Cílem diplomové práce je vytvořit nový produkt, kterým bude zájezd na kvalifikační utkání Eura 2016. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje popis sportovního cestovního ruchu a významných fotbalových eventů. V praktické části je cílem vypracovat analýzu zájezdů na fotbalovou kvalifikaci Eura 2016 na českém trhu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a analýzy cílových destinací je v projektové části navržen zcela nový produkt, který je tematicky zaměřen na fotbal.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to create a new product which will be a trip to the qualifying match of Euro 2016. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part contains a description of sport tourism and main football events. The aim of practical part is to prepare an analysis of trips to the qualifying football matches on Euro 2016 on Czech market. On the basic of survey result and analysis target destination is in the project part designed a completely new product that is thematically focused on football.
Klíčová slova
Sportovní cestovní ruch, fotbal, EURO, zájezd, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Sports Tourism, football, EURO, tour, marketing research
Rozsah průvodní práce
85 s. (123 982)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vytvořit nový produkt, kterým bude zájezd na kvalifikační utkání Eura 2016. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje popis sportovního cestovního ruchu a významných fotbalových eventů. V praktické části je cílem vypracovat analýzu zájezdů na fotbalovou kvalifikaci Eura 2016 na českém trhu. Na základě výsledků dotazníkového šetření a analýzy cílových destinací je v projektové části navržen zcela nový produkt, který je tematicky zaměřen na fotbal.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to create a new product which will be a trip to the qualifying match of Euro 2016. The thesis consists of theoretical and practical parts. The theoretical part contains a description of sport tourism and main football events. The aim of practical part is to prepare an analysis of trips to the qualifying football matches on Euro 2016 on Czech market. On the basic of survey result and analysis target destination is in the project part designed a completely new product that is thematically focused on football.
Klíčová slova
Sportovní cestovní ruch, fotbal, EURO, zájezd, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Sports Tourism, football, EURO, tour, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši druhů cestovního ruchu s důrazem na sportovní cestovní ruch.
Praktická část
Vypracujte analýzu zájezdů na fotbalovou kvalifikaci Eura 2016 na českém trhu.
Pomocí dotazníkového průzkumu, zjistěte zájem o nabízené zájezdy v oblasti fotbalové kvalifikace.
Z dostupných výsledků vypracujte projekt zájezdu na fotbalovou kvalifikaci Eura 2016.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte literární rešerši druhů cestovního ruchu s důrazem na sportovní cestovní ruch.
Praktická část
Vypracujte analýzu zájezdů na fotbalovou kvalifikaci Eura 2016 na českém trhu.
Pomocí dotazníkového průzkumu, zjistěte zájem o nabízené zájezdy v oblasti fotbalové kvalifikace.
Z dostupných výsledků vypracujte projekt zájezdu na fotbalovou kvalifikaci Eura 2016.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ADAIR, Daryl and Brent RITCHIE. Sport Tourism: Interrelationships, Impacts and Issues - Aspects of Tourism. Bristol: Channel View Publications, 2004, 316 p. ISBN 978-1-87315-065-8.
INDROVÁ, Jarmila a kol. Cestovní ruch: základy. 2. přeprac. vyd., Praha: Oecenomica, 2009. ISBN 978-80-245-1569-4.
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. Praha: IDEA SERVIS, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5.
SHAW, Gareth and Allan M. WILLIAMS. Tourism and tourism spaces. Gateshead: Athenaeu Press Ltd., 2004. ISBN 0-7619-6991-8.
Seznam doporučené literatury
ADAIR, Daryl and Brent RITCHIE. Sport Tourism: Interrelationships, Impacts and Issues - Aspects of Tourism. Bristol: Channel View Publications, 2004, 316 p. ISBN 978-1-87315-065-8.
INDROVÁ, Jarmila a kol. Cestovní ruch: základy. 2. přeprac. vyd., Praha: Oecenomica, 2009. ISBN 978-80-245-1569-4.
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
ORIEŠKA, Ján. Služby v cestovním ruchu. Praha: IDEA SERVIS, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5.
SHAW, Gareth and Allan M. WILLIAMS. Tourism and tourism spaces. Gateshead: Athenaeu Press Ltd., 2004. ISBN 0-7619-6991-8.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VP: (23b) doc. Tučková: Dokážete sám odhadnout, jak velký zájem by ve skutečnosti mohl být o tento Váš zájezd? Zodpovězeno zcela.
OP: (27b) Dr. Štilec: Popište jaké náležitosti jsou podle Zákona o některých podmínkách podnikání v oblasti cestovního ruchu vyžadovány po CK pro přihlašování klientů na zájezdy. Zodpovězeno zcela. Uveďte rozdíly v účtování cestovního ruchu oproti např. Prodeji zboží. Zodpovězeno zcela. Doplňující otázky: prof. Ondrčka: Kdo bude zajištovat autobusovou dopravu? Zodpovězeno zcela. Jaká je vaše představa, když se nenaplní požadovaný počet lidí? Zodpovězeno zcela. Ing. Krůžela: Uvažujete o tom, že podobný zájezd by se konal např. ve Francii? Zodpovězeno zcela. Host: dr. Štilec: Jaký varianty dopravy jste zvažovali a proč zrovna autobusová doprava? Zodpovězeno zcela.