Předkládaná diplomová práce "Projekt redesignu etikety piva Zubr" je z hlediska svého obsahu členěna do tří základních částí teoretické, analytické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky týkající se pivovarnictví, význam etiket ve vztahu k marketingu, marketingové analýzy a marketingový komunikační mix. Poskytuje základní teoretické poznatky, s nimiž je pracováno v dalších kapitolách diplomové práce. Analytická část charakterizuje firmu Pivovar Zubr a.s., její pozici na trhu, výrobkové portfolio a popisuje současný stav designu etikety piva Zubr. Je provedena marketingová analýza, která zahrnuje analýzu spotřebitele, konkurence a marketingový výzkum. Na základě poznatků z teoretické a analytické části je vypracována projektová část. Projektová část předkládá projekt redesignu etikety piva Zubr. Navržený projekt je podroben časové a nákladové analýze a analýze rizik a přínosů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis " Projekt of Zubr Beer Label Redesign" in terms of its content is divided into three main parts - theoretical, analytical and project. The theoretical part presents basic knowledge concerning the brewing, reading labels in relation to marketing, marketing analysis and marketing communication mix. It provides basic theoretical knowledge with which it is working in other chapters of this thesis. The analytical part describes the company Pivovar Zubr, its market position, product portfolio and describes the current state of beer Zubr label design. The marketing analysis which is made in this thesis includes an analysis of consumers, competition and marketing research. On the basis of the theoretical part the analytical part is developed. The project part presents the project of redesign of beer Zubr label. The proposed project is subjected to a time and costinflammatory analysis and the analysis of risks and benefits.
Brewing, analysis of design labels, consumer analysis, competition analysis, market research, project redesign labels, cost analysis, time analysis, risk-benefit analysis
Rozsah průvodní práce
109 s. (148 769 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předkládaná diplomová práce "Projekt redesignu etikety piva Zubr" je z hlediska svého obsahu členěna do tří základních částí teoretické, analytické a projektové. V teoretické části jsou zpracovány základní poznatky týkající se pivovarnictví, význam etiket ve vztahu k marketingu, marketingové analýzy a marketingový komunikační mix. Poskytuje základní teoretické poznatky, s nimiž je pracováno v dalších kapitolách diplomové práce. Analytická část charakterizuje firmu Pivovar Zubr a.s., její pozici na trhu, výrobkové portfolio a popisuje současný stav designu etikety piva Zubr. Je provedena marketingová analýza, která zahrnuje analýzu spotřebitele, konkurence a marketingový výzkum. Na základě poznatků z teoretické a analytické části je vypracována projektová část. Projektová část předkládá projekt redesignu etikety piva Zubr. Navržený projekt je podroben časové a nákladové analýze a analýze rizik a přínosů.
Anotace v angličtině
This diploma thesis " Projekt of Zubr Beer Label Redesign" in terms of its content is divided into three main parts - theoretical, analytical and project. The theoretical part presents basic knowledge concerning the brewing, reading labels in relation to marketing, marketing analysis and marketing communication mix. It provides basic theoretical knowledge with which it is working in other chapters of this thesis. The analytical part describes the company Pivovar Zubr, its market position, product portfolio and describes the current state of beer Zubr label design. The marketing analysis which is made in this thesis includes an analysis of consumers, competition and marketing research. On the basis of the theoretical part the analytical part is developed. The project part presents the project of redesign of beer Zubr label. The proposed project is subjected to a time and costinflammatory analysis and the analysis of risks and benefits.
Brewing, analysis of design labels, consumer analysis, competition analysis, market research, project redesign labels, cost analysis, time analysis, risk-benefit analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k řízení designu s důrazem na design produktu.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň etiket v pivovaru Zubr a.s.
Vypracujte projekt redesignu etikety piva Zubr.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se k řízení designu s důrazem na design produktu.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň etiket v pivovaru Zubr a.s.
Vypracujte projekt redesignu etikety piva Zubr.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, 2013, 864 s. ISBN 978-0-273-76718-3.
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, 215 s. ISBN 978-80-251-1456-8.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0131469185.
LINDSTRÖM, Martin. Vyluxusované mozky: triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2012, 287 s. ISBN 978-80-7261-191-1.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 11th ed. Harlow: Pearson, 2013, 864 s. ISBN 978-0-273-76718-3.
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007, 215 s. ISBN 978-80-251-1456-8.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0131469185.
LINDSTRÖM, Martin. Vyluxusované mozky: triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2012, 287 s. ISBN 978-80-7261-191-1.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Ing. Vrastislav Kozák, Ph.D., 27 bodů
Je nutná rozsáhlá reklama při novém designu etikety piva Zubr Gold? Zodpovězeno zcela
Oponent: Ing. Petr Hermély, 27 bodů
Můžete konkrétně popsat nutné kroky, které souvisejí s přechodem na nové etikety a s čerpáním zásob stávajících etiket? Zodpovězeno zcela
doc. Kubík: Jak se chcete dostat exportem na rakouský či jiný trh? Zodpovězeno zcela