Cílem diplomové práce je vypracovat projekt efektivního internetového marketingu pro společnost COOL & FUNNY WORLD, s.r.o. Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury a jsou zde zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace na internetu. V praktické části je charakterizována společnost COOL & FUNNY WORLD, s.r.o. a je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing. Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Závě-rečná část diplomové práce je věnována vypracování projektu zlepšení internetového mar-ketingu ve společnosti, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is to create the project of effective internet marketing for the compa-ny COOL & FUNNY WORLD, s.r.o. The theoretical part is designed on the basis of avai-lable sources and describes the terms relating to the area of internet marketing communi-cation. The analytical part includes a basic description of the COOL & FUNNY WORLD, s.r.o., marketing communications analysis with a focus on internet marketing, Porter´s five forces analysis and SWOT analysis. The final part of thesis is devoted to the development of the project of improving internet marketing in the company and is subject to costs, time and risk analysis.
Klíčová slova
internet, internet marketing, marketingová komunikace, reklama na internetu, webové stránky, SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil
Klíčová slova v angličtině
internet, internet marketing, marketing communication, advertising on the internet, web pages, SWOT analysis, Porter´s model of five competitive forces
Rozsah průvodní práce
94 s. (111 972 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je vypracovat projekt efektivního internetového marketingu pro společnost COOL & FUNNY WORLD, s.r.o. Teoretická část je zpracována na základě dostupné literatury a jsou zde zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace na internetu. V praktické části je charakterizována společnost COOL & FUNNY WORLD, s.r.o. a je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace se zaměřením na internetový marketing. Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Závě-rečná část diplomové práce je věnována vypracování projektu zlepšení internetového mar-ketingu ve společnosti, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is to create the project of effective internet marketing for the compa-ny COOL & FUNNY WORLD, s.r.o. The theoretical part is designed on the basis of avai-lable sources and describes the terms relating to the area of internet marketing communi-cation. The analytical part includes a basic description of the COOL & FUNNY WORLD, s.r.o., marketing communications analysis with a focus on internet marketing, Porter´s five forces analysis and SWOT analysis. The final part of thesis is devoted to the development of the project of improving internet marketing in the company and is subject to costs, time and risk analysis.
Klíčová slova
internet, internet marketing, marketingová komunikace, reklama na internetu, webové stránky, SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil
Klíčová slova v angličtině
internet, internet marketing, marketing communication, advertising on the internet, web pages, SWOT analysis, Porter´s model of five competitive forces
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky týkající se internetového marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového marketingu ve společnosti COOL & FUNNY WORLD, s.r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení internetového marketingu společnosti COOL & FUNNY WORLD, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky týkající se internetového marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového marketingu ve společnosti COOL & FUNNY WORLD, s.r.o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení internetového marketingu společnosti COOL & FUNNY WORLD, s.r.o.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
GAY, Richard, Alan CHARLESWORTH a Rita ESEN. Online Marketing: A Customer - Led Approach. 1st Edition. New York: Oxford University Press, 2007, 538 s. ISBN 978-019-9265-855.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer press, 2001, 156 s. ISBN 80-7226-498-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
TODARO, Miguel. Internet Marketing Methods Revealed: The Complete Guide to Becoming an Internet Marketing Expert. 1st Edition. Ocala, Florida: Atlantic Publishing Group, c2007, 336 s. ISBN 978-1-60138-265-8.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu: krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
GAY, Richard, Alan CHARLESWORTH a Rita ESEN. Online Marketing: A Customer - Led Approach. 1st Edition. New York: Oxford University Press, 2007, 538 s. ISBN 978-019-9265-855.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer press, 2001, 156 s. ISBN 80-7226-498-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
TODARO, Miguel. Internet Marketing Methods Revealed: The Complete Guide to Becoming an Internet Marketing Expert. 1st Edition. Ocala, Florida: Atlantic Publishing Group, c2007, 336 s. ISBN 978-1-60138-265-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Jaroslav Vašíček, oponent DP, 47 bodů:
1) Který z navrhovaných nástrojů považujete za nejdůležitější? Zodpovězeno zcela
doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D., vedoucí DP, 48 bodů
PhDr. Vojtěch Kořen: V úvodu uvádíte, že cíl práce je projekt efektivního internetového marketingu, které další marketingové věci kromě komunikace obsahuje Vaše práce? Jak definujete efektivitu? Jakým nástrojem to chcete měřit? Proč jste si vybral cílovou skupinu od 18 do 34 let? Zodpovězeno zcela
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc.-Proč bych měl denně navštěvovat 5D kino? Zodpovězeno zcela
Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.-Na str. 71 uvádíte soutěže na Facebooku. Znáte pravidla, které Facebook vyžaduje? Zodpovězeno zcela