Tématem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro firmu
MARLIN, s. r. o. zaměřeného na její další rozvoj. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se dále dělí na analytickou a projektovou. V úvodní teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování z dostupných literárních zdrojů, které se touto problematikou zabývají. V analytické části je zpracována charakteristika společnosti, situační analýza a proveden průzkum mezi současnými klienty s výstupem SWOT analýzy. V projektové části jsou nejdříve stanoveny marketingové cíle, na základě kterých je následně proveden výběr CRM systému, možnosti rozšíření služeb společnosti, hodnocení lidských zdrojů a možnosti rozšíření marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to create a marketing plan for the company
MARLIN, s. r. o. focused on its further development. The thesis has been divided into a theoretical and a practical part, which has been further split into an analytical and a project part. The initial theoretical part deals with the theoretical knowledge of marketing planning using the available literary sources dedicated to this issue. The analytical part deals with the company's characteristics, situational analysis and a conducted survey among current clients with output of the SWOT analysis. In the project part are first-ly set the marketing objectives upon which are subsequently conducted the selection of the CRM system, the options of expanding the company's services, assessment of the hu-man resources and the options of expanding the marketing communication.
Tématem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro firmu
MARLIN, s. r. o. zaměřeného na její další rozvoj. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, která se dále dělí na analytickou a projektovou. V úvodní teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování z dostupných literárních zdrojů, které se touto problematikou zabývají. V analytické části je zpracována charakteristika společnosti, situační analýza a proveden průzkum mezi současnými klienty s výstupem SWOT analýzy. V projektové části jsou nejdříve stanoveny marketingové cíle, na základě kterých je následně proveden výběr CRM systému, možnosti rozšíření služeb společnosti, hodnocení lidských zdrojů a možnosti rozšíření marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to create a marketing plan for the company
MARLIN, s. r. o. focused on its further development. The thesis has been divided into a theoretical and a practical part, which has been further split into an analytical and a project part. The initial theoretical part deals with the theoretical knowledge of marketing planning using the available literary sources dedicated to this issue. The analytical part deals with the company's characteristics, situational analysis and a conducted survey among current clients with output of the SWOT analysis. In the project part are first-ly set the marketing objectives upon which are subsequently conducted the selection of the CRM system, the options of expanding the company's services, assessment of the hu-man resources and the options of expanding the marketing communication.
Zpracujte literární rešerši problematiky marketingového plánování.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci ve společnosti Marlin, s.r.o. jako východisko pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě analýzy navrhněte marketingový plán firmy Marlin, s.r.o.
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši problematiky marketingového plánování.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci ve společnosti Marlin, s.r.o. jako východisko pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě analýzy navrhněte marketingový plán firmy Marlin, s.r.o.
Podrobte projekt nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KERIN, R. A., S. W. HARTLEY a W. RUDELIUS. Marketing. 11th ed. New York, NY: McGraw-Hill/Irwin, c2013, 745 s. ISBN 00-780-2889-2.
KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, P., V. WONG, J. SAUNDERS a G. ARMSTRONG. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SADLER, P. Strategic management. 2nd edition. London, Kogan Page, 2003, 272 s. ISBN 0-7494-3938-6.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KERIN, R. A., S. W. HARTLEY a W. RUDELIUS. Marketing. 11th ed. New York, NY: McGraw-Hill/Irwin, c2013, 745 s. ISBN 00-780-2889-2.
KOTLER, P. a K. L. KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, P., V. WONG, J. SAUNDERS a G. ARMSTRONG. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SADLER, P. Strategic management. 2nd edition. London, Kogan Page, 2003, 272 s. ISBN 0-7494-3938-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 43b, otázky:
Jaké konkurenty má společnost MARLIN na české trhu a jaké je její postavení mezi těmito konkurenty? Zodpovězeno zcela
Popište přínosy, které lze očekávat na základě zavedení systému CRM od společnosti Microsoft.Zodpovězeno zcela
oponent 54 bodů, otázky:
Jakou eventovou akci by jste uspořádal pro naši firemní klientelu a proč? zodpovězeno zcela V práci doporučujete využít portálů pro nabídku kurzů. Zajímalo by mě, jakých a jaký rozsah a typ propagace byste na těchto portálech zvolil? Zodpovězeno zcela
Otázky komise:
doc. Lipták: V Česku existuje asociace sdružující instituce poskytující vzdělání dospělým, je Vámi analyzovaná společnost jejím členem? zodpovězeno částečně
Na str.46 máte tabulku č. 1 - ta čísla jsou o tisícinu menší, než je uvedeno v nadpise. Můžete to prosím vysvětlit? zodpovězeno zcela
Věnoval jste se ve své práci také tvorbě studijních plánů a přehledů, ve Vámi vybrané instituci? zodpovězeno zcela Jaký má být další rozvoj Vámi analyzované instituce? Kolik má Vámi analyzovaná společnost externích lektorů? zodpovězeno zcela
Ing. Schneider: Prosím objasněte, zařazení bodu Zvýšení tržního podílu v rámci SWOT analýzy. Zodpovězeno zcela.
dr. Dobeš: Je schopnaspolečnost fungovat bez evropských dotací, Zodpovězeno zcela.