Diplomová práce prezentuje návrh projektu vytvoření regionální slevové karty. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na vymezení základních pojmů z oblasti cestovního ruchu, destinačního managementu a zabývá se popisem jednotlivých analytických metod využitých v práci. Součástí analytické části je analýza současných slevových karet, analýza domácího cestov-ního ruchu a SWOT analýza. Projektová část diplomové práce se zabývá vytvořením návr-hu regionální slevové karty, včetně doporučení vhodného komunikačního plánu. Výstupní projekt je posléze podroben ekonomické a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis presents a draft of project to create region discount card. It is separated into theoretical, analytical and project part. Theoretical part consists of literal research aimed to explanation of basic terms related to the tourism, destination management and deals with description of used analytical methods. Analytical part deals with analysis of present dis-count cards, analysis of domestic tourism and SWOT analysis. In project part of the thesis is made a draft of region discount card, including suitable communication plan. Outgoing project is then subjected to the economical and risk analysis.
Diplomová práce prezentuje návrh projektu vytvoření regionální slevové karty. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na vymezení základních pojmů z oblasti cestovního ruchu, destinačního managementu a zabývá se popisem jednotlivých analytických metod využitých v práci. Součástí analytické části je analýza současných slevových karet, analýza domácího cestov-ního ruchu a SWOT analýza. Projektová část diplomové práce se zabývá vytvořením návr-hu regionální slevové karty, včetně doporučení vhodného komunikačního plánu. Výstupní projekt je posléze podroben ekonomické a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis presents a draft of project to create region discount card. It is separated into theoretical, analytical and project part. Theoretical part consists of literal research aimed to explanation of basic terms related to the tourism, destination management and deals with description of used analytical methods. Analytical part deals with analysis of present dis-count cards, analysis of domestic tourism and SWOT analysis. In project part of the thesis is made a draft of region discount card, including suitable communication plan. Outgoing project is then subjected to the economical and risk analysis.
Popište současný stav turistických slevových karet v rámci České republiky.
Charakterizujte kritéria pro navržení turistické slevové karty.
Vypracujte projekt turistické slevové karty, včetně ekonomické analýzy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Charakterizujte cestovní ruch a jeho produkty.
Popište analytické metody použité v práci.
II. Praktická část
Popište současný stav turistických slevových karet v rámci České republiky.
Charakterizujte kritéria pro navržení turistické slevové karty.
Vypracujte projekt turistické slevové karty, včetně ekonomické analýzy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. UpperSaddle River: PearsonPrenticeHall, 2006, 816 s. ISBN 0-13-145757-8.
KOTLER, Philip, BOWEN,John T. a James C. MAKENS. Marketing forhospitality and tourism. 5th ed. Boston: Pearson, 2010, 683 s. ISBN 978-0-13-245313-4.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995, 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. Vyd. 1. V Praze: Idea servis, 2010, 405 [7] s. ISBN 978-80-85970-68-5.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12th ed. UpperSaddle River: PearsonPrenticeHall, 2006, 816 s. ISBN 0-13-145757-8.
KOTLER, Philip, BOWEN,John T. a James C. MAKENS. Marketing forhospitality and tourism. 5th ed. Boston: Pearson, 2010, 683 s. ISBN 978-0-13-245313-4.
MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995, 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. Vyd. 1. V Praze: Idea servis, 2010, 405 [7] s. ISBN 978-80-85970-68-5.
PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací: strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP 49 b.: Do jaké míry může ovlyvnit návštěvnost cílovou skupinu (mladí lidé do 30 let), takováto karta, dle Vašeho názoru? Zodpovězeno zcela. Jaká je cílová skupina daného projektu? Zodpovězeno zcela.
Oponent DP 60 b.: Co chápete jako největší přínos produktu regionální karty pro oblast lázeňského místa? Zodpovězeno zcela. Kterými zdroji byste podložila tvrzení, že se Resortu Luhačovice nedaří přilákat tzv. prvo- návštevníky a to zejména z mladší věkové skupiny, případně jaká opatření navrhujete? Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky: Co považujete za motiv pro rozhodnutí opatřit si kartu? Zodpovězeno zcela. Jakým způsobem chcete opatřit, aby poskytování slev nebylo prostředí pro konkurenci? Zodpovězeno zcela. Jaká je technika získání karty? Zodpovězeno zcela.