Cílem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro společnost OK GROUP a.s. V teoretické části jsou systematicky a uceleně charakterizovány zásady a postup tvorby marketingového plánu. OK GROUP a.s. je poskytovatelem služeb, proto je součástí teoretické části téma marketing služeb. Praktická část obsahuje návrh marketingového plánu pro rok 2014, který zahrnuje analytickou a projektovou část. V závěru práce je projekt zhodnocen z hlediska času, rizik a nákladů.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to draw up a marketing plan for OK GROUP Plc. The theoretical part applies itself to the principles and the method of forming a marketing plan. OK GROUP Plc is a service provider, therefore it was also necessary to draw attention to the topic of marketing services in the theoretical part. The practical part contains a pro-posal of a marketing plan for 2014, which includes the analytical and project part. In the end of the thesis is the project evaluated with respect to time, risks and costs.
Klíčová slova
strategické řízení, marketingový plán, situační analýza, akční plány, kontrola
Klíčová slova v angličtině
strategic management, marketing plan, situation analysis, action plans, control
Rozsah průvodní práce
100
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro společnost OK GROUP a.s. V teoretické části jsou systematicky a uceleně charakterizovány zásady a postup tvorby marketingového plánu. OK GROUP a.s. je poskytovatelem služeb, proto je součástí teoretické části téma marketing služeb. Praktická část obsahuje návrh marketingového plánu pro rok 2014, který zahrnuje analytickou a projektovou část. V závěru práce je projekt zhodnocen z hlediska času, rizik a nákladů.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to draw up a marketing plan for OK GROUP Plc. The theoretical part applies itself to the principles and the method of forming a marketing plan. OK GROUP Plc is a service provider, therefore it was also necessary to draw attention to the topic of marketing services in the theoretical part. The practical part contains a pro-posal of a marketing plan for 2014, which includes the analytical and project part. In the end of the thesis is the project evaluated with respect to time, risks and costs.
Klíčová slova
strategické řízení, marketingový plán, situační analýza, akční plány, kontrola
Klíčová slova v angličtině
strategic management, marketing plan, situation analysis, action plans, control
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Systematicky a uceleně charakterizujte zásady a postup tvorby marketingového plánu.
Proveďte analýzu současného stavu společnosti jako východisko pro tvorbu marketingového plánu.
Navrhněte marketingový plán společnosti OK GROUP a.s.
Projekt zhodnoťte na základě nákladové, rizikové a časové analýzy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Harlow: Pearson, 2012, 744 s. ISBN 978-0-273-75243-1.
KOTLER Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 792 s. ISBN 978-247-1359-5.
PELSMACKER Patrik, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications a European perspective. 4th ed. Harlow: Pearson, 2010, 660 s. ISNB 978-0-273-72138-3.
VAŠTÍKOVÁ Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
KOTLER Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 14th ed. Harlow: Pearson, 2012, 744 s. ISBN 978-0-273-75243-1.
KOTLER Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 792 s. ISBN 978-247-1359-5.
PELSMACKER Patrik, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications a European perspective. 4th ed. Harlow: Pearson, 2010, 660 s. ISNB 978-0-273-72138-3.
VAŠTÍKOVÁ Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Janka Vydrová, Ph.D.,oponent DP, 50 bodů:
1) Jaká další rizika mohou projekt ovlivnit? Zodpovězeno zcela
doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D., vedoucí DP, 48 bodů:
1) V původním návrhu jste přemýšlela nad účastí společnosti na veletrhu TECHAGRO. Proč jste nakonec od této aktivity odstoupila? Zodpovězeno zcela
2) Vámi navrhovaná opatření jsou poněkud finančně náročná. Jaký je názor managementu společnosti OK GROUP a. s. na Vámi navrhované aktivity? Už byly některé z nich realizovány? Zodpovězeno zcela
PhDr. Vojtěch Kořen: 1) Myslíte si, že opatření, které navrhujete, jsou finančně náročná? Jakým způsobem jste pracovala na návratnosti? Kdy by se tyto náklady měly vrátit a jak? Jak jste postupovala při tvoření matematického modelu SWOT analýzy? Zodpovězeno zcela
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc.: 1) Má to pojištění nějaký vztah nasycenosti? Zodpovězeno zcela
Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.: 1) Proč spolupráce se společností Partners? Zodpovězeno zcela