Diplomová práce se zabývá tématem zlepšení image Diakonie ČCE střediska ve Valaš-ském Meziříčí. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, analytické a praktické. Teoretická část za pomoci aktuální dostupné literatury charakterizuje neziskový sektor,
zdravotní a sociální služby, popisuje marketingový mix v oblasti poskytování zdravotních
a sociálních služeb, zabývá se image a marketingovou komunikací, popisuje význam marketingovému výzkumu. Výsledkem praktické části je zpracování dotazníkového průzkumu,
který zjišťuje, jak Diakonie ČCE středisko ve Valašském Meziříčí komunikuje
s veřejností, zpracování PEST a SWOT analýzy organizace, hodnocení stavu současné
image organizace. Na základěvýsledkůdotazníkového průzkumu je vypracován projekt,
který obsahuje návrhy a doporučení, vedoucí ke zlepšení image organizace s cílem nárůstu
klientů, dobrovolníkůa dárců. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with improving the image DiakonieCCE - Centre in the ValašskéMeziří-čí. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and practical. The theoretical part with the help of contemporary literature is characterized by the non-profit sector,
health and social services, describes the marketingmix in the provision of health and social
services and the image and marketing communications, describes the importance of marketing research. The result of the practical part is the processing of the questionnaire survey that investigates how Diakonie CCE - Center Valašském Mezirící in communicating
with the public, processing PEST and SWOT analysis of the organization , assessing the
state of current image of the organization. Based on the results of a questionnaire survey
project is developed, which contains proposals and recommendations to improve the image
of the organization in order to increase clients, volunteers and donors. The project is subject to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
neziskový sektor, nestátní nezisková organizace, fundraising, zdravotní systém, zdravotní služba, sociální služba, marketingový mix, image, marketingová komunikace, public relations, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
nonprofitsector, non-profit organization,fundraising, health system, healthservices, social services, marketing mix, image, marketing communications, public relations,
marketing research
Rozsah průvodní práce
98 14s
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá tématem zlepšení image Diakonie ČCE střediska ve Valaš-ském Meziříčí. Diplomová práce je rozdělena do tří částí: teoretické, analytické a praktické. Teoretická část za pomoci aktuální dostupné literatury charakterizuje neziskový sektor,
zdravotní a sociální služby, popisuje marketingový mix v oblasti poskytování zdravotních
a sociálních služeb, zabývá se image a marketingovou komunikací, popisuje význam marketingovému výzkumu. Výsledkem praktické části je zpracování dotazníkového průzkumu,
který zjišťuje, jak Diakonie ČCE středisko ve Valašském Meziříčí komunikuje
s veřejností, zpracování PEST a SWOT analýzy organizace, hodnocení stavu současné
image organizace. Na základěvýsledkůdotazníkového průzkumu je vypracován projekt,
který obsahuje návrhy a doporučení, vedoucí ke zlepšení image organizace s cílem nárůstu
klientů, dobrovolníkůa dárců. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This thesis deals with improving the image DiakonieCCE - Centre in the ValašskéMeziří-čí. The thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and practical. The theoretical part with the help of contemporary literature is characterized by the non-profit sector,
health and social services, describes the marketingmix in the provision of health and social
services and the image and marketing communications, describes the importance of marketing research. The result of the practical part is the processing of the questionnaire survey that investigates how Diakonie CCE - Center Valašském Mezirící in communicating
with the public, processing PEST and SWOT analysis of the organization , assessing the
state of current image of the organization. Based on the results of a questionnaire survey
project is developed, which contains proposals and recommendations to improve the image
of the organization in order to increase clients, volunteers and donors. The project is subject to cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
neziskový sektor, nestátní nezisková organizace, fundraising, zdravotní systém, zdravotní služba, sociální služba, marketingový mix, image, marketingová komunikace, public relations, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
nonprofitsector, non-profit organization,fundraising, health system, healthservices, social services, marketing mix, image, marketing communications, public relations,
marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pomocí aktuální literatury zpracujte teoretické poznatky vztahující se k neziskovým organizacím, image a marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného image organizace a současného stavu komunikačních aktivit Diakonie ČCE - střediska ve Valašském Meziříčí.
Vypracujte projekt marketingové komunikace organizace s důrazem na posílení image organizace v povědomí veřejnosti.
Stanovte přínosy projektu a projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pomocí aktuální literatury zpracujte teoretické poznatky vztahující se k neziskovým organizacím, image a marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného image organizace a současného stavu komunikačních aktivit Diakonie ČCE - střediska ve Valašském Meziříčí.
Vypracujte projekt marketingové komunikace organizace s důrazem na posílení image organizace v povědomí veřejnosti.
Stanovte přínosy projektu a projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
BERKOWITZ, Eric N. Essentials of Health Care Marketing. 3rd ed. Sudbury: Jones and Bartlett Learning, 2010, 516 s. ISBN 978-1-4496-8955-4.
GLADKIJ, Ivan. Management ve zdravotnictví. 1. vyd. Brno: Computer Press, 203, 384 s. ISBN 80-7226-996-8.
KOTLER, Philip, Joel SCHALOWITZ a Robert J. STEVENS. Strategic Marketing For Health Care Organizations: building a customer-driven health system. 1st ed. San Francisco: John Wiley and Sons, 2008, 576 s. ISBN 978-0-4702-4909-3.
STAŇKOVÁ, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. 1. vyd. Žilina: GEORG, 2013, 208 s. ISBN 978-80-89401-64-2.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
BERKOWITZ, Eric N. Essentials of Health Care Marketing. 3rd ed. Sudbury: Jones and Bartlett Learning, 2010, 516 s. ISBN 978-1-4496-8955-4.
GLADKIJ, Ivan. Management ve zdravotnictví. 1. vyd. Brno: Computer Press, 203, 384 s. ISBN 80-7226-996-8.
KOTLER, Philip, Joel SCHALOWITZ a Robert J. STEVENS. Strategic Marketing For Health Care Organizations: building a customer-driven health system. 1st ed. San Francisco: John Wiley and Sons, 2008, 576 s. ISBN 978-0-4702-4909-3.
STAŇKOVÁ, Pavla. Marketingové řízení nemocnic. 1. vyd. Žilina: GEORG, 2013, 208 s. ISBN 978-80-89401-64-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: 44 bodů
Jaká je výhoda členství Diakonie v Asociaci poskytovatelů sociálních služeb? (viz str. 54) - zodpovězeno zcela
Jak si představujete spolupráci Diakonie ČCE s Hospicem Citadela? - zodpovězeno zcela
Jsou Vámi navrhovaná projektová opatření z finančního hlediska pro Diakonii Valašské Meziříčí reálná? Z jakých zdrojů budou opatření financována? - zodpovězeno zcela
Oponent práce: 46 bodů
Nebyla by vhodnější jiná forma pro získání analytických dat o image organizace než použitá forma dotazníků? Například přímý rozhovor? - zodpovězeno zcela
Můžete odhadnout v jakých mezích (např. v % nebo Kč) lze očekávat zlepšení finanční situace organizace po realizaci projektu? - zodpovězeno zcela