V mé bakalářské práci se zabývám internetovým marketingem. Má práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části blíže rozebírám internetový marketing jako takový, řeším také otázku SEO optimalizace a internetových obchodů. V analytické části se zabývám organizací SOS electronic s.r.o.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I am dealing with the Internet marketing. The thesis is divided into the theoretical and analytical part. In the theoretical part I examine Internet marketing into more details, also solve the question of SEO optimization and e-shops. In the analytical part I deal with the company SOS electronic s.r.o.
Internet, Internet marketing, e-shop, customers, strategy, on-line, SOS electronic s.r.o.
Rozsah průvodní práce
35 s. (28 993 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
V mé bakalářské práci se zabývám internetovým marketingem. Má práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části blíže rozebírám internetový marketing jako takový, řeším také otázku SEO optimalizace a internetových obchodů. V analytické části se zabývám organizací SOS electronic s.r.o.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I am dealing with the Internet marketing. The thesis is divided into the theoretical and analytical part. In the theoretical part I examine Internet marketing into more details, also solve the question of SEO optimization and e-shops. In the analytical part I deal with the company SOS electronic s.r.o.
Internet, Internet marketing, e-shop, customers, strategy, on-line, SOS electronic s.r.o.
Zásady pro vypracování
Systematicky analyzujte teoretické poznatky.
Utvořte teoretickou oporu práce z aktuálních zdrojů z oblasti internetového marketingu.
Analyzujte současný stav elektronického marketingu společnosti SOS electronic.
Proveďte analýzu komunikačních kanálů společnosti SOS electronic na internetu s akcentem na kontraktační výkon prostřednictvím nových médií.
Vyvoďte závěry.
Zásady pro vypracování
Systematicky analyzujte teoretické poznatky.
Utvořte teoretickou oporu práce z aktuálních zdrojů z oblasti internetového marketingu.
Analyzujte současný stav elektronického marketingu společnosti SOS electronic.
Proveďte analýzu komunikačních kanálů společnosti SOS electronic na internetu s akcentem na kontraktační výkon prostřednictvím nových médií.
Vyvoďte závěry.
Seznam doporučené literatury
Fox, Vanessa. 2011. Marketing ve věku společnosti Google: Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Brno: Computer Press.
Janouch, Viktor. 2010. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press.
Levinson, Jay Conrad, Mitch Meyerson, and Mary Eule Scarborough. 2008. Guerrilla marketing on the Internet: The definitive guide from the father of guerrilla marketing. Irvine, CA: Entrepreneur Press.
Scott, David Meerman. 2008. Nová pravidla marketingu a PR: Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Brno: Zoner Press.
Tonkin, Sebastian, Caleb Whitmore, and Justin Cutroni. 2011. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press.
Seznam doporučené literatury
Fox, Vanessa. 2011. Marketing ve věku společnosti Google: Využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Brno: Computer Press.
Janouch, Viktor. 2010. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press.
Levinson, Jay Conrad, Mitch Meyerson, and Mary Eule Scarborough. 2008. Guerrilla marketing on the Internet: The definitive guide from the father of guerrilla marketing. Irvine, CA: Entrepreneur Press.
Scott, David Meerman. 2008. Nová pravidla marketingu a PR: Naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Brno: Zoner Press.
Tonkin, Sebastian, Caleb Whitmore, and Justin Cutroni. 2011. Výkonnostní marketing s Google Analytics. Brno: Computer Press.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her bachelor thesis.
Q: Kramoliš: Did you use your bachelor thesis supervisor support?
A: Just at the beginning then I was working with books and realized it was too late to finish it properly. I do not know why I did not contact my supervisor.
Q: Kramoliš: Which parts contain a scientifically done marketing communication analysis?
A: I did not include it, it is missing.
Komise hlasovala pro F v poměru hlasů: 6:0
Komise doporučuje vypracovat nové téma s jiným vedoucím BP.