Tato bakalářská práce zpracovaná na téma Snížení negativních dopadů krizových situací pomocí krizové komunikace se zabývá problematickou dopadů krizových situací a průběhu komunikačního procesu při jejich vzniku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, klasifikace komunikace, pravidla a zásady krizové komunikace, tvorba plánu krizové komunikace, klasifikace krizových situací a dopady krizových situací. Praktická část je zaměřená na riziko vzniku možných krizových situací a průběhu krizové komunikace analýzou interních dokumentů podniku. Na závěr jsou v práci uvedena doporučení, které by měly vést ke zmírnění dopadů krizových situací.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis focuses on reducing the negative impact of crisis situations using crisis communication. The thesis deals with the problematic of crisis impacts of situations and the course of communication process during their formation. In the theoretical section the basic concepts are explained altogether with the classification of communication, the rules and principles of crisis communication, crisis communication plan creation and clas-sification of management and impacts of emergencies. The practical part is focused on the risk of possible crisis situations and crisis communications by the analysis of internal com-pany documents. At the end, the work provides recommendations that should lead to reduction of the impact of crisis situations.
Tato bakalářská práce zpracovaná na téma Snížení negativních dopadů krizových situací pomocí krizové komunikace se zabývá problematickou dopadů krizových situací a průběhu komunikačního procesu při jejich vzniku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, klasifikace komunikace, pravidla a zásady krizové komunikace, tvorba plánu krizové komunikace, klasifikace krizových situací a dopady krizových situací. Praktická část je zaměřená na riziko vzniku možných krizových situací a průběhu krizové komunikace analýzou interních dokumentů podniku. Na závěr jsou v práci uvedena doporučení, které by měly vést ke zmírnění dopadů krizových situací.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis focuses on reducing the negative impact of crisis situations using crisis communication. The thesis deals with the problematic of crisis impacts of situations and the course of communication process during their formation. In the theoretical section the basic concepts are explained altogether with the classification of communication, the rules and principles of crisis communication, crisis communication plan creation and clas-sification of management and impacts of emergencies. The practical part is focused on the risk of possible crisis situations and crisis communications by the analysis of internal com-pany documents. At the end, the work provides recommendations that should lead to reduction of the impact of crisis situations.
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky krizové komunikace.
Analyzujte současný stav krizové komunikace ve společnosti Kasko, spol. s r.o.
Navrhněte vhodná opatření ke snížení negativních dopadů krizových situací pomocí krizové komunikace ve společnosti Kasko, spol. s r.o.
Zásady pro vypracování
Na základě studia dostupných informačních zdrojů zpracujte teoretická východiska týkající se problematiky krizové komunikace.
Analyzujte současný stav krizové komunikace ve společnosti Kasko, spol. s r.o.
Navrhněte vhodná opatření ke snížení negativních dopadů krizových situací pomocí krizové komunikace ve společnosti Kasko, spol. s r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4234-2. \vsp{1,5mm}
[2] MIKULÁŠTÍK, Milan. Komunikační dovednosti v praxi. 2., dopl. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2339-6. \vsp{1,5mm}
[3] VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2510-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] CHALUPA, Radek. Efektivní krizová komunikace: pro všechny manažery a PR specialisty. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4234-2. \vsp{1,5mm}
[2] MIKULÁŠTÍK, Milan. Komunikační dovednosti v praxi. 2., dopl. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2339-6. \vsp{1,5mm}
[3] VYMĚTAL, Štěpán. Krizová komunikace a komunikace rizika. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2510-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
plány
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka prezentovala svou bakalářskou práci. Vedoucí dr. Taraba a oponent práce dr. Tomaštík seznámili komisi se svými posudky. Studentka zodpověděla otázky vedoucího i oponenta bakalářské práce.
Byla otevřela diskuze k bakalářské práci.
dr. Bartošíková: Formální stránka (text a následovat obrázek).
dr. Tomaštík: Jak si představujete kafetéria systém v dané organizaci? Jak chápete krizovou komunikaci?
dr. Taraba: Jak si představujete spolupráci manažerů s řadovými zaměstnanci?