Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové trendy v marketingové komunikaci a marketingové analýzy. Praktická část obsahuje informace o prodejně Tescoma v Olomouci. Je zde popsán marketingový mix a především marketingová komunikace prodejny, dále jsou zde informace o konkurenci. Praktická část také zahrnuje PEST analýzu, benchmarking a SWOT analýzu, na základě jejího vyhodnocení jsou v závěru práce návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prodejny.
Anotace v angličtině
The main purpose of this bachelor thesis is analysis of the marketing communication mix in the shop Tescoma in Olomouc. This thesis includes theoretical and practical part. Theoretical part describes marketing mix, marketing communication, new trends in marketing communication and marketing analysis. Practical part contains informations about the shop Tescoma in Olomouc. Marketing mix and especially marketing communication of this shop is described here. There are also informations about competition. Practical part also contains PEST analysis, benchmarking and SWOT analysis. Based on these results, conclusion of the thesis contains suggestions and recommendations for marketing communication improvement of this shop.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, benchmarking, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing Mix, Marketing Communication, Benchmarking, PEST Analysis, SWOT Analysis
Rozsah průvodní práce
83 s. (129 772 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového komunikačního mixu v prodejně Tescoma v Olomouci. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část popisuje marketingový mix, marketingovou komunikaci, nové trendy v marketingové komunikaci a marketingové analýzy. Praktická část obsahuje informace o prodejně Tescoma v Olomouci. Je zde popsán marketingový mix a především marketingová komunikace prodejny, dále jsou zde informace o konkurenci. Praktická část také zahrnuje PEST analýzu, benchmarking a SWOT analýzu, na základě jejího vyhodnocení jsou v závěru práce návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prodejny.
Anotace v angličtině
The main purpose of this bachelor thesis is analysis of the marketing communication mix in the shop Tescoma in Olomouc. This thesis includes theoretical and practical part. Theoretical part describes marketing mix, marketing communication, new trends in marketing communication and marketing analysis. Practical part contains informations about the shop Tescoma in Olomouc. Marketing mix and especially marketing communication of this shop is described here. There are also informations about competition. Practical part also contains PEST analysis, benchmarking and SWOT analysis. Based on these results, conclusion of the thesis contains suggestions and recommendations for marketing communication improvement of this shop.
Klíčová slova
marketingový mix, marketingová komunikace, benchmarking, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing Mix, Marketing Communication, Benchmarking, PEST Analysis, SWOT Analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingového komunikačního mixu.
Navrhněte doporučení pro zlepšení marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Marketing communications: engagements, strategies and practice. 4th ed. Harlow: FT Prentice Hall/FinancialTimes, c2005, 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta MU, 1997, 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1992, 365 s. ISBN 80-85424-83-5.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Marketing communications: engagements, strategies and practice. 4th ed. Harlow: FT Prentice Hall/FinancialTimes, c2005, 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta MU, 1997, 157 s. ISBN 80-210-1681-7.
HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1992, 365 s. ISBN 80-85424-83-5.
KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: Ing. Jiří Vaněk - 46b
Otázky:
V rámci benchmarkingu je zřejmé, že lokace je největším problémem. Neuvažuje provozovatel k přidružení i jiných služeb, které by zákazníky nalákaly více či změnit lokaci prodejny? zodpovězeno zcela
V rámci uspořádání akce, nemohla by prodejna využít i okolních podniků k sdílení nákladů a vzájemné propagaci? zodpovězeno zcela
Oponent BP: doc. Ing. Josef Kubík, CSc. - 50b
Otázky:
1. Kde očekávate větší přínos - v akcích spojených s roznosem letáků anebo v oblasti reklamy v lokálních médiích? zodpovězeno zcela
Připomínka k práci:
doc. Ing. Boris Popesko, Ph.D. - Nevidím zde vazbu mezi Vašimi návrhy a provedenými analýzami?
Mgr. Jan Kramošliš, Ph.D. - Dle mého by se mělo zjistit, proč zde zákazníci nechodí atd., přínosy.