Tématem diplomové práce je projekt zavedení nového produktu zaměřeného na kulinářský cestovní ruch. Práce je složena ze dvou částí. Teoretická část je věnována problematice cestovního ruchu a kulinářského cestovního ruchu. V úvodu praktické části je krátce pohovořeno o projektech a institucích podporujících kulinářský cestovní ruch, následuje analýza kulinářských zájezdů nabízených na českém a rakouském trhu. Součástí praktické části je marketingový výzkum. Závěr diplomové práce je věnován návrhu projektu kulinářského zájezdu, jeho kalkulaci a propagaci.
Anotace v angličtině
The topic of the Master thesis is new product introduction project in culinary tourism. The thesis is consits of the two parts. The theoretical part is devoted to tourism and culinary tourism. The projects and institutions supporting culinary tourism are briefly commented at the opening of the practical part, followed by analysis of culinary tours offered on the Czech and Austrian market. The practical part includes also the marketing research. The final section is devoted to the culinary tour project proposal , its calculation and promotion.
Tématem diplomové práce je projekt zavedení nového produktu zaměřeného na kulinářský cestovní ruch. Práce je složena ze dvou částí. Teoretická část je věnována problematice cestovního ruchu a kulinářského cestovního ruchu. V úvodu praktické části je krátce pohovořeno o projektech a institucích podporujících kulinářský cestovní ruch, následuje analýza kulinářských zájezdů nabízených na českém a rakouském trhu. Součástí praktické části je marketingový výzkum. Závěr diplomové práce je věnován návrhu projektu kulinářského zájezdu, jeho kalkulaci a propagaci.
Anotace v angličtině
The topic of the Master thesis is new product introduction project in culinary tourism. The thesis is consits of the two parts. The theoretical part is devoted to tourism and culinary tourism. The projects and institutions supporting culinary tourism are briefly commented at the opening of the practical part, followed by analysis of culinary tours offered on the Czech and Austrian market. The practical part includes also the marketing research. The final section is devoted to the culinary tour project proposal , its calculation and promotion.
S pomocí dostupné literatury charakterizujte cestovní ruch.
Charakterizujte oblast kulinářského cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou nabídku cestovních kanceláří zaměřenou na kulinářský cestovní ruch a srovnejte se zahraničím.
Pomocí dotazníkového šetření zjistěte potenciál na trhu České republiky v oblasti kulinářského cestovního ruchu.
Vytvořte projekt zájezdu zaměřený na kulinářský cestovní ruch.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
S pomocí dostupné literatury charakterizujte cestovní ruch.
Charakterizujte oblast kulinářského cestovního ruchu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou nabídku cestovních kanceláří zaměřenou na kulinářský cestovní ruch a srovnejte se zahraničím.
Pomocí dotazníkového šetření zjistěte potenciál na trhu České republiky v oblasti kulinářského cestovního ruchu.
Vytvořte projekt zájezdu zaměřený na kulinářský cestovní ruch.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003, 486 s. ISBN 8024702029.
OECD. Food and the tourism experience the OECD-Korea Workshop. Paris: OECD Publishing, 2012, 176 s. ISBN 978-926-4110-595.
PALATKOVÁ, Monika. Management cestovních kanceláří a agentur. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 217s. ISBN 978-80-247-3751-5.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-4039-3.
Seznam doporučené literatury
GOELDNER, Charles R. a J. R. Brent RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, 2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
HORNER, Susan a John SWARBROOKE. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003, 486 s. ISBN 8024702029.
OECD. Food and the tourism experience the OECD-Korea Workshop. Paris: OECD Publishing, 2012, 176 s. ISBN 978-926-4110-595.
PALATKOVÁ, Monika. Management cestovních kanceláří a agentur. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 217s. ISBN 978-80-247-3751-5.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-4039-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP 48b.: Jaká cílová skupina je tou pravou pro výše zmíněný druh (typ) cestovního ruchu? Zodpovězeno zcela. Sestavte žebříček zemí, které jsou vyhlášeny kulinářským cestovním ruchem. Patří do nich ČR? Proč ano a proč ne. Zodpovězeno zcela.
Oponent DP 51b.: Porovnejte provoz rodinných restaurací na trase kulinářského zájezdu u nás a v zahraničí. Např. Itálie, Rakousko, Francie. Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky: Vysvětlete pojem kulinářský zájezd. Zodpovězeno částečně.