematiky krizové komunikace
Analyzujte současný stav krizové komunikace ve společnosti Aircraft Industries, a.s.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zdokonalení krizové komunikace ve společnosti Aircraft Industries, a.s.
Seznam doporučené literatury
[1] ANTUŠÁK, Emil a Zdeněk KOPECKÝ. Krizový management: krizová komunikace. Praha: Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0945-8. \vsp{1,5mm}
[2] CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4234-2. \vsp{1,5mm}
[3] VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2510-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] ANTUŠÁK, Emil a Zdeněk KOPECKÝ. Krizový management: krizová komunikace. Praha: Oeconomica, 2005. ISBN 80-245-0945-8. \vsp{1,5mm}
[2] CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4234-2. \vsp{1,5mm}
[3] VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2510-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Prof. Šefčík přečetl hodnocení vedoucího a oponenta BP a předložil jejích otázky, Ing. Hart, prof. Šefčík, Ing. Konečný položili doplňující otázky, které byly zodpovězené.