Informace o kvalifikační práci Projekt outsourcingu kmenových zaměstnanců housekeepingu jako nástroje zvyšování konkurenceschopnosti ve společnosti Interhotel Moskva a.s.
Cílem diplomové práce je navrhnout projekt outsourcingu, analyzovat situaci úklido-vých firem na trhu ve Zlínském kraji a vymezit výhody a rizika implementace outsourcingu ve společnosti Interhotel Moskva a. s. Následné nákladové porovnání současného stavu s cenovými kalkulacemi vybraných úklidových společností a vyhodnocení projektu, zda je vhodné navržený projekt realizovat v praxi.
Práce se skládá ze dvou částí. První část pojednává o teoretických aspektech týkají-cích se moderních metod řízení podniku jako je outsourcing, insourcing, franchising, out-placement apod. Nejvíce je teoretická práce zaměřena právě na outsourcing, o kterém po-jednává celá druhá i třetí kapitola práce. V poslední kapitole jsem se zaměřila na životní cyklus outsourcingu.
Druhá část je nazývána analytická, jejíž součástí je projektová část. V projektové části je popsán konkrétní projekt outsourcingu a jeho vliv na konkurenceschopnost společnosti, kde jsou využity teoretické znalosti z první části. V analytické části je popsán Interhotel Moskva, a.s. se zaměřením na oddělení houskeepingu.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma work is to design an outsourcing project, to analyze the si-tuation of cleaning companies on the market in the Zlín Region and to define the benefits and risks of outsourcing implementation in the company Interhotel Moscow, a.s.
The work consists of two parts. The first part deals with the theoretical aspects of the modern business management methods such as outsourcing, insourcing, franchising, out-placement, etc. Theoretical work is mostly focused on outsourcing, which deals with the entire second and third chapters of the work. I focused on the life cycle of outsourcing in the last chapter.
The second part is called the analysis, which includes a project section. In the project section there is described the specific project of outsourcing and its impact on the competi-tiveness of the company, where theoretical knowledge from the first part are used. The analytical section describes Interhotel Moscow, focusing on Houskeeping departement.
Cílem diplomové práce je navrhnout projekt outsourcingu, analyzovat situaci úklido-vých firem na trhu ve Zlínském kraji a vymezit výhody a rizika implementace outsourcingu ve společnosti Interhotel Moskva a. s. Následné nákladové porovnání současného stavu s cenovými kalkulacemi vybraných úklidových společností a vyhodnocení projektu, zda je vhodné navržený projekt realizovat v praxi.
Práce se skládá ze dvou částí. První část pojednává o teoretických aspektech týkají-cích se moderních metod řízení podniku jako je outsourcing, insourcing, franchising, out-placement apod. Nejvíce je teoretická práce zaměřena právě na outsourcing, o kterém po-jednává celá druhá i třetí kapitola práce. V poslední kapitole jsem se zaměřila na životní cyklus outsourcingu.
Druhá část je nazývána analytická, jejíž součástí je projektová část. V projektové části je popsán konkrétní projekt outsourcingu a jeho vliv na konkurenceschopnost společnosti, kde jsou využity teoretické znalosti z první části. V analytické části je popsán Interhotel Moskva, a.s. se zaměřením na oddělení houskeepingu.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma work is to design an outsourcing project, to analyze the si-tuation of cleaning companies on the market in the Zlín Region and to define the benefits and risks of outsourcing implementation in the company Interhotel Moscow, a.s.
The work consists of two parts. The first part deals with the theoretical aspects of the modern business management methods such as outsourcing, insourcing, franchising, out-placement, etc. Theoretical work is mostly focused on outsourcing, which deals with the entire second and third chapters of the work. I focused on the life cycle of outsourcing in the last chapter.
The second part is called the analysis, which includes a project section. In the project section there is described the specific project of outsourcing and its impact on the competi-tiveness of the company, where theoretical knowledge from the first part are used. The analytical section describes Interhotel Moscow, focusing on Houskeeping departement.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte literární rešerši se zaměřením na outsourcing personálních pracovníků v oblasti služeb.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční prostředí a charakterizujte příčinu úvahy o outsourcingu.
Analyzujte výhody outsourcingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Na základě analýzy vytvořte projekt outsourcingu zaměstnanců housekeepingu Interhotelu Moskva a.s.
Navržený projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte literární rešerši se zaměřením na outsourcing personálních pracovníků v oblasti služeb.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční prostředí a charakterizujte příčinu úvahy o outsourcingu.
Analyzujte výhody outsourcingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Na základě analýzy vytvořte projekt outsourcingu zaměstnanců housekeepingu Interhotelu Moskva a.s.
Navržený projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FITZ-ENZ, Jac a Barbara DAVISON. How to measure human resources management. 3rd. ed. New York: McGraw-Hill, c2002, 351 s.ISBN 0-07-136998-8.
HOLLOWAY, J. Christopher a Claire HUMPHREYS. The business of tourism. 8th ed. Harlow, England: Financial Times/Prentice Hall, 2009, 776 s. ISBN 978-0-273-71710-2.
MAISNER, Martin a Jiří ČERNÝ. Právní aspekty outsourcingu. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer, 2012, 163 s.ISBN 978-80-7357-746-9.
STÝBLO, Jiří. Outsourcing a outplacement: vyčleňování činností a uvolňování zaměstnanců : praxe a právní souvislosti. Vyd. 1. Praha: ASPI, 2005, 114 s. ISBN 8073570947.
SYNEK, Miloslav a Eva KISLINGEROVÁ. Podniková ekonomika. 5. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
Seznam doporučené literatury
FITZ-ENZ, Jac a Barbara DAVISON. How to measure human resources management. 3rd. ed. New York: McGraw-Hill, c2002, 351 s.ISBN 0-07-136998-8.
HOLLOWAY, J. Christopher a Claire HUMPHREYS. The business of tourism. 8th ed. Harlow, England: Financial Times/Prentice Hall, 2009, 776 s. ISBN 978-0-273-71710-2.
MAISNER, Martin a Jiří ČERNÝ. Právní aspekty outsourcingu. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer, 2012, 163 s.ISBN 978-80-7357-746-9.
STÝBLO, Jiří. Outsourcing a outplacement: vyčleňování činností a uvolňování zaměstnanců : praxe a právní souvislosti. Vyd. 1. Praha: ASPI, 2005, 114 s. ISBN 8073570947.
SYNEK, Miloslav a Eva KISLINGEROVÁ. Podniková ekonomika. 5. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
Přílohy volně vložené
3 ilustrace, 1 tabulka
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP 48 b.: Uveďte zásadní faktory, které mají dopad na konkurenceschopnost v hotelovém průmyslu. Zodpovězeno zcela.
Oponent DP 48 b.: Co by jste doporučila zaměstnancům, se kterými podnik v případě outsourcingu rozváže pracovní poměr? Zodpovězeno zcela.
Doplňujíci otázky: Kolik pokojů má jedna pokojská nastarosti a v čem bude efekt outsourcingu? Jaký může být problém outsourcingu?