Tato diplomová práce se zabývá projektem zavádění školícího centra, jako nástroje zlepšování znalostí zaměstnanců v souvislosti s využitím metod průmyslového inženýrství aplikovaných ve společnosti TNS SERVIS s. r. o., efektivního zaučení a začlenění nově příchozích pracovníků. Práci tvoří literární rešerše z dostupných zdrojů oblasti průmyslového inženýrství a vzdělávání zaměstnanců. V praktické části diplomového projektu jsou analyzovány metody školení zaměstnanců a úroveň jejich kvality. Na základě analýz je následně vypracován projekt realizace školícího centra.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with a project focused on the implementation and introduction of a training center, as a tool for improving the skills of employees for the use of industrial engineering methods as applied at TNS SERVIS s. r. o. as well as the training and effective integration of newly arrived workers. The work consists of a literature review of the available resources in industrial engineering and employee training. The practical part of the diploma work is based on analysis by staff training, the level of quality and the subsequently developed project for the implementation of the training center.
Tato diplomová práce se zabývá projektem zavádění školícího centra, jako nástroje zlepšování znalostí zaměstnanců v souvislosti s využitím metod průmyslového inženýrství aplikovaných ve společnosti TNS SERVIS s. r. o., efektivního zaučení a začlenění nově příchozích pracovníků. Práci tvoří literární rešerše z dostupných zdrojů oblasti průmyslového inženýrství a vzdělávání zaměstnanců. V praktické části diplomového projektu jsou analyzovány metody školení zaměstnanců a úroveň jejich kvality. Na základě analýz je následně vypracován projekt realizace školícího centra.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with a project focused on the implementation and introduction of a training center, as a tool for improving the skills of employees for the use of industrial engineering methods as applied at TNS SERVIS s. r. o. as well as the training and effective integration of newly arrived workers. The work consists of a literature review of the available resources in industrial engineering and employee training. The practical part of the diploma work is based on analysis by staff training, the level of quality and the subsequently developed project for the implementation of the training center.
Zmapujte dostupné odborné literární zdroje vztahující se k oblasti vzdělávání zaměstnanců a zpracujte teoretické poznatky pro zpracování analýzy a návrhu projektu.
II. Praktická část
Popište současný stav vzdělávání pracovníků ve společnosti TNS SERVIS s. r. o. a analyzujte důvody, které vedly k návrhu vybudování školícího centra.
Vyhodnoťte výsledky provedených analýz a na jejich základě navrhněte projekt školícího centra.
Zhodnoťte přínosy projektu vybudovaného školícího centra ve společnosti TNS SERVIS s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zmapujte dostupné odborné literární zdroje vztahující se k oblasti vzdělávání zaměstnanců a zpracujte teoretické poznatky pro zpracování analýzy a návrhu projektu.
II. Praktická část
Popište současný stav vzdělávání pracovníků ve společnosti TNS SERVIS s. r. o. a analyzujte důvody, které vedly k návrhu vybudování školícího centra.
Vyhodnoťte výsledky provedených analýz a na jejich základě navrhněte projekt školícího centra.
Zhodnoťte přínosy projektu vybudovaného školícího centra ve společnosti TNS SERVIS s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Jan. Vzdělávání ve firmě. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2007, 162 s. ISBN 978-80-86851-68-6.
BENNETT, Roger. Přežije váš podnik?: návod, jak dosáhnout a udržet růst a zisk malého a středního podniku nebo živnosti. 1. české vyd. Praha: Profess Consulting, 2005, 236 s. ISBN 8072590030.
EJLER, Nicolaj, Flemming POULFELT a Fiona CZERNIAWSKA. Managing the knowledge-intensive firm. 1. vyd. London: Routledge, 2011, xvi, 194 s. ISBN 978-0-415-67802-5.
IMAI, Masaaki. Gemba Kaizen. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005, viii, 314 s. ISBN 80-251-0850-3.
VODÁK, Jozef a Alžbeta KUCHARČÍKOVÁ. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011, 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
WILLS, Mike. Managing the training process: putting the principles into practice. 2. vyd. Hampshire: Gower, 1998. 333 s. ISBN 0-566-08017-6.
Seznam doporučené literatury
BARTÁK, Jan. Vzdělávání ve firmě. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2007, 162 s. ISBN 978-80-86851-68-6.
BENNETT, Roger. Přežije váš podnik?: návod, jak dosáhnout a udržet růst a zisk malého a středního podniku nebo živnosti. 1. české vyd. Praha: Profess Consulting, 2005, 236 s. ISBN 8072590030.
EJLER, Nicolaj, Flemming POULFELT a Fiona CZERNIAWSKA. Managing the knowledge-intensive firm. 1. vyd. London: Routledge, 2011, xvi, 194 s. ISBN 978-0-415-67802-5.
IMAI, Masaaki. Gemba Kaizen. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005, viii, 314 s. ISBN 80-251-0850-3.
VODÁK, Jozef a Alžbeta KUCHARČÍKOVÁ. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011, 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
WILLS, Mike. Managing the training process: putting the principles into practice. 2. vyd. Hampshire: Gower, 1998. 333 s. ISBN 0-566-08017-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Paní prof. Ing. Felicita Chromjaková, Ph.D., vedoucí práce: 56 b
Dle jakých kritérií přistoupila diplomantka k výběru právě ní zvolených metod a nástrojů pro využití v tréninkovém centru? - Zodpovězeno zcela
Pokud již byly realizované vzdělávací aktivity v uvedeném tréninkovém centru, lze odhadnout jejich přínos pro zvýšení výkonnosti a efektivnosti výrobních procesů v dané firmě
Paní Ing. Veronika Vavrušová, oponent práce: 57 b
Co je dle vašeho názoru klíčovým předpokladem dobrého tréninku
Jaké jsou podle vás výhody použití simulačních her oproti konzervativnímu vzdělávání prostřednictvím přednášek? - Zodpovězeno zcela
Doc. Bobák: Jak lze oddělovat teoretické a praktické vzdělávání v dané firmě? Jaký je rozdíl mezi školitelem, lektorem a koučem?- Zodpovězeno zcela
Dr. Macurová: V jaké fázi jsou školeni nově přijímaní pracovníci? Šlo by podobné centrum vytvořit pro nové uchazeče o studium PI