Ve své diplomové práci se zaměřuji na využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti FARE.
Diplomová práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá aplikací nástrojů marketingového mixu a také jeho specifiky v obuvnictví. Pozornost je zde věnována také analýze prostředí podniku. Praktická část se skládá z analytické části, která zahrnuje situační analýzu společnosti FARE, a z projektové části, která vychází ze závěru analýzy a obsahuje návrh na zvýšení prodeje obuvi s využitím nástrojů marketingového mixu. Hlavní příležitost v počáteční fázi vidím v exportu do Slovenské republiky. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis, I focus on the use of marketing mix tools to increase footwear sales at FARE.
The thesis is composed of two main parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the application of marketing mix tools, as well as their specifics in shoemaking. Attention is also paid to the analysis of business environment. The practical part consists of the analytical part, which includes a situational analysis of FARE company and the project part which is based on the conclusion of the analysis and contains a proposal to increase the sales of footwear using marketing mix tools. At the early stage, I see the opportunity in export to the Slovak Republic. The project is subject to cost, time and risk analysis.
Ve své diplomové práci se zaměřuji na využití nástrojů marketingového mixu pro zvýšení prodeje obuvi ve společnosti FARE.
Diplomová práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá aplikací nástrojů marketingového mixu a také jeho specifiky v obuvnictví. Pozornost je zde věnována také analýze prostředí podniku. Praktická část se skládá z analytické části, která zahrnuje situační analýzu společnosti FARE, a z projektové části, která vychází ze závěru analýzy a obsahuje návrh na zvýšení prodeje obuvi s využitím nástrojů marketingového mixu. Hlavní příležitost v počáteční fázi vidím v exportu do Slovenské republiky. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis, I focus on the use of marketing mix tools to increase footwear sales at FARE.
The thesis is composed of two main parts, the theoretical and the practical one. The theoretical part deals with the application of marketing mix tools, as well as their specifics in shoemaking. Attention is also paid to the analysis of business environment. The practical part consists of the analytical part, which includes a situational analysis of FARE company and the project part which is based on the conclusion of the analysis and contains a proposal to increase the sales of footwear using marketing mix tools. At the early stage, I see the opportunity in export to the Slovak Republic. The project is subject to cost, time and risk analysis.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k aplikaci nástrojů marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti Fare, s.r.o.
Vypracujte projekt zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k aplikaci nástrojů marketingového mixu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti Fare, s.r.o.
Vypracujte projekt zvýšení prodeje obuvi ve společnosti Fare, s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Essentials of marketing. Oxford: Oxford University Press, 2013, 413 s. ISBN 978-0-19-964650-0.
ERLANDSON, Jon et al. 10 000 years of shoes. Eugene, Oregon: University of Oregon, Museum of Natural and Cultural History, 2011, 99 s. ISBN 978-0-9839120-0-2.
HAMMOND, Richard. Chytře vedená prodejna: jak mít více zákazníků a větší tržby. 3. vyd. Praha: Grada, 2012, 196 s. ISBN 978-80-247-4162-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Essentials of marketing. Oxford: Oxford University Press, 2013, 413 s. ISBN 978-0-19-964650-0.
ERLANDSON, Jon et al. 10 000 years of shoes. Eugene, Oregon: University of Oregon, Museum of Natural and Cultural History, 2011, 99 s. ISBN 978-0-9839120-0-2.
HAMMOND, Richard. Chytře vedená prodejna: jak mít více zákazníků a větší tržby. 3. vyd. Praha: Grada, 2012, 196 s. ISBN 978-80-247-4162-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí: 53b
1. Je reálné, aby asijští výrobci dlouhodobě drželi nízkou cenu obuvi?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent: 53b
1.Charekterizujte hlavní cílovou slupinu zákazníků společnosti FARE z pohledu marketingového mixu.- zodpovězeno zcela
2. Jaké nástroje marketingového mixu byste zvolila pro oslovení této cílové skupiny v rámci celé ČR s cílem zvýšit prodej obuvi FARE?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
1. prof. MUDr. Jaroslav Slaný, CSc.: Jak může dítě ovlivnit rozhodnutí rodičů při nákupu bot? Neměly by děti také představovat jednu z cílových skupin?- zodpovězeno zcela
2. doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.: Na základě čeho jste vybrala vstup na slovenský trh? Proč právě slovenský? Které jiné varianty vstupu na jiný trh jste zvažovala?- zodpovězeno zcela
3.doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.: Kolik párů obuvi musíte prodat, aby se Vám vrátily náklady na projekt? A jak vyřešíte distribuci?- zodpovězeno částečně
4. Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.: Zabývala jste se otázkou implicitních nákladů karty? Jaká je návratnost nákladů karty?- zodpovězeno částečně
5. Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.: Proč v práci nemáte analýzu sociálního prostředí pro slovenský trh- např. problematika stárnutí populace.- zodpovězeno částečně