Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření obchodní strategie pro společnost KwR Kovář, s.r.o. Společnost se zabývá vulkanizací pryže, kovoobráběním a zámečnickou výrobou. Nově také nízkoenergetickými stavbami, které jsou podstatnou částí této diplomové práce. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou, která obsahuje také část projektovou. V části teoretické jsou informace čerpány z odborné literatury a v části praktické je charakterizována společnost a její výrobky. Dále je práce zaměřena na nejdůležitější cíl, a to návrh nové obchodní strategie, která společnosti chybí a měla by tak pomoci v budoucím vývoji.
Anotace v angličtině
This master thesis focuses on creating business strategy for company KwR Kovář, s.r.o. The company deals with rubber curing, metalworking and locks manufacturing. Nowadays, it also deals with low-energy buildings which is the main part of this master thesis. This master thesis is divided into two parts, theoretical part and practical part. Practical part deals with the project part. In theoretical part there is information from technical literature. Company and its products are characterized in practical part. The aim of this work is to propose a new business strategy which could be helpful in future development of the company.
Klíčová slova
obchodní strategie, kvalita, ISO, marketing, propagace, internet, sociální sítě, Facebook, Superdeska, nízkoenergetické stavby, výroba, veletrh
Klíčová slova v angličtině
business strategy, quality, ISO, marketing, propagation, internet, social network, Facebook, Superpanel, low-energy buildings, manufacture, fair
Rozsah průvodní práce
103 s. (125 522 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření obchodní strategie pro společnost KwR Kovář, s.r.o. Společnost se zabývá vulkanizací pryže, kovoobráběním a zámečnickou výrobou. Nově také nízkoenergetickými stavbami, které jsou podstatnou částí této diplomové práce. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a část praktickou, která obsahuje také část projektovou. V části teoretické jsou informace čerpány z odborné literatury a v části praktické je charakterizována společnost a její výrobky. Dále je práce zaměřena na nejdůležitější cíl, a to návrh nové obchodní strategie, která společnosti chybí a měla by tak pomoci v budoucím vývoji.
Anotace v angličtině
This master thesis focuses on creating business strategy for company KwR Kovář, s.r.o. The company deals with rubber curing, metalworking and locks manufacturing. Nowadays, it also deals with low-energy buildings which is the main part of this master thesis. This master thesis is divided into two parts, theoretical part and practical part. Practical part deals with the project part. In theoretical part there is information from technical literature. Company and its products are characterized in practical part. The aim of this work is to propose a new business strategy which could be helpful in future development of the company.
Klíčová slova
obchodní strategie, kvalita, ISO, marketing, propagace, internet, sociální sítě, Facebook, Superdeska, nízkoenergetické stavby, výroba, veletrh
Klíčová slova v angličtině
business strategy, quality, ISO, marketing, propagation, internet, social network, Facebook, Superpanel, low-energy buildings, manufacture, fair
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte teoretickou rešerši týkající se dané problematiky.
II. Praktická část
Popište současný stav společnosti KwR Kovář, s.r.o.
Zhodnoťte využití obchodní strategie ve společnosti KwR Kovář, s.r.o.
Navrhněte nová řešení obchodní strategie společnosti KwR Kovář, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte teoretickou rešerši týkající se dané problematiky.
II. Praktická část
Popište současný stav společnosti KwR Kovář, s.r.o.
Zhodnoťte využití obchodní strategie ve společnosti KwR Kovář, s.r.o.
Navrhněte nová řešení obchodní strategie společnosti KwR Kovář, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLECHARZ, Pavel. Základy moderního řízení kvality. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2011, 122 s. ISBN 978-80-86929-75-0.
BRIŠ, Petr. Management kvality. Vyd. 2., uprav. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 208 s. ISBN 978-80-7318-912-9.
JAMES R. EVANS, James R.William M. The management and control of quality. 7th ed. Mason, OH: Thomson South-Western, 2008, 768 p. ISBN 03-243-8235-9.
ROSE, Kenneth. Project quality management: why, what and how. Fort Lauderdale, Fla.: J. Ross Publishing, c2005, 173 p. ISBN 1-932159-48-7.
SUCHÁNEK, Petr. Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2011, 132 s. ISBN 978-80-210-5688-6.
Seznam doporučené literatury
BLECHARZ, Pavel. Základy moderního řízení kvality. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2011, 122 s. ISBN 978-80-86929-75-0.
BRIŠ, Petr. Management kvality. Vyd. 2., uprav. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 208 s. ISBN 978-80-7318-912-9.
JAMES R. EVANS, James R.William M. The management and control of quality. 7th ed. Mason, OH: Thomson South-Western, 2008, 768 p. ISBN 03-243-8235-9.
ROSE, Kenneth. Project quality management: why, what and how. Fort Lauderdale, Fla.: J. Ross Publishing, c2005, 173 p. ISBN 1-932159-48-7.
SUCHÁNEK, Petr. Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2011, 132 s. ISBN 978-80-210-5688-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP doc. Ing. Petr Briš, CSc.: 43 bod
Otázky vedoucího práce: Vysvětlete v čem spočívají Vaše osobní zkušenosti s budováním obchodní strategie? - zodpovězeno zcela Stanovte podmínky k tomu, aby se Vámi navržená obchodní strategie realizovala? - zodpovězeno zcela
Oponent DP Ing. Dobroslav Němec: 40 bod
Otázky oponenta práce: Jakou strategii by mohla podle vašeho názoru zvolit firma při případném ohrožení její hlavní výroby? - zodpovězeno částečně
Další otázky: Ing. Romana Bartošíková, Ph.D. Jak byli oslovovaní respondenti? Kd to byl, jak byli vybraní? - zodpovězeno zcela Ing. Eva Juřičková, Ph.D. Tato práce je zaměřená spíše do marketingu, práce postrádá témata průmyslového inženýrství doc. Ing. Michal Šimon Proč bych měl chtít dům od vás? A jaká je jeho cena oproti ostatním? Jaká je nosnost, energetická spotřeba apod.? Co je jeho výhoda? - zodpovězeno částečně