Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu olomouckého kulturního časopisu OL4you. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti marketingového plánu a na jejím základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části je analyzovat současný stav marketingového plánování v časopisu OL4you a následně zhodnotit přednosti a nedostatky tohoto procesu. Tato část diplomové práce je zpracována na základě informací získaných po-mocí interview se zaměstnanci, interních materiálů redakce časopisu OL4you a v neposlední řadě na základě vlastního empirického šetření. Získané výsledky jsou implementovány do zpracování projektu zaměřeného na tvorbu marketingového plánu časopisu OL4you. Součástí projektu je také nákladová, riziková a časová analýza a tvorba přínosů spojených s realizací tohoto projektu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the creation of a marketing plan of Olomouc cultural journal OL4you. The theoretical part of the thesis is to prepare a literature review related to the field of marketing plan, and based on formulating the theoretical basis for the practical part. The practical part is to analyze the current state of marketing planning of magazine OL4you and assess the strengths and weaknesses of this process. This part of the thesis is elaborated on the basis of information obtained during interviews with employees and from internal documents of the magazine OL4you and on the basis of own empirical investigation. The results are implemented in the processing of a project aimed at creating a marketing plan of OL4you magazine. The project also includes the cost, risk and time analysis and creation benefits associated with the implementation of this project.
Diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu olomouckého kulturního časopisu OL4you. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti marketingového plánu a na jejím základě formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části je analyzovat současný stav marketingového plánování v časopisu OL4you a následně zhodnotit přednosti a nedostatky tohoto procesu. Tato část diplomové práce je zpracována na základě informací získaných po-mocí interview se zaměstnanci, interních materiálů redakce časopisu OL4you a v neposlední řadě na základě vlastního empirického šetření. Získané výsledky jsou implementovány do zpracování projektu zaměřeného na tvorbu marketingového plánu časopisu OL4you. Součástí projektu je také nákladová, riziková a časová analýza a tvorba přínosů spojených s realizací tohoto projektu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the creation of a marketing plan of Olomouc cultural journal OL4you. The theoretical part of the thesis is to prepare a literature review related to the field of marketing plan, and based on formulating the theoretical basis for the practical part. The practical part is to analyze the current state of marketing planning of magazine OL4you and assess the strengths and weaknesses of this process. This part of the thesis is elaborated on the basis of information obtained during interviews with employees and from internal documents of the magazine OL4you and on the basis of own empirical investigation. The results are implemented in the processing of a project aimed at creating a marketing plan of OL4you magazine. The project also includes the cost, risk and time analysis and creation benefits associated with the implementation of this project.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k oblasti marketingového plánu a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánování v časopisu OL4you.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingového plánu časopisu OL4you.
Proveďte nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k oblasti marketingového plánu a formulujte teoretická východiska pro zpracování praktické části.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového plánování v časopisu OL4you.
Na základě analýzy vytvořte projekt marketingového plánu časopisu OL4you.
Proveďte nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa S. Social media marketing: a strategic approach. Mason, OH: South-Western Cengage Learning, c2013, 380 s. ISBN 978-0-538-48087-1.
CHERNEV, Alexander. The marketing plan handbook. 3rd ed. Chicago: Cerebellum Press, 2011, 149 s. ISBN 978-1-936572-02-1.
KNIGHT, Peter. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. Praha: Grada, 2007, 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
OSVALDOVÁ, Barbora a Jan HALADA. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. 3. rozš. vyd. Praha: Libri, 2007, 263 s. ISBN 978-80-7277-266-7.
Seznam doporučené literatury
BARKER, Melissa S. Social media marketing: a strategic approach. Mason, OH: South-Western Cengage Learning, c2013, 380 s. ISBN 978-0-538-48087-1.
CHERNEV, Alexander. The marketing plan handbook. 3rd ed. Chicago: Cerebellum Press, 2011, 149 s. ISBN 978-1-936572-02-1.
KNIGHT, Peter. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. Praha: Grada, 2007, 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
OSVALDOVÁ, Barbora a Jan HALADA. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. 3. rozš. vyd. Praha: Libri, 2007, 263 s. ISBN 978-80-7277-266-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí 58b
Jako jednou z možností vyřešení oboustranné a vzájemné komunikace mezi vydavatelkou a redaktory je využívání internetové aplikace Asana či její alternativy Producteev. Na základě jakých skutečností diplomant zvolil právě tuto internetovou aplikaci?- zodpovězeno zcela
Měl již diplomant možnost projednat svůj projekt s vydavatelkou kulturního časopisu OL4you, jaké byly případné reakce?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent 41b
Jste-li členem redakce, jak byla zajištěna Vaše objektivita hodnocení či výzkumných předpokladů? Upřesněte, prosím, nejen Váš vědecký myšlenkový postup, ale i zajištění nestrannosti Vašich předpokladů?- zodpovězeno zcela. Jak probíhaly rozhovory, formulace otázek? V čem spočívalo vlastní zúčastněné pozorování a proč jen se šéfredaktorkou?- zodpovězeno zcela. Proč jste nenavrhl webové stránky pro dotazník mapující blžiší určení cílové skupiny časopisu OL4you?- zodpovězeno zcela.Jaká je skladba redaktorů časopisu? Jaká to má vliv na Vámi navrhovaný plán? Jak mohou faktory jako věk, pohlaví atd. ovlivnit marketingový plán?- zodpovězeno zcela.Čerpal jste z webových stránek OL4you? Pokud ano, proč nejsou uvedeny ve zdrojích?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
doc. Lipták: Zvážil jste spíše využití elektronické formy dotazníků před papírovou? Z čeho je financován časopis?- zodpovězeno zcela