Bakalářská práce "Komunikační aktivity neziskové organizace STOB" se zabývá problematikou komunikace zdravého životního stylu. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy, jako je marketingový a komunikační mix. Další kapitoly se podrobněji zaměřují na marketing neziskových organizací a digitální marketing. Následně jsou zde rozebírány pojmy z oblasti zdraví a zdravého životního stylu, které úzce souvisejí s tématem práce. Praktická část se zaměřuje na činnost a komunikační aktivity neziskové organizace STOB. Dále jsou zde interpretovány výsledky průzkumné sondy, kterou autorka realizovala v roce 2014.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis "The Communication Activities of the Non-profit Organization STOB" concentrates on the healthy lifestyle communication issues. The theoretical part explains fundamental marketing terms such as marketing mix and communication mix. The following chapters are focused on marketing of non-profit organizations and digital marketing. There are analysed health and healthy lifestyle terms closely connected with the topic of the work. The practical part investigates professional and communication activities of the non-profit organization STOB. Results of a survey, which was held by the author in 2014, are also interpreted in this part.
Klíčová slova
Marketing neziskových organizací, digitální marketing, zdravý životní styl, obezita, STOB
Klíčová slova v angličtině
Marketing of non-profit organizations, digital marketing, healthy lifestyle, obesity, STOB
Rozsah průvodní práce
58 s (77600), obr. příloha-7 s
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce "Komunikační aktivity neziskové organizace STOB" se zabývá problematikou komunikace zdravého životního stylu. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy, jako je marketingový a komunikační mix. Další kapitoly se podrobněji zaměřují na marketing neziskových organizací a digitální marketing. Následně jsou zde rozebírány pojmy z oblasti zdraví a zdravého životního stylu, které úzce souvisejí s tématem práce. Praktická část se zaměřuje na činnost a komunikační aktivity neziskové organizace STOB. Dále jsou zde interpretovány výsledky průzkumné sondy, kterou autorka realizovala v roce 2014.
Anotace v angličtině
The bachelor's thesis "The Communication Activities of the Non-profit Organization STOB" concentrates on the healthy lifestyle communication issues. The theoretical part explains fundamental marketing terms such as marketing mix and communication mix. The following chapters are focused on marketing of non-profit organizations and digital marketing. There are analysed health and healthy lifestyle terms closely connected with the topic of the work. The practical part investigates professional and communication activities of the non-profit organization STOB. Results of a survey, which was held by the author in 2014, are also interpreted in this part.
Klíčová slova
Marketing neziskových organizací, digitální marketing, zdravý životní styl, obezita, STOB
Klíčová slova v angličtině
Marketing of non-profit organizations, digital marketing, healthy lifestyle, obesity, STOB
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu: marketing neziskových organizací, digitální marketing a zdravý životní styl.
2. Vytyčte cíle a uveďte metodologický přístup.
3. Proveďte kvantitativně orientovaný výzkum na vybraném vzorku cílové skupiny s přihlédnutím ke specifikám práce.
4. Zhodnoťte získané poznatky, podejte doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu: marketing neziskových organizací, digitální marketing a zdravý životní styl.
2. Vytyčte cíle a uveďte metodologický přístup.
3. Proveďte kvantitativně orientovaný výzkum na vybraném vzorku cílové skupiny s přihlédnutím ke specifikám práce.
4. Zhodnoťte získané poznatky, podejte doporučení.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. 2011. Marketing neziskových organizací. Vyd. 1. Zlín: VeRBuM, 190 s. 987-80-87500-01-9.
FORET, Miroslav. 2011. Marketingová komunikace. Vyd. 3. Brno: Computer Press, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Phillip a kol. 2007. Moderní marketing. Vyd. 4. Praha: Grada Publishing, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MACHOVÁ, Jitka a Dagmar KUBÁTOVÁ. 2009. Výchova ke zdraví. Vyd. 1. Praha: Grada, 291 s. ISBN 978-80-247-2715-8.
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. 2000. Marketing na internetu. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. 2011. Marketing neziskových organizací. Vyd. 1. Zlín: VeRBuM, 190 s. 987-80-87500-01-9.
FORET, Miroslav. 2011. Marketingová komunikace. Vyd. 3. Brno: Computer Press, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Phillip a kol. 2007. Moderní marketing. Vyd. 4. Praha: Grada Publishing, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MACHOVÁ, Jitka a Dagmar KUBÁTOVÁ. 2009. Výchova ke zdraví. Vyd. 1. Praha: Grada, 291 s. ISBN 978-80-247-2715-8.
STUCHLÍK, Petr a Martin DVOŘÁČEK. 2000. Marketing na internetu. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 248 s. ISBN 80-7169-957-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Str. 31: STOB - Stop Obezitě. Vzhledem ke specifické náplni poslání subjektu - problematika redukce hmotnosti - a to jak u lidí s nadváhou, tak i u těžce obézních, je celkem jednoznačně stanovena primární CS. Zajímalo by mne, proč autorka neorientovala své šetření směrem k cílové skupině (např. dotazníky v čekárnách odpovídajících lékařů, výživových poradců, ?).
Str. 34: Bc. Zuzana Málková v rozhovoru s autorkou na téma marketingové a komunikační aktivity uvádí, že organizace nemá žádné marketingové oddělení a ani žádný marketingový koncept, přestože rokem vzniku je rok 1990. Zajímalo by mne, jaký post v organizaci ZM zastává a vzhledem k současným prezentovaným aktivitám, kdo je jejich realizátorem a kdo za ně přebírá zodpovědnost (viz 6.2.1 - např. webové stránky obsahují některé zbytečné části, což může působit neprofesionálně až komicky, celkový design působí zastarale a neatraktivně, ? přehlceně, ?).
Výsledky analýzy ukázaly, že organizace celkem pozitivně komunikuje formou tištěných médií (viz 6.2.3 - nejpovedenější marketingový nástroj). Obdobné výsledky ukázalo i dotazníkové šetření (VO č. 2). Účelem práce bylo (str. 28): Data získaná pro tuto bakalářskou práci by měla neziskové organizaci STOB sloužit především v oblasti zlepšení dosavadní marketingové komunikace s cílem zefektivnit využití marketingových prostředků a podpořit tak všeobecnou znalost organizace STOB mezi veřejností. - Co by v daném případě autorka na základě výsledků BP doporučila organizaci ke zefektivnění komunikace?
Studentka plně odpověděla na položené otázku.
prof. Pavelka: Jaké jsou výhody a nevýhody dotazníkového šetření. Studentka plně odpověděla na otázku.
Maiello, Ph.D.: Doporučila byste organizaci placený profil na Facebooku? Studentka zodpověděla otázku plně.
Studentka zodpověděla výše uvedené otázky zcela.