Cílem diplomové práce je získat nové zákazníky pro Copy centrum společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část se soustředí na popis pojmů, které se týkají dané problematiky, a popisuje metodiku marketingového průzkumu trhu. Praktická část se věnuje situační analýze podniku. Důraz je kladen na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, nástrojů marketingové komunikace a marketingový průzkum trhu. Provedené analýzy složí jako podklad pro vypracování projektu zlepšení současných nástrojů marketingové komunikace a navržení nástrojů nových.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to attract new customers for the Copy centre CENTROPROJEKT GROUP a.s. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part focuses on description of terms related to the issue of this work and describes a methodology of market research. The practical part deals with the situational analysis of the company. Emphasis is placed on analyses of the external and internal environment, tools of marketing communications and market research. Analyses are an important basis for development of the project to improve current tools of marketing communications and to propound new marketing tools.
Klíčová slova
Konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, konkurenční prostředí, konkurenční strategie, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, benchmarking, zákazník, marketingový mix, marketingová komunikace, průzkum trhu, kopírovací centra.
Klíčová slova v angličtině
Competition, competitiveness, competitive advantage, competitive environment, a compet-itive strategy, PEST analysis, Porter's five forces model, SWOT analysis, benchmarking, customer, marketing mix, marketing communications, market research, copy centre.
Rozsah průvodní práce
105 s. (152 710 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je získat nové zákazníky pro Copy centrum společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část se soustředí na popis pojmů, které se týkají dané problematiky, a popisuje metodiku marketingového průzkumu trhu. Praktická část se věnuje situační analýze podniku. Důraz je kladen na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, nástrojů marketingové komunikace a marketingový průzkum trhu. Provedené analýzy složí jako podklad pro vypracování projektu zlepšení současných nástrojů marketingové komunikace a navržení nástrojů nových.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to attract new customers for the Copy centre CENTROPROJEKT GROUP a.s. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part focuses on description of terms related to the issue of this work and describes a methodology of market research. The practical part deals with the situational analysis of the company. Emphasis is placed on analyses of the external and internal environment, tools of marketing communications and market research. Analyses are an important basis for development of the project to improve current tools of marketing communications and to propound new marketing tools.
Klíčová slova
Konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda, konkurenční prostředí, konkurenční strategie, PEST analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, benchmarking, zákazník, marketingový mix, marketingová komunikace, průzkum trhu, kopírovací centra.
Klíčová slova v angličtině
Competition, competitiveness, competitive advantage, competitive environment, a compet-itive strategy, PEST analysis, Porter's five forces model, SWOT analysis, benchmarking, customer, marketing mix, marketing communications, market research, copy centre.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti získání nových zákazníků na trhu.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a projektu získání nových zákazníků.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu Copy centra společnosti Centroprojekt a.s., Zlín
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt získání nových zákazníků Copy centra Centroprojekt a.s., Zlín.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické poznatky z oblasti získání nových zákazníků na trhu.
Formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a projektu získání nových zákazníků.
II. Praktická část
Proveďte situační analýzu Copy centra společnosti Centroprojekt a.s., Zlín
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt získání nových zákazníků Copy centra Centroprojekt a.s., Zlín.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BELL, Chip R. Customers as partners: building relationships that last. 1st ed. San Francisco: Berrett-Koehler, 1994, 225 s. ISBN 1-881052-54-0.
FILL, Chris. Marketing communication: interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow: Pearson Education, 2009, 1000 s. ISBN 978-0273717225.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 2. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 116 s. ISBN 978-80-265-0038-4.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných udajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 224 s. ISBN 80-72269-17-8.
VOSOBA, Pavel. Dokonalé služby: co chtějí zákazníci. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 164 s. ISBN 80-247-0847-7.
Seznam doporučené literatury
BELL, Chip R. Customers as partners: building relationships that last. 1st ed. San Francisco: Berrett-Koehler, 1994, 225 s. ISBN 1-881052-54-0.
FILL, Chris. Marketing communication: interactivity, communities and content. 5th ed. Harlow: Pearson Education, 2009, 1000 s. ISBN 978-0273717225.
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 2. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 116 s. ISBN 978-80-265-0038-4.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných udajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 224 s. ISBN 80-72269-17-8.
VOSOBA, Pavel. Dokonalé služby: co chtějí zákazníci. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 164 s. ISBN 80-247-0847-7.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D., vedoucí DP, 53 bodů:
1) Do jaké míry, podle Vás, ovlivňuje úroveň marketingu Copy centra společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s. určitá neochota společnosti CENTROPROJEKT GROUP, a.s. řešit marketingové otázky? 2) Jaká je odezva vedení Copy centra na Vámi navrhovaná opatření? Zodpovězeno částečně
Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., oponent DP, 40 bodů:
1) Může diplomantka objasnit hlavní cíl a dílčí cíl (cíle) své diplomové práce? Na základě jakých skutečností budou tyto cíle verifikovány? 2) Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s managementem společnosti CENTROPROJEKT GROUP a.s., jaké byly případné reakce? Zodpovězeno částečně
PhDr. Vojtěch Kořen: Prováděla jste ve své práci řadu analýz. Jak jste provedla benchmarking?Jaká kriteria jste použila? Při analýze marketingové komunice jste použila časovou a nákladovou analýzu?Nemyslíte, že by to chtělo ještě něco? Zodpovězeno zcela
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc.: 1) Kdo bude tuto práci, projekt realizovat? Jaký má rozpočet Copy centrum?Zodpovězeno zcela
prof. Ing. Jana Stávková, CSc.:Vy jste rozeslala dotazník i do jiných krajů?Proč? Jste přesvědčena, že vzorek 300 respondentů je dostačující při návratnosti 47%? Na základě čeho jste rozhodla o hypotézách? Zodpovězeno částečně