Das Ziel von dieser Arbeit ist zu analysieren und geeignete Lösungen der Marketingkom-munikation für die Firma ALSA PRO - Your Reloading Partner vorzuschlagen. Der theore-tische Teil konzentriert sich auf die Verarbeitung von Informationen aus der wissenschaft-lichen Literatur, die Erklärung von Begriffen, die mit sozialen Netzwerken verbunden sind. Der praktische Teil der Arbeit analysiert die aktuelle Situation des Unternehmens im Be-reich der Marketingkommunikation in sozialen Netzwerken, vor allem auf Facebook. Der Fragebogen konzentriert sich auf die allgemeine Markenbekanntheit.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze and create a suitable solution for the company ALSA PRO - Your Reloading Partner. The theoretical part is focused on process knowledge from literature, clarification of terms associated with social networks. The Practical part of the work deals with the analysis of the current situation in the company in the field of market-ing communication on social networks, especially on Facebook. The questionnaire focuses on general brand awareness.
Marketing, internet communication, social network, Facebook.
Rozsah průvodní práce
62 s. (79 235 znaků)
Jazyk
NE
Anotace
Das Ziel von dieser Arbeit ist zu analysieren und geeignete Lösungen der Marketingkom-munikation für die Firma ALSA PRO - Your Reloading Partner vorzuschlagen. Der theore-tische Teil konzentriert sich auf die Verarbeitung von Informationen aus der wissenschaft-lichen Literatur, die Erklärung von Begriffen, die mit sozialen Netzwerken verbunden sind. Der praktische Teil der Arbeit analysiert die aktuelle Situation des Unternehmens im Be-reich der Marketingkommunikation in sozialen Netzwerken, vor allem auf Facebook. Der Fragebogen konzentriert sich auf die allgemeine Markenbekanntheit.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to analyze and create a suitable solution for the company ALSA PRO - Your Reloading Partner. The theoretical part is focused on process knowledge from literature, clarification of terms associated with social networks. The Practical part of the work deals with the analysis of the current situation in the company in the field of market-ing communication on social networks, especially on Facebook. The questionnaire focuses on general brand awareness.
Marketing, internet communication, social network, Facebook.
Zásady pro vypracování
Teoretická část:
Vymezení základních pojmů a teoretických přístupů k problematice získávání nových potenciálních zákazníků prostřednictvím sociálních sítí.
Charakteristika sociální sítě Facebook.
Praktická část:
Popis a analýza současného způsobu získávání zákazníků na sociální síti Facebook ve firmě ALSA PRO, s.r.o.
Návrh a realizace alternativního způsobu získávání zákazníků.
Zásady pro vypracování
Teoretická část:
Vymezení základních pojmů a teoretických přístupů k problematice získávání nových potenciálních zákazníků prostřednictvím sociálních sítí.
Charakteristika sociální sítě Facebook.
Praktická část:
Popis a analýza současného způsobu získávání zákazníků na sociální síti Facebook ve firmě ALSA PRO, s.r.o.
Návrh a realizace alternativního způsobu získávání zákazníků.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
HILKER, Claudia. Erfolgreiche Social-Media-Strategien für die Zukunft: mehr Profit durch Facebook, Twitter, Xing und Co. 1. Auflage. Wien: Linde Verlag Ges.m.b.H., 2012. ISBN 978-3-709-30368-9.
KEMPOWSKI, Mathias. Facebook-Commerce. 1. Auflage. München: Hüthig Jehle Rehm, 2013. ISBN 978-3-826-69297-0.
KLOSS, Ingomar. Werbung - Handbuch für Studium und Praxis. 4. vollst. überarb. Auflage. München: Vahlen Franz GmbH, 2007. ISBN 978-3-800-63393-7.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.
HILKER, Claudia. Erfolgreiche Social-Media-Strategien für die Zukunft: mehr Profit durch Facebook, Twitter, Xing und Co. 1. Auflage. Wien: Linde Verlag Ges.m.b.H., 2012. ISBN 978-3-709-30368-9.
KEMPOWSKI, Mathias. Facebook-Commerce. 1. Auflage. München: Hüthig Jehle Rehm, 2013. ISBN 978-3-826-69297-0.
KLOSS, Ingomar. Werbung - Handbuch für Studium und Praxis. 4. vollst. überarb. Auflage. München: Vahlen Franz GmbH, 2007. ISBN 978-3-800-63393-7.
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky k BP:
Welche Kommunikatiosstrategie verfolgt ALSA PRO und wie sieht diese aus?
Was macht ALSA PRO mit den analysierten Daten und welchen Einfluss haben diese auf die Kommunikationsstrategie?
Gibt es in dem Unternehmen eigene Marketingabteilung?
Personliche Verbindung mit dem Unternehmen?
Doplňující dotazy doc. Pasekové na rozsah praktické stránky, který je nedostatečný. Omezení facebooku (propagování firmy se střelivem měl za následek nedostatečnou propagaci na Facebooku, tzn. že nezískala odpovídající data, která očekávala). Téma bylo posouzeno jako nevhodné, nebylo dosaženo konkrétních výsledků, nezahruje doporučení autorky. Poznámka p.dr. Marka a p. dr. Kramoliše ohledně cílů a vyhodnocení výsledků. Proto je konečný výsledek E.
Studentka objasnila cíle práce a výsledky analýzy.